האיור השבועי #40 – קרנפיש

חבר'ה, אחלה של קרנפישים הבאתם! גם האנשים עם ראש הקרנף, גם הקרנפים עם ראש האדם וגם מגוון המינים החדשים של דגה שלא הייתי רוצה להתקל בהם במים עכורים. יאללה, הרביצו אותה בתגובות לעמיתכם האמנים.

ליאור
קרנפיש - ליאור

דור
קרנפיש - דור

אביב איצקוביץ'
קרנפיש - אביב איצקוביץ'

גילאמור
קרנפיש - גילאמור

עידן שניידר
קרנפיש - עידן

בן
קרנפיש - בן

קרנפיש - בן

אנוש
קרנפיש - אנוש

עובדיה
קרנפיש - עובדיה

אדם
קרנפיש - אדם

צ'אקי
קרנפיש - צ'אקי

מוטי
קרנפיש - מוטי

shoze
קרנפיש - shoze

פטרי
קרנפיש - פטרי

אסף קולר
קרנפיש - אסף

הנושא לשבוע הבא: #41 – "אבק פיות משובש"

דדליין: רביעי , 1 ביולי

איור טוב מורכב מרעיון מוצלח וביצוע איכותי; הקדישו זמן, מאמצים ויצירתיות לשני הפנים האלה, ונצלו את האתגר השבועי כדי לאתגר את עצמכם לנסות משהו חדש ולהביא את היכולות שלכם למיצוי!

ציורים אפשר לשלוח ל-avivor בג’ימייל.קום, ובבקשה תציינו גם את השם בו הייתם רוצים להופיע בבלוג (כינוי, שם מלא, שם פרטי, מה שמתאים לכם), ואפשר לצרף גם קישור לאתר עם עבודות שלכם או לבקש לקשר לכתובת אימייל. אם אין בקשות מיוחדות אני כותבת את השם שאני רואה במייל בלי תוספות.

15 תגובות לפוסט "האיור השבועי #40 – קרנפיש"

  1. בן הגיב:

    אחלה עבודות!

    אין לי זמן לתת ביקורת לכל עבודה לצערי, אז אני נאלץ לציין את הפייבוריטס שלי להשבוע:

    דור – דמות חמודה שמצויירת וצבועה טוב מאוד, אני חולה על ההבעה שלו.

    אנוש – יצור מוצלח מאוד! אני חושב שהגישה המינימליסטית שהלכת עליה ברקע ובהצללה עושים רק טוב לעבודה שלך.

    שוז – כמו תמיד, דמות מלאת חן ועניין. הסגנון אדיר של הדמות, הצביעה והרגע לי אישית מזכירים מן איור סטייל סימפסוני משודרג מאוד. מאוד.

    פט – איש קרנף בתור מתאגרף זה רעיון פשוט אדיר למשחק מחשב. ציור מצויין.

  2. עובד הגיב:

    או וואו, הרבה עבודות, איזה גזעי שחלק הבינו קרנף-איש וחלק בניהם אני קרנף-פיש, תוצאות בהחלט מרשימות.

    ליאור – חמוד ביותר, אהבתי את עצם הרעיון שבדרך כלל אישה עדינה ונחמדת יושבת על ספסל ככה, צל לספסל והגדרת מקור אור בצורה יותר חותכת הייתה מקפיצה את העבודה, אבל זה ניראה טוב ועדין גם ככה 🙂

    דור – מישהו כאן קיבל השראה מפטרי, הסגנון ניראה דומה. הפוזיציה הלא מוגדרת של הדמות רק מוסיפה לדעתי, זה נתון לפרשנות כמובן אבל מכאן זה ניראה כאילו הוא מתנשא מעליי עם הקרן שלו, פריסקי!

    אביב איציקוביץ – אהבתי כ"כ הרבה דברים בעבודה שלך, נתחיל מיזה שניראה שהבחור באמת teen קשוח, הבריון בבצפר אבל בבית חנון קומיקס מושבע. ריספקט. רינדור מעולה של הדמות, ניראה ריאלי מאוד, אני סבור שהזווית של המיטה לא כ"כ מתאימה לזווית החדר.

