שני 18\10

בפרק #3 של עלילות אביב והשעון המעורר: אתמול בשעת לילה מאוחרת וידאתי שהשעון מראה את השעה הנכונה, כיוונתי אותו היטב לשמונה וחצי בבוקר, וידאתי שנשמע תקתוק שמעיד על פעולה תקינה, ואז שכחתי להרים את הצ'ופצ'יק שמפעיל את הצלצול והתעוררתי היום באחת-עשרה.

פספסתי עוד ארוחת בוקר במלון ואת הסיור בסמטאותיה האפלות והויקטוריאניות של לונדון, אבל יצאתי מיד לקובנט גארדן בשביל לוודא שלא פספסתי שם שום דבר חשוב ואז למוזיאון הבריטי. לא יודעת מי המליץ כאן לא ללכת אליו, אבל הייתי בו לפני כמה שנים, והייתי בו שוב עכשיו, והוא פשוט פנטסטי. הפעם התעמקתי בעיקר בימי הביניים המוקדמים, ובחיי, יש שם דברים מדהימים. כלי נשק, תכשיטים, כלי זכוכית, כלי אוכל, והכי כיף – ערימות של אוצר שנמצאו במקומות שונים באנגליה, חלקן ע"י אנשים מן הישוב שסתם הסתובבו עם גלאי המתכות שלהם. איזה יום מצוין זה, כשאתה מוצא אוצר ויקינגי חבוי? הכיתובים ליד ארונות התצוגה פירטו את כל מה שנמצא בכל תיבת אוצר כזו, ולמי שבתחום, זה נשמע בדיוק כמו שה"מ מקריא את תכולת תיבת האוצר שהשקחנים מצאו במערת הדרקון.

בדרך החוצה עברתי דרך החדר המצרי, ובמקום לנסות להתמודד עם עשרות התיירים שהתלהבו מהמומיות באמצע, הסתובבתי מסביב. אהבתי במיוחד את הפסלים הקטנים האלה, שלפחות מנקודת מבט מודרנית נראים הומוריסטים ביותר.

פסל מצרי משעשע במוזיאון הבריטי פסלים מצריים משעשעים במוזיאון הבריטי

הפתיעה אותי תצוגת המומיות של חיות מחמד. אני יכולה להבין לחנוט חתול, אבל דג?..לפעמים זה נראה כאילו יותר מטקס שימור מסורתי, זה היה סוג של הפעלות לילדים לשעות הפנאי. אגב, בהמשך היום גם מומיות של תנין קטן וצלופח, אבל זה באמת כבר היה מוזר מדי.

מיצי, קיצי, קפיצי, דודי ואריק הדג נמומיה

כרגע נראה שאנסה איזה סיורלונדון אחר רק בשביל להרגיש שניצלתי את הערב, ואז אולי אקפוץ לפאב שרלוק הולמס ואנסה את "המנה החביבה על ווטסון".

אה! כמעט שכחתי את החדשות החשובות ביותר מכנס TAM: זה היה אמנם מצער לאללה שסטיבן פריי לא יכל להגיע, אבל מסתבר שהסיבה לכך היא שהוא נמצא בצילומי הסרט הבא של שרלוק הולמס! באמת שאם יש דרך אחת שהסרט יכול להיות טוב יותר, זה אם ישימו בו את סטיבן פריי. אני רק מאוד מקווה שהשני בסדרה לא יסבול מאותה תסמונת בה לקו שודדי הקריביים.

מי יתן ושעונכם המעורר ירים צ'ופצ'יקו באויר לעד,
אביב

תגים:

תגובה אחת לפוסט "שני 18\10"

  1. מירית הגיב:

    אני חושבת שאחלום בלילה על הפסלון חתול מומיה הזה, מלחיץ קצת.
    אני ממש מקווה שייצא לך ללכת לשרלוק הולמס, או שיצא לך, או שאת עדיין שם. (*היק*).
    אני מסוקרנת לגבי ההתרשמות מהמקום והמנה.

    תמשיכי להנות:)

כתיבת תגובה