Gorilla Artfare

לפני כשנתיים קם מספר קטן של אמנים מ-conceptArt.org והקים קבוצה אקסקלוסיבית שבחרה את חבריה בקפידה בשם Gorilla Artfare. הקבוצה התחילה במסגרת פורום, והחברים בו נהנו מביקורות וטיפים ברמה גבוהה, מדריכים ושיטות עבודה של הטובים בתחום ואוירה כללית של מקצועיות.

לצער רבים, הפורום היה (ועודנו) סגור לחברי גורילה בלבד, אבל לאחרונה נפתח הבלוג הרשמי של הקבוצה שמתעדכן באופן יומיומי ונותן גם לפשוטי העם הצצה לעבודות המצוינות של חבריה (וביניהם פטרי שלי): http://www.gorillaartfare.com

תהנו,
אביב.

6 תגובות לפוסט "Gorilla Artfare"

  1. ננסק הגיב:

    אני אוהב מאוד את ציורי הנופים – אני תמיד אוהב ציורי נופים – ויש שם כמה דברים מאוד חמודים, אבל הכלליים יותר מוצאים חן בעיני פחות. נגיד, זה עם הבחור שאומר blood – כן, הוא בהחלט יפה, אבל הוא לא אומר לי כלום.

  2. king homer הגיב:

    משגע.

  3. עלמהזק הגיב:

    בזמן האחרון אני לא רואה את מרבית התמונות שם בפיירפוקס ונאלצת לעבור בחוסר רצון לאקספלורר. האם אני לבד בעניין?
    בכל מקרה, זה יופי של בלוג. וקונספטארט זה יופי של אתר. איזה יופי !

  4. MisterFF הגיב:

    ראיתי את הנופים, מאוד יפים, בכל מיקרה, לאחר שראיתי את "וי בריבוע" זה נתן לי מוטיוציה לפתוח קומיקס
    משלי, לאחר ש"וי בריבוע" נסגר בכל זאת המשכתי, אז אם אתם רוצים לראות מה ציירתי אתם יכולים להיכנס לבלוג שלי (בקישור) אני אשמח אם תערכו את זה במחשב, אבל אני מנחש שזה מקושקש מידיי בשבילכם.. (:"

  5. נעמה הגיב:

    תתחדשי על הלוגו החדש של האתר. זהבה מקסימה=)

  6. אביב הגיב:

    ערן-סאן – יאפ, יש שם כמה אמנים פסיכים עם ציורי נופים (environments) יפהפיים. יש שם גם אמנים שאני ממש לא מתחברת אליהם, ואפילו אחד או שניים שמעבירים בי תחושות א-לה-בצלאל שאני לא אוהבת. אבל כמעט כל יום אפשר למצוא שם לפחות משהו מצוין אחד.

    עלמהזק – אכן יופי של בלוג ואתר. אני לא משתמשת בפיירפוקס אז אין לי מושג לגבי בעיות התצוגה…

    MisterFF – אני שמחה שוי בריבוע נתן לך מוטיבציה לצייר קומיקס משלך. Keep going! אני לא יודעת מה זה אומר "לערוך במחשב"…אבל אם אתה מתכוון "אולי תקחו את הסקיצות שלי, תעשו להן אינקינג ותצבעו אותן", אני נאלצת לסרב. אין לי זמן או כוח לזה אפילו על הציורים שלי.

    נעמה – תודה רבה =) היא חלק משלוש זהבות מהציור הזה.

כתיבת תגובה