האיור השבועי #1: “מעמסה”

שלום שלום! שבתי מהניכר הממוזג והיפה לארץ מכורתי שככל הנראה קרובה הרבה יותר למרכז מערכת השמש, ובאמתחתי הפתעה.

לפני הנסיעה התחלנו פטרי, אנימטור מוכשר בשם אלון בורודה ואנכי אתגר שבועי, בדומה לחבר'ה בבלוג שהשארתי לכם לפני שנסעתי. על אף שלא חסרים אתגרים שבועיים בפורומים ברחבי האינטרנט, רצינו משהו קטן משלנו שנוכל להציג פה, ובתקווה עם הזמן יגדל מעגל האמנים שלוקחים חלק באתגר – בעזרתכם. כל שבוע אפרסם את תוצאות האתגר השבועי ואת הנושא לאתגר הבא, ואתם יותר ממוזמנים למצוא את האינטרפטציה שלכם ולשלוח לי למייל: avivor בג'ימייל.קום. הכל הולך מבחינת מדיה, טכניקה וסגנון; לכו על מה שנוח לכם איתו או אתגרו את עצמכם עם משהו חדש. יהיה מגניב לאללה לראות כאן אוסף עבודות הולך וגדל משבוע לשבוע.

הנושא הראשון שלנו היה "מעמסה", והנה מה שעשינו איתו:

אלון בורודה
burden10.jpg

פטרי בלנובסקי
burden_small.jpg

אביב אור
burden_small1.jpg

הנושא החדש: "על אנושי".  Go for it!

ומשהו שונה לגמרי לבעלי לב חזק: גלריית הדמויות של המשחק Guilty Gear, מלאה עד דמעות בפיקסל-ארט סטטי ומונפש ובעיצובים חולניים בהתאם למסורת האסיאתית. הצפיה על אחריותכם.

10 תגובות לפוסט "האיור השבועי #1: “מעמסה”"

  1. ג'ק לה-מוטה הגיב:

    awesome
    ^__^

  2. ג'ק לה-מוטה הגיב:

    awesome
    ^__^

  3. ג'ק לה-מוטה הגיב:

    awesome
    ^__^

  4. king homer הגיב:

    ברוך שובך=)

    פאק, איזה ציורים מגניבים. הקטע הכי מגניב (ומעניין) בעסק, הוא איך כל אחד מפרש ומציג את הנושא בעבודה שלו. איזה משפט צפוי ובנאלי כתבתי עכשיו…

    אני ממש אוהב את הסגנון ציור שפיתחת כשאת מציירת בסגנון היותר קומיקסי (עם ליינארט). הוא מפוצץ בהבעה ודינאמיות, ולא נותר לי אלא להוריד את הכובע. החומים עובדים מעולה, וגם כל הקטע עם הקווי שתי-וערב האלה נראה פיצוץ.

    מקווה שאני אמצא זמן השבוע, ואם לא, אז נחכה לאתגרים הבאים.
    כל הכבוד על היוזמה.

    הומר.

  5. king homer הגיב:

    אחרי שהגדלתי – נקודות, לא קווים. מזכיר קצת מנגה=)

    אה, כן, ואיזה מזל שיס החליטו לעשות בחמישי-שישי-שבת מרתון שודדי הקאריביים. סרטים באמת פיצוץ. סוף סוף אני מבין למה מתלהבים מהם כל כך=)

  6. MisterFF הגיב:

    נחמד, רציתי לישאול אותך, את יודעת לצייר אנימה? ^.^

  7. אביב הגיב:

    תודה homer =) גם החומים וגם הנקודות היו הצעות של פטרי! אני מקווה שתמצא זמן להצטרף לאתגר. זה לא צריך להיות פאר היצירה, רק משהו שיגרום לך להזיז קצת את הוואקום (או העפרון).

    MisterFF, אם אתה מתכוון לציור בסגנון יפני של אנימה ומנגה, אז לא ממש. היתה תקופה שניסיתי ללמוד את הסגנון הזה, אבל זה נמאס עליי די מהר. אלון עושה דברים מגניבים בסגנון יפני, אולי יצא לך לראות עם האתגרים הבאים.

  8. KamiMesenger הגיב:

    ברןך שובך הביתה ומזל טוב על האתגר החדש!

    היצירות מאוד כיפיות ומלאות בטאצ' של כל אחד מכם. את הקו שלך ושל פטרי אני כבר מכיר ואוהב (וכן, גם אני חושב שהציורים בסגנון הקרטוקומיסי (קרדיט :)) שלך באמת מוציאים ממך את המיטב.)

    פטרי נתן כרגיל עבודה מרשימה על גבול הסוראליסטי ריאלסטי, שמיד השליכה אותי לאסוציאציה של הענק המיתולוגי 'אטלס' שנידון לנצח על ידי אלי האולימפוס לשאת את השמים על כתפיו עד שהגבור המיתולוגי הנודע קוטל המפלצת 'מדוזה', פרסאוס, גאל אותו מיסוריו באמצעות מבט מראשה המת של מדוזה והפך אותו לאבן. נהדר כרגיל מר ג'ק לה- מוטה!

    את העבודות של אלון לא הכרתי ואני חושב שהוא תוספת מרשימה מאוד לגלריה. ציור נהדר, מלא פרטים עם סגנון דינאמי וצבעוניות טובה, כמו גם קאצ' נחמד! אשמח לראות לינק לעבודות של אלון.

    וסך הכל, מי אני שאחלק ציונים?

    למרות שאני סקפטי לגבי יכולתי להשתתף, הן משיקולי זמן והן מהרף הנדרש (הייתי מכנה אותו בפשטות: 'פסיכי') אעשה מאמץ שלפחות מדי פעם בפעם יהיה כאן משהו, ולוואי שהפעם האתגרים הללו יחזיקו מעמד…

    דרך אגב, חסרתם לנו עד מאוד בפסטיבל האחרון…

  9. omeran הגיב:

    אהבתי מאוד את הרעיון באיור שלך.
    הבעות הפנים של האבא והתינוק מאוד משכנעות. של האמא – הרבה פחות.
    הילדה הקטנה – ממבט ראשון נראה כאילו היא מצביעה על משהו למעלה (דבר שגם היה "עובד"), אבל היא בעצם מושכת לאבא בחולצה, אז נראה שהמבט/ראש שלה לא לגמרי בכיוון הנכון.
    גם האיזור הזה (היד של הילדה, היד של האבא והיד של הילד עם המפה) נראה עמוס מדי וקשה לעקוב מה רואים שם. אולי צבע יעזור (hint hint)?

  10. MisterFF הגיב:

    אביב, יש לאלון בלוג גם? אם כן את יכולה לישלוח לי את הכתובת? 🙂
    בכל מיקרה, אני בעצמי מתנסה בציור אנימה/מנגה יפני ^.^

כתיבת תגובה