    גילאמור – הדמות שם מזכירה לי את KING מטקן, ספק לובש מסכה ספק לא.איור נחמד שניראה כאילו לקוח מספר ילדים.

    עידן – מעודן מאוד, הייתי רוצה לראות יותר אישיות, ז"א, כן רואים אישיות אבל אני לא בטוח אם הוא ההוא שמחנה את הרכבים בבתי מלון או בכלל בעל הרכב ועשן מהסיגריה לא הזה מזיק 🙂

    בן – לא רע, העברת את התחושה כמו שצריך, האור ניראה טוב על הדמויות, אולי מקור או נוסף היה ניראה גם טוב, במיוחד עם הרקעים האלה 🙂

    אנוש – הדג הצהוב הזה באמת גרם לי לצחוק חח, הסגנון שלך מאוד מזכיר לי את שחר נבות, זה עדין, יפה ומאוד מתאים לנושא, אגב, קרנפיש קשוחחח עשית שם, אין פלא שהדגים ובניהם הצהוב , תוהים wtf.

    אדם – מה לעז', אני רק חושב איך יצא ילד כזה P:

    צ'אקי – הסגנון טעון שיפור אבל רואים שראית הרבה עבודות והנושא מעניין אותך כמו כן גם יש לך עין טובה לאור וצל, אני לא מציע לך להשתמש במברשות סטוק של הפוטושופ, זה לא מחמיא לעבודה, תמשיך לצייר אתה תשתפר במהרה.

    מוטי – גזעיייי עבודה מצויינת, איזה גבר אתה שעשית רק את הגוף קרנפי, אתה מורד במוסכמות! אני מאוד מקווה שאתה מכיר את ניר מולד, אתה בטח אחיו או משהו. בלי קשר אהבתי גם את כל העבודות שפירסמת כאן, הייתי מציע לך לנסות (במידה ולא ניסית) לצבוע בדיו ובצהעים חזקים, כמו הקווים, אם אתה צובע גראפי אז יש דיו אמיתי מאוד בפיינטר 🙂

    shoze – ציירת הבית, אני מאוד מעריך את ההתמדה שלך למקצוע, זה אומר הרבה עלייך כאמנית ובכלל. העבודות שלך נהדרות וקופצניות, אני מתערב שאת כך גם במציאות. בקשר לעבודה הספציפית הזאת הייתי נותן יותר תחושה של מים, או לעשות הכל בגוון יותר כחול או משהו, הדמות העלתה בי כ"כ הרבה אסוציאציות לעוד חיות כמו זברה, פיל צפרדע, אצה seaweed חח

    פטרי – אם קרנף היה אנושי הוא בטח היה ניראה בדיוק כך, רגלים מושלמות כמו התנוחה כולה, אהבתי את הבאמפ בעורף שם, הייתי רוצה לראות יותר צבעים מלבד למונוכרום מעיק 🙂

  3. עובדיה – עלית על הרעיון שלי וניסחת אותו בכלל לא רע. חסר רק פרט אחד – "הקרנף" הוא אויב של "ספיידרמן", ככה שהוא לא סתם פריק של קומיקס, הוא גם מעריץ את האויב מספר אחד שלו. נראה לי שזה יוצר מצב מעניין. זה מה שעלה לי בראש כשחשבתי על מה לצייר, בכל מקרה.
    אין שום טעות בפרספקטיבה של החדר או של המיטה – חוץ מהקרנף עצמו הכל מבוסס על מודל שבניתי ב-sketchup. את הקרנף ציירתי בלי רפרנס, מהדמיון, אז יכול מאוד להיות שיש בו טעות.
    דרך אגב, יש לי הרשה שפטרי בכוונה צייר את הקרנף במונוכרום, כמו צילומים ישנים של מתאגרפים. זה עובד מעולה כי עור של קרנף הוא גם ככה אפור.

    אני אכתוב תגובות לכל היצירות מאוחר יותר. זה יקח קצת זמן כי יש מלא איורים הפעם.

