מרתון Earth Defense Force – בשביל הילדים!

מרתון Earth Defense Force

השנה נערך בפעם הראשונה בארץ מרתון התרמה לעמותת Child's Play, שהוקמה ב-2003 ע"י גיימרים (יוצרי הוובקומיקס Penny Arcade) במטרה לשפר את חייהם של ילדים בבתי חולים ברחבי העולם עם משחקים וצעצועים.

במהלך המרתון ישחקו שישה גיימרים במשך 24 שעות רצופות במשחק הוידאו Earth Defense Force 2017 ומשחק ההמשך שלו, Earth Defense Force: Insect Armageddon. לאורך המרתון כולו – שיועבר בשידור חי באינטרנט ובמהלכו יוכלו הצופים לתרום למען צעצועים ומשחקים לילדים מאושפזים ברחבי העולם – הצופים יוכלו ליצור קשר עם השחקנים, להטיל עליהם אתגרים שונים ומשונים וכן להשתתף בהגרלות ומכירות פומביות של פרסים, כשכל הרווחים הולכים ל-Child's Play. למיטב הבנתי כיום אין בתי חולים בארץ שעובדים עם העמותה, אבל אולי אם המרתון יעשה מספיק רעש ויגייס מספיק כסף, יתחילו להפתח דלתות.

לבקשת המארגנים תרמתי גם אני כמה פרסים: הדפסות בגודל A4 של כמה איורים שהופיעו בבלוג, ופוסטר גדול של כל פרוייקט הא'-ב', שהבטחתי כבר הרבה זמן להכין ומזל שיש הזדמנויות שמכריחות אותי לעשות דברים.

המרתון יתחיל ב-12 בצהריים ביום שישי ה-31 באוגוסט, וימשך עד צהרי יום שבת ה-1 בספטמבר. דרך נאה להתחיל את שנת הלימודים, ולעזור קצת לילדים שנבצר מהם לעשות זאת. אפשר ללמוד עוד פרטים (ובעוד שבוע גם לצפות במרתון לייב) באתר: http://www.edfmarathon.com. עדכונים אפשר למצוא גם בטוויטר ובפייסבוק, וכדי שלא תשכחו, יש גם אירוע פייסבוק שיזכיר לכם.

הנה עוד קצת על המרתון בחדר 404 ובמאבד תמלילים.

אז קפצו לשם עוד שבוע, צפו בגיימרים עושים דברים מצחיקים, ואולי תתרמו איזה דולר או עשרה בשביל לשמח ילדים.

אביב

2 תגובות לפוסט "מרתון Earth Defense Force – בשביל הילדים!"

  1. גילאמור הגיב:

    שאפו על ההתגייסות שלך והתרומה שלך

  2. […] מתחיל מרתון Earth Defense Force למען תרומות לעמותת Child's Play שהזכרתי לפני שני פוסטים. בקצרה, למי שלא לוחץ על לינקים עד שאומרים לו מה יש בהם: […]

כתיבת תגובה