קשקוש, המלצה ותזכורת

קשקוש

אחרי חודשים של התעלמות, סוף סוף נתתי הזדמנות למברשות בפוטושופ שמגיעות עם תגובה טבעית לזווית הוואקום, ואפילו מדווחות עליה בחלון קטן שמראה את נטיית העט ואיך זה משפיע כביכול על סיבי המברשת שהוא מדמה. את החלון אני סוגרת מיד כי הוא משגע את העיניים בשלב מסוים, אבל המברשות שמדמות עפרון התחבבו עליי מאוד, והפכו עבודה על סקיצות להרבה יותר כיפית וטבעית.

להדגמה, הנה אוסף רישומי ראשים מהירים: השורה העליונה היא עיצובים של דמויות מתוך סדרת הספרים The Dresden Files של ג'ים בוצ'ר, והתחתונה היא רישומים כמעט-רק-מהזכרון של כמה דמויות מסדרת הטלויזיה המשובחת של משחקי הכס. מי שמכיר את שתי היצירות, נסו לנחש מי זה מי.

Dresden Files & Game of Thrones Characters

המלצה

ידידי הטוב, הספקן נעים ההליכות והדובר המוכשר ירון אסא התחיל ערוץ וידאו ביוטיוב, שישלב מדע, דברים מעניינים מהאינטרנט ונושאים שחשובים לו אישית, בבלוג-וידאו שבועי (בתקווה) בן כחמש דקות: בקירוב גס. בינתיים עלה רק פרק אחד, אבל הוא מוצלח מספיק בעיניי בשביל להמליץ כבר על הערוץ.

תזכורת

מחר בצהריים מתחיל מרתון Earth Defense Force למען תרומות לעמותת Child's Play שהזכרתי לפני שני פוסטים. בקצרה, למי שלא לוחץ על לינקים עד שאומרים לו מה יש בהם: מרתון של 24 שעות בו גיימרים ישחקו במשחקי וידאו לייב מול מצלמת רשת, יענו לאתגרים מהקהל ויציעו פרסים בהגרלות ובמכירות פומביות, כשכל ההכנסות הן תרומה לעמותה שדואגת למשחקים וצעצועים לילדים בבתי חולים ברחבי העולם.

ושיהיה סופ"ש נעים!
אביב

4 תגובות לפוסט "קשקוש, המלצה ותזכורת"

  1. יהודה הגיב:

    איזה מברשות אלו?

  2. איתי הגיב:

    מצטרף לשאלה, אני בדיוק בחיפושים אחרי מברשת עיפרון.
    וגם – ציורים יפהפיים! עיצובי הדמויות בשורה העליונה מצויינים, האהובים עליי הם שני הבנים והבחורה השמאלית שמזכירה לי קצת את אומה תורמן, והדמויות ממשחקי הכס מעולות גם כן, ולמרות שלא צפיתי בסדרה כבר זיהיתי כמה פרצופים מוכרים.

    (אגב, אם את בקטע של טלוויזיה, אז המלצה=) – שובר שורות היא כנראה הסדרה האהובה עליי שמשודרת היום ואחת המוצלחות ששודרה אי פעם. נחשבת ע"י רבים לסדרה הכי טובה שרצה היום או לשנייה אחרי מד מן. שתי אזהרות – היא לא תמיד קלה לצפייה ויש בה קצת אלימות – אבל שום דבר הוא לא באמת נורא, ודבר שני, להרבה היה לא קל לצלוח את ארבעת הפרקים הראשונים או את העונה הראשונה כולה, אבל זו סדרה באמת מדהימה ויוצאת דופן ושווה את זה. אה, כן, וספויילרים ממש ממש ממש יחריבו את הנאת הצפייה, אז מומלץ להשתדל להמנע מהם ככל הניתן. גוגל תמונות למשל מלא בתמונות מספיילרות).

  3. Aviv הגיב:

    המברשת שאני משתמשת בה: http://www.avivor.com/images/blog/pencil.abr
    אני לא בטוחה מאיזו גרסה של פוטושופ המברשות מהסוג הזה נתמכות, אבל ב-CS5 ו-6 הן קיימות. אם רואים אייקון של עפרון קטן, זה טוב. וכמובן שצריך וואקום בשביל להנות מהיכולות שלה.

    איתי – אני רואה את שובר שורות, היא פשוט פנטסטית.

כתיבת תגובה