Drawer Geeks, או: לא רק לנו יש אתגר שבועי

במקרה גיליתי את האתר DrawerGeeks!, שגם בו רץ אתגר איור שבועי. הנושאים שלהם קצת פתוחים יותר, והמועדון קצת סגור יותר: הדרך היחידה שאפשר להצטרף היא אם מישהו מהאמנים הרשומים הזמין אותך =)

עם זאת, הוא בהחלט שווה גם בשביל מתבוננים מהצד: יש מאחוריהם כבר די הרבה שבועות, עם נושאים נחמדים ופרשנויות מוצלחות (מי יותר ומי פחות, כמובן). זו דוגמה מצוינת בשבילנו, לאיזה מגוון של רעיונות, סגנונות וטכניקות אפשר להגיע עם כל נושא, וכמה כיף להסתכל על אוסף עבודות שבכל אחת מהן הושקע מאמץ, בין אם באיור מפוצץ או בעיצוב דמות פשוט.

תהנו!

9 תגובות לפוסט "Drawer Geeks, או: לא רק לנו יש אתגר שבועי"

  1. king homer הגיב:

    תודה!=)

  2. may-chu הגיב:

    יפה, אבל אני חייבת להגיד שהרבה מהם אפילו לא מתאמצים על פרשנויות קצת שונים.
    נותנים להם catgirl, כמעט כולם ציירו את ההיא מהקומיקס. ורובם אפילו לא ניסו לעשות לה איזו פוזה או סיטואציה יוצאת דופן…
    מצד שני, יש שם כמה אנשים כישרוניים בטירוף.

    תודה!

  3. may-chu הגיב:

    *פרשנויות שונות, כמובן.

  4. אביב אור הגיב:

    מאי – הרעיון אצלם (וגם אצלנו, למעשה) הוא לאו דוקא לראות כמה רחוק תוכל לקחת את הנושא ואיך אפשר למתוח ולעוות אותו, אלא לבצע עבודה מוצלחת. בהרבה מקרים דוקא האנשים שציירו בדיוק את הארי פוטר או סופרמן, או "סתם" מכשפה או גובלין, הוציאו עבודות מעולות – מסוגננות, מבוצעות היטב ושכיף להסתכל עליהן.

    זה מה שאני מדי פעם מנסה להזכיר באתגרים שלנו: הרעיון הוא להציג יכולות איור (ולשפר אותן), ולא להתחרות ב"מי יביא את הרעיון הכי מצ'וגע".

  5. יש שם כ"כ הרבה איורים מעולים.
    תודה על הלינק!

  6. may-chu הגיב:

    אני לא אומרת רעיון מצ'וגע, בטח לא כל פעם… מה שאני כן אומרת זה שיש שם אנשים סופר דופר מוכשרים, שהציורים שלהם הדהימו אותי, אבל אין להם אפילו קונספט אחד ברפרטואר. וזה חבל בעיניי, כי אני חושבת, וזו באמת דעתי האישית בלבד, שאמן טוב צריך גם חשיבה מעניינת. ברור שכישרון זה הדבר הכי חשוב, ולפעמים אתה מוצא עבודה שבה אתה מסתמך על קופירייטרים וזה פותר אותך מהעניין… אבל לא יודעת, זה לא נראה לי מספיק. אני יכולה להגיד לך שהסיבה שאני נכנסתי לאתגר השבועי פה היא באמת כי ראיתי פה הרבה ציורים טובים עם רעיונות מעניינים שיצאו מאותו נושא משותף, ולראות לאן אנשים פה לוקחים אותו זה פשוט כיף ומעניין.

    לזכותם יאמר אבל שבמקרה של אתגר הcatgirl, בגלל שכל כך ברור שהרבה מהם באים מרקע של קומיקס אמריקאי, די ברור למה כולם בחרו לצייר את הדמות המוכרת.

  7. טינה הגיב:

    תודה על הלינק. ציורים מעולים
    אגב הנושאים אצלינו לאתגר השבועי.. מי ממציא אותם? את? (אביב אור)? מאיפה צצים לך הרעיונות האלה לנושא כל שבוע?

  8. אביב אור הגיב:

    טינה – האתגר היה יוזמה של פטרי, אלון ושלי, ובתחילת הדרך יצרנו קובץ עם הרבה נושאים שהמצאנו, ממנו אנחנו לוקחים רעיונות (וכמובן ממשיכים לעדכן).

    אם יש לכם רעיונות מוצלחים אתם מוזמנים לשלוח לי, ואם נרגיש שהם מתאימים לאתגר נוסיף אותם לרשימה ואולי הם יצוצו יום אחד (רק בבקשה לא לשלוח מיליון אימיילים עם רעיון בכל אחד, אלא לאסוף כמה ולשלוח בבת אחת).

  9. אלעד הגיב:

    תודה על הלינק. אחד הטובים.

    וואי…. איזה דרקונים יפים…. זה מיאש!

כתיבת תגובה