איורים שבדרך

מכיוון ש-100% מוחצים מארבע התגובות לפוסט הקודם היו תגובות חיוביות, הבלוג מעתה יהיה הבמה הקריאייטיבית שלי. צווחות התלהבות מ…עכ…שיו.

מלבד תצוגה של עבודות גמורות וסקיצות אני מקווה גם להעלות תהליכי-עבודה, הסברים ואולי מדריך או שניים, קישורים מעניינים והגיגים על אמנות/קומיקס בכלל ובארץ בפרט. יכול להיות שבשלב מסוים (אם תהיה מספיק התעניינות) אתן במה גם ליוצרים נוספים, בצורת אתגרי איור שבועיים למשל (בדומה לבלוג המצוין הזה).

לספתח, הנה כמה עבודות-בתהליך (מה-נקרא WIP – Work in Progress) נוכחיות. לצערי מאוד כיף להתחיל ציור והרבה פחות לסיים אותו, אז תיקיית ה-WIP שלי הולכת ומתמלאת בדרגות משתנות של השלמה.

כרגיל, לחיצה להגדלה.

בחורה ויקטוריאנית

ארבעת הציורים הבאים הם בשיטה שהכיר לי פטרי: מתחילים מבסיס רנדומלי שנוצר ע"י השתגעות עם מברשות שונות ומשחק עם שכבות, וברגע שמוצאים משהו מעניין, מפתחים אותו. זה גם נותן חופש ועוזר ליצור דברים מחוץ לקופסת הרעיונות המוכרת, וגם נותן המון אופי וטקסטורה לציור. כאן אפשר לראות עבודה נהדרת שלו באותו סגנון ואת תהליך היצירה שלה.

הציור האחרון הוא אתגר שהעמדתי לעצמי בסגנון אתגרי 3CH שהתנהלו פעם ב-conceptart.org. נושא האתגר היה "לוחם אפוקליפטי מתכתי מתחמק מהרפתקן בחוסר גרביטציה" (בתרגום חופשי). אחרי הסקיצה הראשונית נשארתי עם הפוזות והקומפוזיציה וזנחתי את הפרטים המדויקים של הנושא, אבל מילא. המטרה בסופו של דבר היא לצייר. anything. הרי הוא בשני שלבים מתחילת הצביעה.

6 תגובות לפוסט "איורים שבדרך"

  1. פוק הגיב:

    ואו, יש לך דברים מדהימים כאן. בא לי טפטים של הדברים האבסטרקטים, אבל הם לא בפרופורציה הנכונה T_T

    אני גם נורא אוהבתי את התמונה של החתולים. דרמטי ויפה 🙂

  2. king homer הגיב:

    מגניב.

    ממש אהבתי את זאת עם המטרייה. ציור מעולה. והכוון הכללי שהבלוג הולך אליו נראה לי *מאד*=)

  3. אביב הגיב:

    רוב תודות.

    פוק, בפעם הבאה שאני מתחילה אחד כזה אשתדל להתחיל עם קנבס אופקי =)

    king home, כל עוד יש מישהו שימשיך לקרוא כאן וכל עוד ימשיך להיות לי משעמם בעבודה מדי פעם, אמשיך לעדכן. שמחה שזה מוצא חן בעיניך.

  4. […] ורק בשביל שזה לא יהיה פוסט נטול אמנות לחתוליןחלוטין, הנה משהו קטן ששלפתי מספריית ה-work in progress והמשכתי קצת. אם הוא נראה מוכר זה בגלל שהוא ביקר כאן בעבר. […]

  5. […] להפוך את “בלון דיבור” לבלוג אמנות אישי. כבר מהפוסט הראשון אחרי ההחלטה חשבתי שיהיה נחמד אם יום אחד הבלוג יוכל […]

  6. גדי הגיב:

    משגע מרוב שזה משגע
    🙂
    וואו אהבתי המון

כתיבת תגובה