  4. gilamor הגיב:

    עובד – תודה על הביקורת. דייקת. עניין של מקורות השראה ומגבלות טכניות , שנובעות מכך שאינני עובד עם מחשב. גם זה יגיע,

  5. טינה הגיב:

    השבוע לא היה לי ממז זמן לצייר אבל ואו! הפגזתם! כמה קרנפישים!
    בהיתי בכל ציור לפחות 2 דקות

    ליאור – יפה ומתוחכם. אהבתי את השילוב של העדינות של האישה והקשיחות של הקרנף, בדר"כ לא הולך טוב ביחד אבל בציור שלך זה נראה בהחלט אפשרי.

    דור – איזה יצור חמוד! מצד אחד מתנשא אבל מצד שני הוא קטן כזה ועקום רגליים. עבודה טובה עם צבעים, ההצללות והאור גורמים לו להראות מציאותי מאוד.

    אביב איצקוביץ' – אהבתי מאוד את הדמות! ממש אפשר לראות בו אישיות של טינייג'ר קשוח. אני מניחה שכל אחד מאיתנו שפחד מבריונים ביסודי ראה אותם בדיוק בצורה כזאת. קראתי מה שכתבת על הרעיון של הציור, הקרנף האויב המושבע של ספיידרמן.. לא ידעתי את זה כי לא ממש ראיתי ספיידרמן אבל הבנתי את הרעיון. מבריק.

    גילאמור – אם הייתי מציירת קרנפיש בכל זאת, הייתי מציירת איש עם מסכת קרנף. רעיון מקורי והציור נראה מאוד משעשע!

    עידן שניידר – הפייבוריט שלי לשבוע הזה! ההבעה, הצביעה, הרקע, הכל נראה מאוד יפה! והעניין עם העשן מהסיגריה – כן, זה יכל להוסיף, אבל מי אמר שהוא כבר הדליק אותה? אולי הוא סתם מנסה להראות קול

    בן – אם אני לא טועה, ראיתי את היצור הזה גם מלפני שבועיים, בנושא של "מפלצות ושעונים" לא? רק ששם היא הייתה בלי קרן על האף. אתה בטח מאוד אוהב את הדמות הזאת אם אתה חוזר עליה כמה פעמים, אבל עם הביצוע המאוד מוצלח שלך, למי אכפת? צייר אותה גם אלף פעם

    אנוש – אם היתה מוטציה של קרנף ודג היא בטח הייתה נראת ככה! אהבתי את ההבעה של הקרנף ובכלל את הציור עצמו. אני ממש יכולה לשמוע את השקט במים ולהרגיש את הסיטואציה המוזרה שכל הדגים נקלעו אליה, על כך נאמר תמונה אחת שווה אלף מילים.

    עובדיה – איזה קרנף-פיש מטורף! צחקתי הרבה. מסכן הדג הפצפון הזה שמולו.. ציור מאוד יפה ואהבתי את ההשתקפות של השמש במים.

    אדם – אני מבינה שלא הספקת לצייר ציור.. אימל'ה. מפחיד.

    צ'אקי – לא ממש ראיתי את האדם בקרנף.. אולי רק השרירים הופכים אותו לקצת אנושי. הציור עצמו יפה מאוד וכמו שעובד כבר אמר, עין טובה מאוד לאור וצל.

    מוטי – מצחיק וחי! ציור יפה ומשגע אבל לקח לי זמן למצוא כל איבר ודבר בציור, הרבה צבעים, הרבה פרטים. מטורף! (במובן הטוב)

    shoze – איזה קרנפיש חמוד! אני רואה שם חיוך? ציור מוצלח מאוד וגאוני! כמו תמיד.

    פטרי – ואו. קרנפיש אכזרי וקשוח. לא הייתי רוצה להתקל באחד כזה בסמטה חשוכה.. בעצם גם לא באחת בהירה.. הכל מושלם. הזוויות, ההבעה, מבנה הגוף. אין מילים. יפה!

    אסף קולר – קצת חשוך, והמחשב שלי גרם לזה להראות עוד יותר חשוך כך שהייתי צריכה לקום ולהסתכל על הציור מהזווית העליונה של המחשב כדי לראות יותר פרטים. חתיכת קרנפיש שמן. ציור יפה, יש אוירה, הייתי רק מוסיפה יותר אור.

