וובקומיקס חדש בסגנון OOTS

(נכתב ע"י ערן אבירם)

Keychain of Creation הוא וובקומיקס חדש, בהעתקה בוטה בהשראת Order of the Stick המצוין, גם בדקויות הויזואליות (האהא) וגם בסגנון, אלא שמה ש-OOTS עושה למבוכים ודרקונים, KOC עושה לנשגבים.

ישנם בכל זאת כמה הבדלים בין השניים, והבולט מביניהם נובע דווקא מההבדל שבין השיטות עליהן הם מבוססים: מו"ד היא סתם שיטה גנרית, כך ש-OOTS עושה מה שבראש שלו ורק צוחק על החוקים. אבל הנשגבים היא שיטה עם רקע עמוק כמו בור ללא תחתית, ולכן KOC צוחק על הרקע ממש באותה מידה. זה רק מגביר את ההומור, אבל מצד שני, עלול לצמצם את הקהל למביני דבר בלבד. אני מקווה שזה לא כך, וממליץ לפחות לנסות. זה מצחיק.

5 תגובות לפוסט "וובקומיקס חדש בסגנון OOTS"

  1. zipnab הגיב:

    הסטריפ הראשון נחמד, אבל מהאחרים לא התלהבתי. אני לא אבקר אותו ממש כרגע, כי זה רק ההתחלה, ניתן לו סיכוי.
    אם כבר הנשגבים, אני רוצה לציין שרק אתמול ראיתי תמונה משותפת של שרי המוות, והם לא נראים מאיימים, שלא לומר מגניבים. התמונה בספר לא יותר טובה מהתמונה בקומיקס. . מצד שני, התמונה של מסכת החורפים בפרק היריבים כן מגניבה.
    ואני מנצל את זה שאני מגיב כאן להמליץ על וובקומיקס, . הוא מאוד קרוב לסיום. הוא לא הומוריסטי, ולמשך הרבה זמן הוא עושה רושם ילדותי, אבל הוא נחמד ומשתפר בהמשך. חוץ מזה, הגרפיקה מעולה, אבל הסטריפים קצרים ביותר. זה עוד קומיקס שעדיף לקרוא ברצף, בעיקר בגלל האורך של הסטריפים, שבד"כ עולים שניים ביחד.
    קישור:
    http://www.seraph-inn.com/index.html

  2. zipnab הגיב:

    בע, ידעתי שהייתי צריך לעבור שוב על ההודעה. לקומיקס קוראים Inverloch, וארורה הכתיבה בעברית-אנגלית ביחד.

  3. ננסק הגיב:

    כן, הוא כבר הומלץ בעבר, אני חושב שעל ידך. קראתי אותו עד לפרק השלישי, והוא די שיעמם אותי. הציורים מרשימים, בהחלט, אבל *לא קורה כלום*.

  4. zipnab הגיב:

    נופ, התחלתי לקרוא אותו רק לפני שבועיים, ולא הספקתי להמליץ עליו.
    פרק = chapter? זה מאוד בהתחלה, בעיקר כשהסטריפים קצרים. בכל זאת, לוקח לזה די הרבה זמן להפוך למעניין, ואז למעשה הפוקוס הוא פחות על אשלון ויותר על.. אנשים אחרים. אבל יכול להיות שבתור אדם עסוק, לא שווה לך לטרוח לקרוא עד שזה נעשה מעניין, אם אתה לא נהנה ממנו כרגע.
    אישית, זה אחד הוובקומיקסים הבודדים שממש תפס אותי. כנראה שאני צריך לקרוא יותר.

  5. הו לא הגיב:

    oots כבר שנים לא נצמד לצחוקים על Dndת אלא הם פתחו שורה שלמה של עלילות מטורפות, להשוות אותם זה דיי מעאפן. במיוחד כשההתחלה כ"כ טרחנית.

כתיבת תגובה