אני מאוד מחבב את Penny Arcade, אבל

(נכתב ע"י ערן אבירם)

לפעמים נראה שהם קצת זורקים. בשביל סטריפ כמעט-יומי עם שלושה פאנלים, יכלו לצייר לפחות סתם רקע כחול, לא? הוא אפילו אומר Oh, look at this one, יכלו להראות אותו מסתכל על מסך מחשב או משהו.

בכל מקרה, סטריפ משעשע. עד כה, כל סטריפ שבו העיניים של טייקו עולות באש הזעם הפנימית, הצליח לשעשע אותי. ראו אותי כמשועשע!

9 תגובות לפוסט "אני מאוד מחבב את Penny Arcade, אבל"

  1. Poke הגיב:

    פני ארקייד מנסים לתת כמה שיותר דגש על הבדיחה מאשר על האומנות, למרות שהם בדר"כ משקיעים מאוד מבחינה אומנותית, אבל רקעים זה לא קטע חזק שלהם.
    אבל באמת הקומיקס הזה הרגיש קצת חסר בשבילי, באמת איזה רקע כחול היה עוזר 😛

    אגב, הבאת קישור לא נכון, הכוונה לקומיקס הזה
    http://www.penny-arcade.com/comic/2007/06/11
    להגנתך טייקו נתן את אותו לינק בפוסט שלו, אז זה לא אשמתך

  2. עומר הגיב:

    אחרי ה-rant המפכח בגליון PC Gamer האחרון, אני לוקח אותם בערבון מוגבל.
    מצחיקים, אבל לא תמיד.

  3. ארז. הגיב:

    אני עדיין סוגד להם. כשהם גאוניים הם הכי גאוניים שרק אפשר, ואמנם זה בדרך כלל מלווה בלא מעט סטריפים חלשים או לא מושקעים (לא אשכח להם סטריפ אחד שפורסם בשלב העפרון בלבד, ללא אינקינג או צבע) – אבל עדיין: כשהם טובים הם הכי טובים.

  4. ננסק הגיב:

    Poke, תודה על התיקון, באמת משם הבאתי את הלינק.

    לגבי פני ארקייד בכלל, האמת שאף פעם לא הבנתי מה הסיפור הגדול. הם מעולם לא הוכיחו לי שהטררם שעושים מהם באמת שווה את זה, והאמת היא שהאובסקיוריות המכוונת של רוב הסטריפים שלהם (והסיום הסתמי של רוב האחרים) נראים בעיני כנקודות שליליות. יש להם גם אחלה סטריפים, אבל בניגוד לארז, אני חושב שהטובים ביותר שלהם הם פשוט טובים.

  5. zipnab הגיב:

    אר, ואני לא מחבב את פני ארקייד. אני לא זוכר אף סטריפ שם שהצחיק אותי, כולל זה.
    אבל אולי אני פשוט קשה, אני רואה אנשים באינטרנט שעוקבים אחרי שמונה קומיקסים, כשהשניים היחידים שמבחינתי שווים לעקוב אחריהם הם OOTS, וV בריבוע, כמובן ^^

  6. אביב הגיב:

    פעם התלהבתי מהם נורא, היום אני רואה יותר ויותר סטריפים חסרי פואנטה, סטריפים מרגיזים למען ההרגזה בלבד או סתם ליהוג שיעבוד טוב יותר בבלוג כתוב. מה שכן, אני מאוד אוהבת את האיור – האינק שלהם מגניב לאללה, והצביעה – שטוחה ככל שתהיה – נראית מצוין.

    זיפנאב – את Ctrl alt del אתה לא קורא? אמנם הוא לפעמים נמרח עם סיפורים מבוססי-דמויות שעשויים להיות משעממים, אבל אני מאוד נהנית מההומור שלו.

  7. zipnab הגיב:

    את CAD קראתי במשך הרבה זמן, הפסקתי לעקוב לפני כמה חודשים. הפסקתי לקרוא בגלל שבסופו של דבר כל הבדיחות התחלקו לאלימות גרפית ו"תראו, איתן מטורף ואין לו חיים". דווקא הסיפורים לא הפריעו לי. חוץ מזה שבמשך המון סטריפים סקוט (אאל"ט) נשאר בחדר שלו ולא ראו אותו בכלל, אני חושב שבפעם האחרונה שהסתכלתי הוא עדיין לא יצא משם. התגעגתי לטד.

  8. Poke הגיב:

    Zipnab – שמונה קומיקסים? אני כרגע עוקב אחרי 21 קומיקסים, נפלאות הRSS
    😀

  9. Wing-Tsun הגיב:

    רק שלושה *מתכווץ בפינה בבושה* OOTS VG Cats ו-V שתיים קטן מצד ימין למעלה.

כתיבת תגובה