יום ראשון ומשחקיקון

קיבלתי אישור מ-Wandering Men Studios להעלות את הציורים מאוגוסט בגרסתם הסופית.

לפני כמה חודשים ממש רציתי להעלות אותם כי חשבתי שהצביעה יצאה מוצלחת ממש, אבל מאז כבר ציירתי עוד כמה ציורים שיצאו אחלה ובהתסכלות מחודשת אני כבר לא מתלהבת מאלה עד כדי כך. זה מה שאנחנו קוראים לו במונחים מקצועיים "התקדמות", וזה טוב. אבל הם עדיין מגניבים, אז הנה.

האיורים הם עבור המשחק Untold של Wandering Men Studios, והזכויות שייכות להם.

Untold - The Mole
Untold - Chessek
Untold - Mr. Beadle

המשחקיקון

"המשחקיה" היא פודקאסט שעוסק בכל קשת המשחקים – ממחשב ווידאו דרך תפקידים ועד למשחקי קלפים וקופסה, והשבוע היא חוגגת 100 פרקים באירוע שיכלול את כל הנזכר לעיל.

זה יקרה מחר (יום שני, ה-24) החל מ-18:00 בגלריית המדרשה, דיזנגוף 34 תל אביב. כדאי להרשם מראש באתר המשחקיה, וכמובן לאשר השתתפותכם באירוע בפייסבוק, כי מה שלא על קיר האירועים, לא קיים.

שבוע טוב,
אביב

תגים: , , ,

2 תגובות לפוסט "יום ראשון ומשחקיקון"

  1. israelidude הגיב:

    נהדר ששיתפת אותנו בעבודות הגמורות. אהבתי מאוד, למרות שנראית חוסר אחידות בין רמת הגימור של כל אחת.
    אני אתחיל מזו שבה נראה לי שסיימת(?):

    למיסטר בידל בחרת פלטת צבעים מינימליסטית משהו ולמרות שהתוצאה הסופית נוחה לעין מבחינת איזון עדיין חסר לי משהו שנראה לי שהוא בעיקר ברמת הרינדור של כל המתכת הזו. לא כל משטחי המתכת מחזירים אור באותה צורה וחסרה בהם איזו שהיא טקסטורה שתיקח אותם ללוק שהוא קרוב יותר למתכת רקועה או מבריקה. ככה זה עומד באיזה מקום קצת "מת" כזה באמצע שקצת מציק לי בעין.

    לצ'יזק (צ'יסק? צ'סק?) יש עוד פחות גוונים, אבל קורה שם משהו יפהפה במיקטורן שלו, דוגמא או החזר אור ששובר את הצבעים הקודרים הללו. אותו כנ"ל לפרח הסגול שנראה לי שנלקח מהג'וקר של ג'ק ניקולסון.
    אהבתי גם את ה-Man satchel שעיצבת לו. בכלל יש לך רעיונות מגניבים לתיקים, קיטבגים ושאר מיני פאוצ'ים שנראים טוב על הדמויות שלך וגם נראים פרקטיים לחלוטין.

    החפרפרת פשוט מדהים!! קורה שם כל כך הרבה מבחינת רינדור וטקסטורות שנראה לי שאחזור להביט בו עוד שעה-שעתיים ואמצא עוד כמה דברים שלא ראיתי עכשיו.
    יש משהו במבט שלו שאומר "אל תתעסק" אבל גם "סמוך עלי" וכל האקססוריז האלה שתלויים ממנו מרונדרים מעולה ובתאורה שנראית שווה ומוחזרת מכל משטח בצורה אחרת.
    באמת יופי של עבודות.
    אני באמת אוהב לראות את האבולוציה של היכולות שלך, עד כדי כך שהתחלתי אתמול לקרוא את כל הבלוג של
    מ- 2007 רק בשביל להתרשם.
    שיהיה שבוע מצויין 🙂

  2. Adam Goldstein הגיב:

    Lovely artworks, if you don't like these, I can't wait to see those pieces you like more. The mole man is really good. I don't like the exposed belly too much but other than that, fucking A

כתיבת תגובה