יום שישי 16\10

בפרק 2 בסדרת "מה ישתבש הבוקר", לא קיבלתי את צלצול ההשכמה שביקשתי מהאיש הנחמד בדלפק. לשמחתי דאגתי אתמול בלילה שהבטריה תחובר עם השעון המעורר באופן שיגרום לפעולתו התקינה, והוא העיר אותי בזמן בשביל להגיע ליום הראשון של TAM לונדון.

כתבתי על כל ההרצאות באתר של ספק סביר, ואין צורך לחזור עליהן שוב (גוגל גם כועס כשעושים את זה), אז אם מעניין אתכם, אתם מוזמנים לקרוא עליהן שם.

בנימה קצת יותר אישית, היה ממש נחמד. המקום מאוד מרשים, ומאכלס כ-800 איש בלי בעיה (ובכן, בכל החצי האחורי של האולם אי אפשר לראות כמעט את הדובר, אבל תמיד יש זוית למסך אחד לפחות). נפלא לראות כל כך הרבה אנשים בגילאים שונים ומארצות שונות נפגשים במקום אחד למטרה משותפת, וחבל לי שככל הנראה לא יצא לי לדבר אפילו עם עשירית מהם במהלך היומיים הקצרים של הכנס.

ריצ'רד וויזמן, פסיכולוג בריטי שחוקר את כל התופעות המעניינות והמוזרות אצל בני אדם, מנחה את הכנס ומכניס כמה דקות של הומור בין כל הרצאה, והוא פשוט נהדר. טים מינצ'ין, לעומתו, קצת אכזב אותי, כי עד כמה שהוא אלוהי מאחורי פסנתר, כשהוא מתחיל לדבר באופן ספונטני הוא מגמגם, בולע מילים ולא ברור באופן כללי. אני מניחה שאפשר להאשים את השעה המאוחרת, אבל זה גם לגמרי בסדר להיות מצוין במשהו ולא כל כך טוב בדברים אחרים. זה אפילו endearing, במידת מה. מחר בצהריים יוקרן ראיון מצולם מראש בו הוא מראיין את סטיבן פריי (שלצערי הכביר לא יכל להגיע בסוף), ויהיה מעניין לראות איך הוא יעמוד במשימה הזו.

בנימה קצת יותר גשמית, הקפה של הבוקר ואחר הצהריים היה מוצלח, באולם עם שולחנות-עמידה ספורים שפחות או יותר מכריח אותך להסתובב ולהתמנגל קצת, וארוחת הצהריים ממש הפתיעה אותי לטובה, עם כל מיני finger foods שנראו פשוטים מרחוק אבל התבררו כטעימים מאוד מקרוב (כולל crab cakes! אף פעם לא אכלתי, והם נהדרים. ובכן, אולי לא בשביל הסרטנים). הדובדבן שבקצפת (סלחו לי על הפאן) הוא הקינוחים: הם היו חביבים מאוד בעצמם, אבל נהניתי בעיקר מהנונשלנטיות שבה הוגשו קינוחים חלביים וקפה אחרי ארוחה בשרית; כל כך מוזר שזו הפעם הראשונה שאני במלון fancy שמאפשר את זה.

כבר מאוחר לאללה ומחר עוד יום ארוך שבתקווה אתעורר כראוי בתחילתו, אז לילה טוב!

אביב

תגים:

2 תגובות לפוסט "יום שישי 16\10"

  1. zipdrive הגיב:

    אין ספק שאת נהנית.
    נשמע אפילו שאולי יותר מדי.
    יש לך רשיון להנאה כזו גדולה?

    בכל מקרה, עלי והצליחי, ואל תשכחי להקדיש ערב אחד למחזמר כלשהו בלסטר סקוויר (למרות שמאייתים את זה ליישסטטרטרייר, או משהו כזה).

    אגב מר פריי, התחילו לאחרונה הקרין את תכניתו QI בערוץ השמיני שלנו, אז הוא יחכה לך כאן שתחזרי.
    אגב, כמה זמן עוד תהיי שם?

    • Aviv הגיב:

      הוצאתי רשיון זמני בכניסה להית'רו, אל דאגה.

      שמחתי מאוד לראות שמתחיל QI, הגיע הזמן שאנשים יזכו לראות את זה בלי לחפור ביוטיוב.
      אני כאן עד רביעי בבוקר.

כתיבת תגובה