עדכון

בזמן האחרון יש פחות עדכונים מבדרך כלל. זה לא בגלל שהפסקתי לצייר, אלא כי לאחרונה התחלתי סוף סוף לעבוד על פרוייקט קומיקס שכתב ערן אביאני לפני שנה-שנתיים, ואני משקיעה בו את רוב הזמן הפנוי שלי. לצערי אני לא יכולה לחשוף הרבה מהעבודה ובטח יקח עוד הרבה זמן עד שיהיה ראוי להציג פריוויו, אז אני מקווה למצוא זמן לעשות גם דברים קטנים מהצד בשביל לא לייבש את הבלוג הזה לגמרי.

כמובן שהאתגר השבועי ממשיך לרוץ ואני שמחה שיש לי אותו כעוגן ש"מכריח" אותי לצייר משהו שונה פעם בשבוע. שני אנשים חדשים כבר שלחו לי עבודות, שזה משמח מאוד, וכולן יעלו מחר יחד עם הנושא החדש.

בנוסף, אחרי תקופת התארגנות מחדש של כמה שבועות, Gorilla Artfare חזר לפעול, ובקרוב גם יהיה להם קישור לרכישת פוסטרים של האמנות מהבלוג. גלשו, תהנו, וזרקו תגובה לאמנים; אנחנו אוהבים את זה.

צ'ירז!
אביב

5 תגובות לפוסט "עדכון"

  1. king homer הגיב:

    מגניב!=)

    אגב, הקומיקס שאת עובדת עליו – הוא למגירה, או שתפרסמי אותו? (תפרסמי, תפרסמי, תפרסמי…).

    אני ממש מעריך את זה שאת עובדת גם על הפרוייקט ועוד מציירת קצת; אני כרגע מנסה לעבוד על איזה משהו, והציור היחיד שסיימתי בכל החודשיים האחרונים היה לאתגר (אני המאור ההוא).

    האתר החדש של Gorilla Artfare ממש מרשים, העיצוב מאד מוצלח. הציור של פט לעל אנושי ממש מצויין.

    תהני מהפרוייקט ובהצלחה, הומר (מאור).

  2. KamiMesenger הגיב:

    סוף סוף! אביב שוכנעה לחזור לקומיקס! D=

    כל הכבוד ובהצלחה רבה בכל הפרוייקטים!

    ובאמת נחמד ש- Gorilla Artfare חזר. יופי של עבודות פטרי! (כרגיל…)

  3. אביב הגיב:

    king homer – הוא מיועד לפרסום. יום אחד. אם הוא היה למגירה הייתי מראה כאן את תהליך העבודה בכיף. העיצוב החדש של גורילה אכן סבבה, הוא נעים יותר מהקודם, והציור של פטרי מאוד מגניב. כנראה שסיום האתגר יידחה למחר, ואז אעלה אותו לכאן יחד עם שאר העבודות.

    Kami, תודה רבה =) אני מקווה שזה ילך חלק ולא יתפוגג באמצע.

  4. נעמה הגיב:

    הפרוייקט בעברית או באנגלית? כי כתוב באודות שאת עוברת לקנדה!:(

  5. אביב הגיב:

    הפרוייקט יהיה בעברית. קנדה היא בינתיים חלום רחוק =)

כתיבת תגובה