  6. בן הגיב:

    תודה על התגובה טינה, את בטח מתכוונת לציור הראשון, אני מסכים שבהחלט יש דמיון וויזואלי בין הקרנף למפלצת מלפני שבועיים, אבל אם תעמידי את שניי הציורים אחד מול השני תראי שזאת ממש ממש לא אותה דמות.

  7. shoze הגיב:

    קודם כל, איזה כיף לראות כ"כ הרבה הגשות. וכל אחת מיוחדת ושונה בדרכה. כל הכבוד למשתתפים.

    כבר הרבה זמן שלא מצאתי את הזמן להשתתף או להגיב וכנראה גם שבוע הבא אני אצטרך לוותר אז אני אפצה בקצת ביקורת בונה על האתגר המאוד פורה של השבוע:

    ליאור – ציור מאוד מקסים ופשוט. אני אוהבת את התנוחה שלו והאופי העדין מאוד שלו כמו שכבר אמרו עובר מצויין למרות שהוא נוגד את ה"קרנפיות" גם הביגוד שלו מאוד מיוחד ומעניין, אני אוהבת את הצווארון הענקי שלו. קצת מפריע לי האיזור החגורתי הכהה הזה שמעל הבטן שלו, לא ברור מה זה ואם זה קיפול בחולצה אז זה לא עשוי נכון. גם הצל שמטילה הקרן על הרגל לא נכון, הוא אמור להתקמר יחד עם ההתעגלות של הירך. אבל סה"כ מאוד אהבתי.

    דדור – חמוד! ואם אני לא טועה זאת גם השתתפות ראשונה שלך אז ברוך הבא. הרנדר ויחסי הראש/גוף מאוד מוצלחים, הפוזה שלו תמוהה משהו – נראה כאילו הוא מבצע קטע מthriller של מייקל ג'קסון אבל איכשהו, בגלל הרנדר המוצלח כנראה, זה עובר. מה שבאמת פוגע לך בציור זה שהאיזורים המוצללים כהים מדי ובגלל זה איזור הפה לא מאוד קריא. בתור אחת שגם סובלת מסמפטום ההצללה השחורה אני יכולה להגיד שהצעד הראשון להגבר על הבעיה זה מודעות. יש לך יכולות מאוד גבוהות ובהחלט מעניין אותי לראות עוד דברים שלך.

    איצקוביץ – מגניב 🙂 תמיד יש לך היי-פרודקשיון ווליו לעבודות שלך וגימור מאוד גבוה. לא רק האינקינג מוצלח אלא גם מאוד אהבתי את הצביעה של הראש והצבעוניות הכללית. הקטע של הפוסטרים בעפרון צבעוני מעניין, לא בטוחה מה דעתי על זה אבל שילוב מדיות זה משהו שתמיד מבורך בעיניי.
    אגב, ההסבר שלך על איש הקרנף מספיידרמן לא שיכנע אותי. הוא מאוד לא דומה לו לא במראה ולא באופי, ואני בהתחלה אפילו חשבתי שזה ביבופ (או רוקסטדי?) מצבי הנינג'ה ואתה שיחקת פה משחק מתוחכם של מיקס של קומיקסים 🙂
    מה שכן, לגמרי עובר הקטע של האנגסטי טינאייג'ר. הוא בהחלט משדר את זה. יופי של דברים אתה עושה.

    גילאמור – ברוך הבא. מדיות מסורתיות תמיד מתקבלות פה בברכה. הרעיון שלך מאוד חמוד ורואים שהשקעת עבודה בפריים והציור של כל המסכות והמדפים. למרבה הצער הבחירה של המיקום של "המצלמה" לא מאוד מוצלח. זה נחמד שדווקא הבבואה פונה אלינו אבל הדמות עצמה ממוקמת מאוד רחוק וקטן בפריים והרבה מהשטח בפרונט לא מנוצל בכלל. שים לב לכל הקטע של המדף הריק בפרונט, מאוד לא רלוונטי אבל תופס המון מקום ותשומת לב. היה יכול להיות הרבה יותר טוב לשים את הדמות במרכז ובקדמת הפריים ולסדר את המדפים עם המסיכות מסביבו. תזכור, לך יש שליטה מלאה בפריים ואפילו אם חשוב לך שיהיו דברים מסויימים בחדר אתה צריך להיות חכם באיך שאתה מסדר אותם. תמיד כדאי לעשות סקיצה מהירה לפני הציור עצמו כדי שהדברים יהיו לך מאורגנים בראש.

