קשקושון יום ראשון 30/8

קראתי השבוע את Utopia, סיפור שמשלב אקס-מן ואוונג'רס וכל מיני דמויות ששמעתי ולא שמעתי עליהן וחשבתי שהיו באקס-מן אבל הן פתאום באוונג'רס ולהיפך. הוא לא היה מדהים, אבל תמיד נחמד לראות מוטנטים בטיץ מקפצים ומשתובבים. אחד האמנים שציירו שם היה טרי דודסון, שדי חיבבתי, אבל עכשיו כשאני מסתכלת על האתר שלו, יכול להיות שזה לא שנהניתי מהעבודה שלו כמו שפחות נהניתי מהעבודה של רוב האמנים האחרים בספר. הוא מצייר בחורות נהדרות, אבל נראה שהוא לא עושה הרבה מעבר לזה. היה משהו בשילוב של העבודה שלו, האינק והצבע שהיה מאוד נעים לעין וכיפי, במיוחד כשהשאר היה קצת יותר "מלוכלך" וכהה. אני כזו מכורה ל-eye candy…

כך או כך, קיבלתי מספיק השראה בשביל להשתעשע עם סופר-גיבורים. בהתחלה אלה היו אמורים להיות פסיילוק (אני אף פעם לא יודעת אם לכתוב את הפ' בהתחלה או לא. לא שומעים אותה, אבל זה נראה טיפשי בלעדיה) וארס, אל המלחמה, אבל איכשהו הם הפכו להיות רוג ו-וולברין. וולברין בגלל שאני אוהבת לצייר אותו, ורוג בגלל שהיא הראשונה שעלתה לי לראש כשהחלטתי שהבגדים של סיילוק (ננסה פעם אחת ככה ופעם אחת ככה) לא הולמים את הזווית והתנוחה האלה.

Rogue and Wolverine

בהזדמנות זו אמליץ לכל מי שלא מכיר על Grooveshark. זה אתר שמאפשר לשמוע פחות או יותר כל פיסת מוזיקה שיצאה אי פעם בהסטוריה המוקלטת בסטרימינג זורם היטב ובממשק נוח וצבעוני להפליא. אני ביליתי את השבוע האחרון בלהאזין כמעט בלעדית לטים מינצ'ין, שהוא אולי קצת NSFW אבל נהדר למדי.

אני כבר רואה בעיות אנטומיה משונות בציור, אבל meh. כבר נגמר יום ראשון, חלון ההזדמנויות לתקן אותו נסגר כלא היה.

צ'יריו,
אביב

תגים: , ,

8 תגובות לפוסט "קשקושון יום ראשון 30/8"

  1. omeran הגיב:

    הו, סיילוק… באמת שהתנוחה יותר מתאימה לה. רוג בטח היתה בוחרת להשתמש באגרופים במקום.
    התנוחה של וולברין נראית מעולה. אולי היה אפשר להוסיף עוד זרזיף רוק/דם/שן(היא תגדל חזרה, לא?) כדי להגביר את האפקט.
    הדבר היחיד שנראה לי לא כ"כ נכון זה המיקום של יד שמאל של רוג.

  2. עמי הגיב:

    הצבעוניות מקסימה בעיניי והזווית שבחרת היא ממש לא פשוטה לציור ואף על פי שזה "קשקושון" אני מחשיב את האיור כגמור, הדברים העיקריים שמפריעים לי זה התנוחה של הרגל התחתונה אם היה מתחתיה קרקע זה היה נראה יותר משכנע היות וזה בתעופה הרגל נראית לא במקומה (אני בטוח ששמת לב לזה כבר).

    הדבר השני זה המרפק של יד ימין (של הציור) אם תשימי לב "כלאת" את המרפק במסגרת ולי אישית זה מושך תשומת לב מיותרת, וולברין נראה ממש מגניב ויש לי הרגשה שנהנית לצייר את האנטומיה שלו לפרטי פרטים (מה שלא אפשר היה לעשות לו היה לובש חולצה).

    אני מברך על ההמלצה אתר הסטרימינג שהמלצת ואם אנו כבר בנושא, שווה להוריד את הדפדפן ספארי ודרכו להוריד את הקבצים שאת שומעת:

    http://www.gosquared.com/liquidicity/archives/133

    את פשוט נכנסת ל-activity window מחזיקה את מקש ה-alt ועושה דאבל קליק על הקובץ שבא לך לשמור.

    המשך שבוע נהדר.

  3. מולון הגיב:

    כפי שמוכיח הפאנל הבא שצייר ג'ים לי בתחילת שנות ה-90:
    http://www.blogcdn.com/www.comicsalliance.com/media/2010/07/xmend.jpg
    אין קומפוזיציה שלא הולמת את פסיילוק.

    וטרי דודסון מעולה. לטעמי. אני אוהב את המגוון הגדול של הדמויות שהוא מצייר, את הקו העגול והנעים, ואת הנשים המדהימות.

  4. zipdrive הגיב:

    המממ…כשאני חושב על ה"פ" השותקת ב Psylocke, אני רוצה להעיף אותה בעברית, כי היא לא נשמעת באנגלית. אבל אז אני חושב שגם ב- Psycholoy ו- Psycho יש את אותה "פ" והם בעברית "פסיכולוגיה" ו"פסיכי", אז אני מתחרט.

    ואז נשאלת השאלה האם העובדה ש-Psionics זה עם i ולא עם y משנה משהו….

  5. שירן הגיב:

    היי אביב,

    ציור מדהים!

    יכולת מדהימה לצייר את ההקצרה הזו של וולברין מהראש

כתיבת תגובה