עדכונים מהשטח

 או: למה אנחנו גרועים כרגע

ברכות לכל הקוראים שלא הסירו אותנו עדיין מרשימת ה-RSS שלהם.

כשהוצע לנו לפתוח בלוג שמוקדש לקומיקס, לא חשבנו פעמיים לפני שהסכמנו. מקום להביע את דעותינו באריכות ובניסוח שנראים לנו, מקום לקדם תכנים שמעניינים אותנו, מקום לשפוך קצת את מה שמצטבר בראש ובבטן כשיוצרים וובקומיקס בישראל. אני לא מתחרטת שלקחנו על עצמנו את הפרוייקט ומרגישה שלשנינו יש עוד הרבה מה לומר וליצור, אבל החיים שלנו כרגע הם בתחושה המתמדת ש-24 שעות ביממה זו בדיחה.

ערן ואני עוברים בימים אלו טירונות-עסקים רצינית, הוא בפתיחת חנות המשחקים החדשה "טקטיקה" ואני בתחילתו של תפקיד ניהולי בחברה בה אני עובדת. מי שעוקב אחרי וי בריבוע בטח שם לב להדרדרות מחפירה בתדירות העדכונים, שנובעת מאותה הסיבה (וגם מנפילתו של המסך שלי למשכב למשך שבועיים).

החדשות הטובות הן כדלקמן:

היום הפתיחה הרשמית של "טקטיקה", וכולם מוזמנים. אפילו אני אקפוץ לאיזה חצי שעה-שעה בשעות הערב, אז אם אתם רוצים לבוא להטיף לשנינו מוסר, זה המקום. זה לא אומר שתמה העבודה חלילה וחס, אבל אני בהחלט חושבת שצפוי קצת יותר רוגע. בנוסף אני מאמינה שגם אצלי יירגעו קצת עניינים, ואולי יהיה לי זמן לקרוא איזו חוברת קומיקס פה ושם ואפילו לדבר עליה.

שנינו מרגישים מטופשים למדי לגבי כל עניין היובש הבלוגי, האמינו לנו, ונחזור ברגע שיתאפשר לנו, עם מיטב אותיות הא'-ב' וסימני הפיסוק. תודה לכל מי שנשאר לחכות, אנחנו מעריכים את זה.

7 תגובות לפוסט "עדכונים מהשטח"

  1. פוק הגיב:

    חבל שאני לא שחקן שולחן משהו :/ אולי אני אקפוץ בכל זאת ואקנה מה שיאמר לי "קנה אותי!"

    הו, ואגב 24 שעות ביממה זה לגמרי פאסה.
    http://xkcd.com/320/

  2. zipnab הגיב:

    ~מפגין נוכחות~
    אתם עדיין בסבב הbookmarks שלי. בהצלחה לכם במה שאתם עושים, כשהירח יאיר בירוק-דשא וכוכבים יפרחו באוויר אתם תראו אותי בטקטיקה. ז"א, מתישהו בקרוב. ערב משחקי לוח כנראה. שבוע מאושר

  3. פוק הגיב:

    בסוף אני לא אופיע היום, מותש לגמרי. מחר אני אנסה לבוא באיחור אופנתי.

  4. סבבה הגיב:

    מחכה לסטריפ

  5. Wing-Tsun הגיב:

    שיהיה לשניכם מזל טוב : )
    ובקשר לסטריפ- שרדנו את הטיסה לחו"ל, נשרוד גם את זה.

  6. המשתמש הגיב:

    איפה אתם חיים??
    אני מזמן עברתי לזמן מטרי.

  7. omeran הגיב:

    פוק – הבנתי לאיזה סטריפ כיוונת מבלי ללחוץ על הלינק. המצב שלי כנראה יותר מדאיג ממה שחשבתי.

כתיבת תגובה