    עידן – האם זה איזה משחק על "קאמל"? אם כן הוא לא מאוד עובר. יכלת לנסות לכוון יותר לקו של הגמל או לסוג הצביעה. אם לא כיוונת ל"קאמל" אז הקרנף שלך נראה יותר מדי כמו גמל… הדמות עצמה אבל חמודה ואני אוהבת את המבט הנוגה והשרמנטי 🙂

    בן – 2 עבודות! כל הכבוד. אני אוהבת יותר את העיצוב של העליון, יותר קרנפי. אבל אני מאוד אוהבת את המכנסיים המשוגעות של התחתון. גם לך הייתי מציעה לשים לב יותר לכהות של הצללים שלך.

    אנוש – חחחח מאוד קרנפי יצא לך הדג :). הדמות טוב מאוד ואתה בהחלט במגמת השתפרות מתמדת. הייתי מנסה קצת להרים את הסטורציה של הציור ואולי לחדד את ההצללות, הם מאוד שטוחים כרגע.

    עובדיה – מצויין. איזה כיף לראות את העיצובי דמויות שלך עם הצבעוניות העסיסית. הפלייר שם מושך יותר מדי תשומת לב והטקסטורה של הקשקשים לא מונחת טוב והורסת לך את הנפחות המעולה שנתת בשלב הצבע. חוצמזה – אהבתי.

    א
    אדם – מטריד. מאוד מטריד….

    צאקי – יותר מדי קרנף ופחות מדי בנאדם. אגב, אני דווקא די בעד שתשתמש במברשות של הפוטושופ, הן מעולות ואני משתמשת בהן כל הזמן, הן ממש נכס. אבל תנסה להבין יותר טוב איך הן פועלות ואיך ליצור את האפקט שאתה רוצה להגיע אליו. סה"כ הרנדר של הקרנף לא רע. הרקע פחות אהבתי…
    אגב, שים לב לאיך שאתה חותך את הפריים. הקרנף שלך צמוד לקצה בצורה מטרידה, תן לו לנשום קצת.
    אבל תמשיך לעבוד ולהגיש דברים לביקורת, זאת הדרך להשתפר.

    מוטי – מצ'וגע כרגיל למרות שבחיים לא הייתי עולה על זה שהוא חצי קרנף. אגב, אמנם לא הגבתי אבל ממש אהבתי את הציור שלך משבוע שעבר!

    פפטרי – מוצלח כרגיל, מקסימום תוצאה במינימום השקעה. אבל יש שם משהו שדי מפריע לי – העיגול הבהיר הזה שיכול להיות לחמנייה של נקנייה לא מוצללת שהוא עומד לאכול או פרינט על החולצה שלו שמאוד מושך תשומת לב למקום לא ממש חשוב…. נראה לי אפשר היה לוותר עליו.

    אסף – ציור מאוד דרמתי ואוירתי. אהבתי. הרים לייט הנוסף על הבטן והזרוע השמאלית שלו לא הגיוניים ונראים מוזר. הייתי בכלל רוצה לראות יותר מהדמות הזאת, כרגע זה יותר מדי טיז. הצללית אבל עובדת מעולה.

    זפיו, הקדשתי לזה יותר ממה שחשבתי. אני חייבת לחזור לעבודה. רספקט לכל המשתתפים ומצפה לראות מה תביאו שבוע הבא.

