קשקושון יום ראשון – 22/8

והפעם – בצבע!

Archer - Color

ואפילו לא שמתי לב ששכחתי להפוך אותה חזרה לכיוון הנכון.

תגים: ,

15 תגובות לפוסט "קשקושון יום ראשון – 22/8"

  1. אריאל הגיב:

    יפה מאוד!! מזכיר לי משום מה את הסרט "אחי הדוב"
    שמים לב מאוד שהפכת!!! זה נהיה תנוחה לא טבעית…

  2. ניר הגיב:

    מגניב ביותר!
    זה ציור נהדר לטעמי.

    מה שכן, לא יכולתי שלא לשים לב שנעלם לו הקעקוע ביד ימין של הדמות, אהבתי אותו 🙁

    • Aviv הגיב:

      אוי נכון! הזכרתי לעצמי כל הזמן להוסיף אותו אח"כ, וכמובן ששכחתי…אולי צריך ליצור שכבה זמנית עם הערות באדום תוך כדי עבודה ולמחוק אותה רק כשהכל טופל.

      • ניר הגיב:

        זה יכול להיות פתרון לא רע, כל עוד לא שוכחים להחזיר את השכבה הזאת ממצב מוסתר כי היא מפריעה לעבוד 😀

  3. דניאל הגיב:

    מותר לי לשאול, למה הפכת אותה בכלל? 🙂

    • Aviv הגיב:

      לעשות מדי פעם היפוך מראה זו דרך מצוינת להסתכל על הציור ב"עיניים חדשות" ולגלות טעויות שהעין כבר התרגלה אליהן בכיוון עליו עבדת עד עכשיו.

  4. אורן הגיב:

    נראה מעולה 🙂

  5. Bell הגיב:

    נדמה לי שמשהו מהקסם הלך לאיבוד בצביעה. אולי זה רק הטעם שלי; הצבעוניות העזה איכשהו מפחיתה מהפראות שחיבבתי בסקיצה, ומשהו בפנים שלה לא עובד טוב כמו קודם. הרקע נהדר וגם הקרקע טובה, אבל בצביעת הדמות עצמה יש לי הרגשה קצת blurry מדי. הייתי מנסה לעדן טיפה את הכחולים לגווני האדמה של שאר הביגוד שלה, אולי עם שכבת צבע אדמה באטימות נמוכה, וקצת מחדדת שוליים כמו בירכיים שלה. אשר לפנים – אני לא בטוחה מה עובד שם פחות. הייתכן שהעין השמאלית (בצד שמאל של הציור, הימנית שלה) מעט גבוהה מדי?

    • Aviv הגיב:

      אני חושבת שזה הפה בעיקר. זו תמיד הבעיה (שלי לפחות) בצביעה – בזמן שבעבודת בעפרון או דיו אפשר להעביר צורה בשלושה קווים ולקלוע בול, בצבע צריך להתחיל להתייחס לאובייקט כתלת מימדי, וזה לפעמים מפיל אותי.

  6. יואב הגיב:

    בדרך כלל אני מסכים עם מה שבל אומרת, שהצבע גורע מהקסם של הסקיצה. אבל דווקא פה קרה משהו מגניב. הצבע אמנם לקח מהפראיות של הסקיצה, אבל הוסיף לה חיים.
    הצבע הוסיף משהו שאני אישית מאוד אוהב בציורים, וזה סאונד. בניגוד לסקיצה, פה אני שומע את העלים, ושומע את הקשת נמתחת ואת האבנים הקטנות שמתדרדרות בגלל הלחץ של כפות הרגליים שלה.
    משהו פה חי. וגם ההבעה שלה פה הרבה יותר בהולה, מאשר ההבעה המרוכזת של הסקיצה. יש פה בומבה של שוט.
    זה לא שהיה משהו רע בהבעה המרוכזת של הסקיצה, אבל הבהילות עושה טוב. הייתי אפילו מרים את הדמות טיפה – שלא תשב על הרגל, אלה תתרומם כזה, בשניה לפני שהיא משחררת את החץ. ממש קצת.

    אני מסכים עם ההערות של בל, אבל בכללי – אני חושב שזה מעולה. אם הייתי רואה את זה כפוסטר ברחוב הייתי עוצר להביט. שזו לדעתי מחמאה ענקית לכל דבר חזותי.

    • Aviv הגיב:

      אני לוקחת את זה כמחמאה ענקית =)
      גם לדעתי הצבע הוסיף חיים, אבל לקח מהדמות. יום אחד אצליח לשמור על שניהם.

  7. […] למי יש את הכוח לעשות את הקליק הנוסף הזה כדי לראות את הדיונים שהתפתחו עקב פוסט כזה או אחר? או לשים לב מידי פעם למשהו קטן כמו אתר שהוסיף […]

  8. […] למי יש את הכוח לעשות את הקליק הנוסף הזה כדי לראות את הדיונים שהתפתחו עקב פוסט כזה או אחר? או לשים לב מידי פעם למשהו קטן כמו אתר שהוסיף […]

כתיבת תגובה