שבוע הספר במוזיאון הקומיקס

בין ה-10 ל-20 ביוני ייערך שבוע הספר במוזיאון הישראלי לקריקטורה וקומיקס. בתכנית סדנאות, מפגשי אומן ועוד. ביום שלישי ה-16/6 ערן אביאני ואני נהיה שם באותה מתכונת של יום הקומיקס חינם: לצייר ציורים למבקרים, לחתום על חוברות ולהזכר למה זה מגניב להיות צייר קומיקס. באותו יום יהיו שם גם שי צ'רקה ואורי פינק.

הנה התוכנית לכל השבוע:

שבוע הספר במוזיאון הקומיקס

שבוע הספר במוזיאון הקומיקס

תגים: ,

11 תגובות לפוסט "שבוע הספר במוזיאון הקומיקס"

  1. פט הגיב:

    מגניב!!
    🙂

  2. king homer הגיב:

    מגניב=)

  3. ערן אביאני הגיב:

    מגניב!

  4. יואב הגיב:

    מגניב

  5. אנוש הגיב:

    *שובר את הקומבו* למה דווקא בחולון? זה סיוט לדרומיים כמוני.
    אבל מגניב.

  6. אביב אור הגיב:

    אכן מגניב.
    אנוש – חולון היא העיר שהחליטה להקים מוזיאון לקומיקס וקריקטורה, ואני חושבת שכל הכבוד להם על זה. אם יש מספיק זמן ורצון אפשר לנסוע איזה יום אחד לאזור המרכז.

  7. עובד הגיב:

    בהתחלה שראיתי את זה אמרתי לעצמי "גזעי! אנסה לבוא לכל הימים" אבל בקריאה שניה הכל ניראה די ילדותי ומצועצע, האם אפשר לבוא בשאלות טיפה יותר רציניות לאמנים? וכמה רצינית סדנת הציור? 🙂

  8. אביב אור הגיב:

    עובד – אני לא ממש בקיאה בתכנים של מוזיאון הקומיקס. אפשר לנסות להתקשר למוזיאון ולשאול, או לפנות לדורית מיה-גור, שעובדת די צמוד עם האנשים במוזיאון ואולי תדע טוב יותר ממני.

    לגבי שאלות רציניות לאמנים – אם אתה מתכוון למפגשי אמנים רשמיים אני לא יודעת אם יהיו כאלה, אבל כשישבנו וציירנו ביום הקומיקס חינם היה אפשר לבוא ולדבר איתנו בכיף, לשאול שאלות ולהסתכל. אני מניחה שזה יהיה דומה גם הפעם.

  9. אלעד הגיב:

    אני חייב לבא…אבל יש לי לימודים!
    למה זה לא בחופש?

כתיבת תגובה