הריקוד החושני עם הגחלילית

(נכתב ע"י ערן אבירם)

Thunt העלה עוד עמוד מלא אקשן ומותח למדי, כמו שהוא יודע לעשות היטב, בקומיקס הפנטזיה השבועי שלו Goblins. הפעם לשם שינוי הוא גם כתב משהו בבלוג שלו, שמופיע במשבצת לא-לגמרי-מסודרת בתחתית העמוד, ושעשע אותי גם ביכולת הכתיבה שלו. קריאה מומלצת.

בקצרה, ל-Thunt יש את המנהג המוכר לעשות עוד משהו בזמן שהוא עובד על הקומיקס, במקרה שלו צפייה בטלוויזיה. אבל מותר לו לראות רק סדרות שהוא כבר מכיר, כי הרי הוא עסוק בלהתרכז בקומיקס, וכתוצאה מכך יש לו רומן מוזר מאוד עם הסדרה הגובלת באלוהות Firefly.

אני תמיד שמח לגלות מסירות אנטי-ספויילריסטית קיצונית שכזו. קבל XP!

3 תגובות לפוסט "הריקוד החושני עם הגחלילית"

  1. אביב הגיב:

    אוי, הוא…הוא בסדר הוא.

    אני מתייחסת כמובן לג'וס וודון, אבל גם הבחור של Goblins אחלה! נחמד שהוא לא נשאר בתחום ההומור בלבד וחוקר אזורים חדשים, אבל לי אישית קשה להכנס לדרמה כשכל העמוד מסודר בצורה מרובעת כזו. קרא לי גרופית של סקוט מקלאוד, אבל למשחק עם גודל וצורה של פאנלים יש כוח. לא סתם אמנים מנצלים אותו (לפעמים בצורה קיצונית). אני מקווה שבפעם הבאה שהוא יעשה אחד כזה, הוא ילך רחוק יותר, כי את הבסיס של האקשן יש לו די טוב.

    לגבי פיירפליי – מצד אחד אלוהים אדירים, כמה שאני מקנאה בו. כמה, 10 פרקים נוצצים שטוחים בפניו ומחכים רק לרגע שהוא יבחר להתמסר להם (אהבתי את ההקבלה לבתולה בנשף הסיום). מצד שני אלוהים אדירים! איך לא ספיילרו לו את החיים?! ואיך הוא חי רק עם Serenity, Bushwacked וה-Train Job?! קיילי והתות, בשם האלים, קיילי והתות!

  2. Wing-Tsun הגיב:

    אני יודע שזה לא לגמרי קשור ושאתם לא בדיוק מקור רשמי אבל ממתי Fanboys צריך שם משתמש וסיסמא?
    לגבי הגובלינים, התחלתי לקרוא את הסדרה אבל אז נזכרתי שיש לי פער להשלים בOOTS וביצעתי נטישה זמנית.

  3. ננסק הגיב:

    הממ, באמת מוזר. אני חושב שיש איזו בעיה בשרת שלו.
    OOTS > גובלינים, בבירור, אבל אל תשכח מהירוקים הקטנים.

כתיבת תגובה