ימים של שקט

(נכתב ע"י ערן אבירם)

הי כולם,
מתנצל על חוסר העדכון בזמן האחרון, כבר כמה ימים שאני מסתובב עם מצב רוח רע. כנראה אני לא היחיד עם בעיות, חוסר עדכון נראה כמו הטרנד החדש בזירת הסטריפים:

  • מסתבר שריק מ-OOTS חולה באיזו מחלה כרונית, והוא כתב צוואה שלמה בה הוא מוריש לנו את… דאגותיו, כנראה. בקיצור: מעכשיו הסטריפ מתעדכן שלוש פעמים בשבוע בלו"ז לא קבוע, ובסוף הסטורי-ארק הנוכחי ריק לוקח איזה שלושה שבועות חופש. ממש לא סיפור גדול, בעצם, אבל לריק איכפת אז הוא פרט. להבדיל מפירט, שלו לא איכפת.
  • למשך כמה ימים נראה היה ש-Fanboys התפגר, כשבמקום עמוד ראשי קיבלתי דרישה לשם משתמש וסיסמא. בסוף מסתבר שפשוט העבירו שרת או משהו. לסקוט כנראה לא מספיק איכפת, כי אפשר היה לפחות לשים איזה עמוד מינורי של הסבר, "נדפק לנו השרת, אנחנו מטפלים בזה".
  • אני בכלל לא אתחיל לדבר על VGcats.

2 תגובות לפוסט "ימים של שקט"

  1. Poke הגיב:

    כן הפאנבויז עצבן אותי כי כשהרסס שלי ניסה לקבל עדכון הוא הציג לי את ההודעה לסיסמה.
    כשזה קורה פעם לרבע שעה אתה מתחיל להתעצבן מספיק בשביל לבטל את העדכון האוטומטי (בסוף גם השארתי את זה ככה, כי אני לא אוהב את ירידות הזכרון מדי פעם).

    טוב, ונראה לי שהקומיקס האחרון של VGCats דיי מסביר את מצבו XD

  2. zipnab הגיב:

    ההודעה של ריץ' די הדאיגה אותי, אבל אם הוא אומר שהוא בסדר, הוא כנראה בסדר. אני מקווה לפחות שהסטורי ארכ יסתיים בקסם מסוים. ואם הוא הזכיר מרצ'נדייז, יצא לכם לקרוא את מוצא הד"שים או תחילת החשכה?

    מקווה שמצב הרוח ישתפר. זה יכול להיות מקורי מצדכם, ומהלך שיווקי מבריק.

כתיבת תגובה