ציור ידיים

StumbleUpon הוא כמו לפתוח אנציקלופדיה ולעלעל רנדומלית עד שנופלים על ערך מעניין – רק עבור אתרי אינטרנט. בעמוד הבית בוחרים את תחומי עניין, לוחצים Stumble, ועם כל לחיצה נוספת (על הכפתור בראש העמוד) מקבלים עוד אתר רנדומלי מהאינטרנט שנופל תחת התחומים המוגדרים.

אני מזכירה אותו כי א) אחד מהתחומים שאפשר לחפש בהם הוא Drawing, וב) כי כנראה תחת הקטגוריה הזו קיבלתי את העמוד הזה: מדריך נחמד לציור ידיים, שמתחיל מהבסיס של מבנה היד, ממשיך בהפשטה גאומטרית לצורך ציור, ועובד גם על הרבה תנוחות בסיסיות ואיך לצייר אותן נכון. מיותר לציין שמעבר ל-JPG הנחמד הזה צריך הרבה הרבה אימון, כמובן, אבל תמיד נחמד להתחיל מאיפשהו.

בראש העמוד אפשר למצוא את ה"Breadcrumbs" של העמוד הזה – השביל שמוביל מעמוד הבית אליו – ומסתבר שלינק אחד אחורה מוביל לעמוד Illustration Tutorials, עם עוד כל מיני מדריכים נחמדים, כולל אחד דומה לציור כפות רגליים, הקללה של כל צייר דמויות.

תהנו,
אה, ושנה אזרחית טובה =)

אביב

5 תגובות לפוסט "ציור ידיים"

  1. king homer הגיב:

    תודה!
    אויש, כפות ידיים… אחד הדברים הקשים לציור.

  2. אורן הגיב:

    ידעתי שהמדריך הזה נראה לי מוכר מאוד אז עשיתי לי חיופש קטן ב devianart ומצאתי את המקור עם גלריה נרחבת של עוד מדריכים חוץ מה-breadcrumbs שהצעת הנה הלינק http://cedarseed.deviantart.com/gallery/#Tutorials-and-Stock 🙂

  3. עידן הגיב:

    תודה אביב ואורן על המדריכים!
    עכשיו לא תהיה לי בעיה למשל לצייר אדם מצביע בעצבנות על… פסיון 🙂

    ואגב, אני נתקל במושג breadcrumbs על בסיס כמעט יומיומי, ומצחיק שאף פעם לא טרחתי לברר מה המקור של זה… אז תודה גם על הלינק לוויקיפדיה…

  4. אסף קולר הגיב:

    ברור שאני הולך להוריד את כל הJEPG של כל המדריכים!

    קישור נהדר.

  5. אורן הגיב:

    אין בעד מה עידן שמחתי שעזרתי למישהו 🙂

כתיבת תגובה