ברכת הסערה

עוד אחד מהאיורים ל-Wandering Men Studios. מסתבר שבינתיים אין צורך בעוד עיצובי דמויות ויצורים, אז אנחנו עוברים לאיורים של חפצים מיוחדים והשפעות קסומות במשחק. זה כוח שמאפשר ליצור לעוף בעזרת כנפי ברק, ככל הנראה. היצור עצמו מבוסס על עיצוב של אמן אחר.

תהליך זריז:

תגים:

4 תגובות לפוסט "ברכת הסערה"

  1. עמוס הגיב:

    למרות שהיצור לא שלך במקור עדיין ניכר הסיגנון והטעם האישי שלך, אהבתי מאוד את שני שלבי הסקיצה שנראים הרבה יותר טוב, לטעמי, מהשלב הסופי כי היו המון פרטים שהושמטו לטובת האפקטים של הברקים.

    בשלב ה-3 הצביעה והסיגנון נראים כאילו הם נלקחו מסרט של דיסני, משם ואילך נתת לברקים כזו נוכחות עד כדי גניבת ההצגה ליצור עצמו.

    אני מעריך את השיתוף שלך בתהליכי העבודה (גם בסקיצות הפרצופים שעשית) ובכלל, את מהווה השראה להרבה כישרונות צעירים -יישר כוח!

    אגב, מה ה-settings שלך כדי להשיג את המראה של העיפרון? ניסיתי לשחק עם ה-opacity and flow במברשת אך לא הצלחתי להשיג את המראה האותנטי אני אשמח אם תשתפי את כולנו בסוד.

    גמר חתימה טובה ומקווה שלכולם היה צום קל!

  2. king homer הגיב:

    הוא מצויין ומקסים. יופי של דבר=)

  3. עזרא הגיב:

    נראה מצוין!

    אגב, את בחרת לבד את היצור הזה או שביקשו ממך להשתמש בו בשביל ה"כוח" הזה?

  4. אביב אור הגיב:

    עמוס – תודה רבה. אתה צודק, הברקים מבאסים את הציור; הייתי שמחה מאוד אם הייתי יכולה להשאיר את האריה בלעדיהם. אני חושבת שכתבתי פעם באיזו מברשת אני משתמשת כ"עפרון": אין לה Shape Dynamics בכלל, וב-Other Dynamics שני הג'יטרים הם על Pen Pressure. וכמובן שצריך לעבוד בגודל מברשת מאוד קטן.

    הומר – תודה רבה =)

    עזרא – תודה! הלקוח ביקש במיוחד להשתמש ביצור הזה בשביל להדגים את הכוח.

כתיבת תגובה