חזרנו בסערה!

או בטפטופים עם סיכוי לגשם מקומי.

אבל לפחות חזרנו. אחרי איזה שלושה שבועות במהלכם עבדנו שנינו כמו פסיכים, הסינטיק הפסיק לעבוד, ישנתי פחות שעות משחשבתי שאפשרי וכן, גם חטאתי בחיים אישיים פה ושם, סטריפ #205 עלה סוף סוף. העבודה עליו הלכה ממש טוב, אני חושדת שזה בגלל שניסיתי להרשים את אהובי שישב לידי במהלכה.

אודה ואתוודה, בלוני המחשבה היו אמורים להיות מצויירים בסגנון הרגיל של הקומיקס, אולי בצבעוניות קצת רכה או בהירה יותר, אבל כשהגעתי אליהם חשבתי לעצמי שאוכל לקצר תהליכים בעזרת טריק שהושאל מאנימה, שם תוכניות או מחשבות מצויירות לפעמים בסגנון ילדותי משעשע. ניסיתי, וזה נראה זוועת אלוהים, אז הוספתי קווי-מתאר צבעוניים בשביל להגדיר את הצורות יותר טוב, וזה נראה נורא ואיום, אז הוספתי הצללות, וזה נראה מטופש לגמרי, אז מחקתי הכל וציירתי קווים רגילים ואז גם הוספתי את התוספות התכולות ואז את הקשקושים מאחור שייראו כאילו זו סקיצה של המחשבות שלהם…ובסוף יצא שאם הייתי מציירת בסגנון הרגיל מלכתחילה היה לוקח פחות זמן. נו, מילא. ככה זה עם קיצורי דרך.

אז מי שבמקרה מתעדכן בבלוג ולא בקומיקס, שתדעו. וי בריבוע #205.

5 תגובות לפוסט "חזרנו בסערה!"

  1. יאיר הגיב:

    מזל טוב! חיכינו לזה. סטריפ מוצלח.

  2. big_eye הגיב:

    את ופטרי….?

  3. פטרי הגיב:

    את קומיקסאית בחסד, מוכשרת עד דמעות. ואת נהדרת, נקודה.
    ^_^

    פ.

  4. inferius הגיב:

    אני דווקא מאד אהבתי את הבלוני מחשבה ככה. לדעתי, אם היית מציירת אותם בסגנון הרגיל זה היה יוצא אפילו פחות חמוד ומשעשע.
    (הכל לטובה [לא, אני בד"כ לא כזה אופטימי…]).

    ולקח לי ים זמן להגיב בגלל מחשב חדש שנחת בחדרי – אבל בלי אינטרנט. אז סוף סוף הורשיתי לעלות למיושן הנוכחי שלצידי כדי להתעדכן במה הפסדתי בכל הזמן הלא כל כך רב הזה (המיושן הזה הספיק להתקלקל גם, בדרך). אגב, אני מאד נהנה לספר את מעללי הטכנולוגיה שלי. וקיבלתי וואקום במבו פאן סמול! שהוא המחליף הרשמי של הגרפיר 4 מספטמבר.

  5. רון הגיב:

    את ופטרי זוג?!:)

כתיבת תגובה