קשקושון יום ראשון – 25/7

לא היה לי רעיון לקשקוש, אז מצאתי אפליקציה חמודה שמגרילה שלוש מילים, ומה שיצא הוא Cold Destructive Toy. כדאי לכם לנסות, יש שם מילים מוצלחות!

Cold Destructive Toy

תגים: , ,

11 תגובות לפוסט "קשקושון יום ראשון – 25/7"

  1. ננסק הגיב:

    פאקינג גגגררררווווססססווום

  2. israelidude הגיב:

    "I see your Shwartz is as big as mine"

  3. Mope הגיב:

    תודה על הלינק
    אני אשלח אותו לחברי הלומדים עיצוב תעשייתי
    רעיון מוצלח זה 90 אחוז מהעבודה לא ?

    אני גם רוצה להודות לך על שבזכותך גיליתי את OOTS בעקבות ההמלצה שלך
    לא נהנתי כל כך מאז V בריבוע

    • Aviv הגיב:

      רעיון מוצלח זה חלק גדול מהעבודה, אבל לדעתי רחוק מאוד מ-90%. ביצוע מרושל יכול ממש להכעיס לפעמים ולהרוס פוטנציאל של רעיון טוב.

      אני שמחה ש-OOTS מוצא חן בעיניך! הוא יופי של קומיקס.

  4. מיתר הגיב:

    יפה כל-כך. אהבתי מאוד את הבחירת צבעים..
    אפשר לשאול סתם בשביל לדעת, כמה זמן בערך זה לקח? (-:

    • Aviv הגיב:

      תודה! =)
      אני בד"כ לא עובדת בישיבה אחת, ואף פעם לא זוכרת למדוד. אני מניחה שבסביבות…3-4 שעות?

  5. Defiler הגיב:

    בהשראת מלחמת המים האחרונה ?

  6. Bell הגיב:

    איזה ציור עליז!

    קודם כל, הוא ממש עושה מצברוח טוב. גוון העור שבחרת עבורה יוצר ניגוד נהדר ל"cold" של הרקע ושל הצעצוע – והצעצוע הוא החלק האהוב עלי כאן – פסיכוטי למראה, מכאני עד עונג, מסקרן למראה, ואני ממש יכולה לדמיין אותה צועדת קדימה, שעונה לאחור כשהדבר הזה ניצב על הירך שלה, ויורה קרני-כפור בפסיכוטיות עליזה בכל מי שמתקרב. הפלסטר על הירך ועגיל הדובדבנים גם הם יוצרים אווירה שובבה להפליא. הדבר היחיד שחסר לי הוא קצת תאורה סביבתית, תאורה עם טיפה גוון – נכון שזה עלול להפחית מתחושת הקרנבל (רק עכשיו שמתי לב שגם הגרביים והשרוול תורמים לה), אבל זה היה קצת מחבר אותה עם הסביבה, או מעניק לציור נופך טיפונת יותר ריאליסטי. אני לא בטוחה שצריך את זה – יכול להיות שהמראה הזה, של דמות משחק מחשב שרונדרה ללא סביבה, דווקא מתאים כאן יותר – אבל זה משהו שהייתי בודקת. בכל מקרה, כיף של ציור.

    • Aviv הגיב:

      מסכימה – אני בד"כ זורקת רקע כשכבר נמאס לי לעבוד על הציור, ותמיד יש מקום להשקיע בו עוד מאמץ. אני שמחה שאהבת את השאר בכל מקרה.

  7. אפרת דרור הגיב:

    אף על פי חוסר חיבתי המובהק לכלי נשק, זה די מגניב.
    אנצל את ההזדמנות כדי לשאול משהו: ראיתי בגלריה שלך את היצירה "Guess my favorite characters" ולא יכולתי להגיב שם כי אין לי משתמש, אבל היא מעולה, והיא כוללת כמה מהדמויות האהובות עליי בכל הזמנים. ולשאלה שלי: האם ציירת/את מציירת/מתכננת לצייר עוד דמויות מפיירפליי/באפי/כל דבר של ג'וס ווידון? מאל וספייק שבו את לבי. אשמח לראות, אם את מוכנה, עוד ציורים של הדמויות האלו. זה יהיה מאוד נחמד. (אני לא חוזרת על עצמי, הכל בדמיון)

    • Aviv הגיב:

      תודה רבה. העליתי את הציור גם לאחד הפוסטים האחרונים כאן.
      אני לא מאוד אוהבת לצייר אנשים אמיתיים: זה די קשה, מסתכם בסופו של דבר בלשים תמונה ליד וכמעט להעתיק אחד לאחד, ועדיין לא יוצא מספיק קרוב למציאות כמו שהייתי רוצה. אולי זה יקרה שוב במסגרת פאנארט שכזה, אבל לא הייתי עוצרת את נשימתי עד אז =)

כתיבת תגובה