  8. shoze – זה בעצם REMAKE ל"ספיידרמן" (אפשר להתייחס גם לסרטים של ספיידר-מן בתור REMAKE, כי הם לא נאמנים למקור עד כדי כך). או גרסת כיסוי, אפילו. בגרסא שלי "ספיידרמן" הוא דמות בדיונית ו"הקרנף" הוא באמת איש-קרנף, ולא סתם פושע בתחפושת של קרנף. אם הייתי הופך את זה לקומיקס (מה שאני לא בטוח שאני יכול לעשות עקב עניין של זכויות יוצרים) הייתי מתמקד בכל הנבלים של "ספיידרמן". בטח הייתי הופך את כולם למשהו אחר, כמו מה שעשיתי עם "הקרנף". למשל, את "הגובלין הירוק" הייתי יכול לצייר בתור ילד קטן עם אוזניים טיפה מחודדות ותלבושת ירוקה. גם מה שעשו לג'וקר בסרט האחרון של באטמן נחשב ל-REMAKE. הוא לא ממש דומה לג'וקר מהקומיקס. אז נכון, הלכתי יותר רחוק מזה וציירתי את הקרנף בתור מוטנט, אבל לא ממש הצלחתי לחשוב על דרך אחרת לעשות את זה… זה קשה. אז יצא שהוא נראה כמו "רוקסטדי". יש פה עוד ארבעה אנשים שציירו איש קרנף דומה, אז זה כנראה מתבקש. זאת לא אשמתי ש"רוקסטדי" הוא דמות יחסית מפורסמת (שאת לא זוכרת את שמה 🙂 "ביבופ" הוא החזיר) שנראית ככה.

    והקרנף-דג שלך מעולה, דרך אגב. בחירה מעניינת של צבעים.

    אין לי כח לכתוב ביקורת לכל האיורים… יש כ"כ הרבה הפעם (ועכשיו גם נוסף אחד חדש!).

  9. עידן הגיב:

    תודה על התגובות וההערות הבונות.
    shoze, אכן מדובר בפאראפרזה על הפרסומות של קאמל.

    חביבי להשבוע הם אנוש, דור ו shoze.

  10. אלון הגיב:

    וואו, איזה סיבוב. אין לי זמן לעבור אחד אחד, אבל שיחקתם אותה, בענק. מקווה להשתתף בשבוע הבא!

    מוטי – אתה מופרע, באט אין אה גוד וואי

    שוז – מתישהו את תיפלי, אי אפשר להמשיך ככה לשלוף פנינים. 🙂

  11. דור הגיב:

    תודה על התגובות.
    שוז- אכן זו פעם ראשונה שלי, בגלל הצבא לא יוצא לי להיות בבית ואין לי זמן לצייר, אני מאוד מקווה שזה ישתנה בקרוב. רציתי להגיד תודה על התגובה המפורטת, ועוד ממשהי כמוך, וגם אם תוכלי להרחיב לי כאן או בפרטי על עיניין השחורים.

    כבוד לכולם על כמות העבודות הפעם, אגיב על כל אחת כשיהיה לי זמן.
    נתראה בסיבוב הבא , אני כבר הגשתי 😛

  12. ליאור הגיב:

    תודה על התגובות הבונות! לקחתי לתשומת ליבי.

    סליחה שאני לא מחלקת פנינותיי, חייבת לחזור למבחנים.

  13. צ'אקי הגיב:

    וואו… באמת תודה על כל הההערות הבונות אני אשתדל מאד ללמוד מהם…
    הרעיון שלי היה לעשות קרנף עם ידי איש אבל מחוסר זמן (ולדעתי קצת טיפשות שלי) עשיתי את הרקע
    שכיסה לו את כפות היידים…
    בסיגנון אני כל הזמן מנסה להשתפר ורינדר אני פשוט לא יודע מה זה (אם למישהו יש מדריך טוב או אתר טוב אני
    באמת אשמח)

    קשה לי לתת הערות לציירים כאן פשוט קשה לי לקבל את העובדה שאני שרק עכשיו מתחיל לעבוד וללמוד מהפוטושופ
    צריך לבקר אומנים וותיקים.. (מרגיש לא בנוח)
    סה"כ מאד אהבתי את העבודות כאן ואני אנסה להשתתף בסיבוב הזה.

    תודה 🙂

    צ'אקי

  14. […] of weeks ago I tried my skills in Aviv Or’s blog weekly challenge, this time it was “Karnafish” which could be rhino-man or rhino-fish. Here is the process of my work in that challange. I […]

כתיבת תגובה