האיור השבועי #33 – מאחורי הקלעים

אהלן,

אני מתנצלת על ההמתנה – כל ההתנהלויות מאחורי הקלעים של הבלוג עיכבו את אלה שעל הבמה, אבל הנה האתגר חזר ובתקווה הרייטינג של הבלוג החדש בגוגל יחזור איתו…בשלב מסוים.

shoze
מאחורי הקלעים - shoze

אביב איצקוביץ'
מאחורי הקלעים - אביב איצקוביץ'

עובדיה
מאחורי הקלעים - עובדיה

הנושא לשבוע הבא: #34 – "השף"

דדליין: שני, 11 במאי

איור טוב מורכב מרעיון מוצלח וביצוע איכותי; הקדישו זמן, מאמצים ויצירתיות לשני הפנים האלה, ונצלו את האתגר השבועי כדי לאתגר את עצמכם לנסות משהו חדש ולהביא את היכולות שלכם למיצוי!

ציורים אפשר לשלוח ל-avivor בג’ימייל.קום, ובבקשה תציינו גם את השם בו הייתם רוצים להופיע בבלוג (כינוי, שם מלא, שם פרטי, מה שמתאים לכם), ואפשר לצרף גם קישור לאתר עם עבודות שלכם או לבקש לקשר לכתובת אימייל. אם אין בקשות מיוחדות אני כותבת את השם שאני רואה במייל בלי תוספות.

5 תגובות לפוסט "האיור השבועי #33 – מאחורי הקלעים"

  1. כל הזמן הזה ורק שלושה איורים? שערוריה ממש.

    shoze – נחמד מאוד. זה נראה הרבה יותר טוב כשמגדילים את זה, לא יודע למה.
    אני אוהב את הצבעוניות. לא ממש ברור לי למה צריך את המסגרת הבהירה שמפרידה בין היצורים שמפזרים את הכוכבים לבין הבניין. בגלל שהבגדים שלהם כהים? הממ… אולי זה באמת נחוץ. לא משנה!
    תמשיכי לצייר הרבה – אבל אל תגזימי. ציירתי יותר מדי וכואבת לי היד כבר חודש.

    עובדיה – לא הבנתי. מה קורה שם…?
    זה נראה אחלה, בכל מקרה. גרוטסקי ומעניין.

  2. אביב אור הגיב:

    שוז – הרעיון מקסים בעיניי, וכך גם העיצובים הפשוטים אבל מיוחדים של יצורי הלילה, והקומפוזיציה. הגלימות שלהם עוטפות את הפריים בצורה מגניבה. הצבעוניות של הסגול והצהוב שלהן מוצלחת, אבל הכחול הזה של קיר הבית מרגיש לי קצת בעייתי.

    אביב – רעיון חמוד נורא =) הצבעים שלך מאוד נעימים לעין, כרגיל; אני אוהבת את הטקסטורות שאתה יוצר בהצללה פשוטה כל כך. ניטפוק בקטנה – נראה שהצל שלו מפסיק ברגע שהוא נוגע בקיר.

    עובדיה – כמו שכתבתי לך – הרינדור נהדר והפנים מעצובות ומבוצעות מצוין, והבעיה היחידה היא שקשה מאוד להבין מה בעצם קורה כאן…אני הייתי צריכה גם את כותרת המייל שלך וגם עוד מייל הסבר בשביל להבין את הרעיון ואת הקשר שלו לנושא.

  3. אביב אור – כשסיימתי לצבוע את האיור הקטע הזה באמת בלט לי לרעה. גם לי זה הפריע שהצל מפסיק כשהוא נוגע בקיר. אבל… אז הסתכלתי רק על השכבה של הצבעים ונזכרתי שהצבע של הקיר הוא בדיוק הצבע של הצל – יאענו הצל נופל על כל הקיר.
    אבל עזבי, זה סתם תירוץ. אני יודע איך אפשר לשפץ את זה בצורה נחמדה. תודה!

  4. shoze הגיב:

    אביב איצקוביץ – גדול 🙂 הרעין ממש הצחיק אותי. גם הביצוע מצויין, אין על עבודת הקו שלך.

    בקשר לציור שלי – דווקא היה ברור לי עוד משלב הסקיצה שתהיה איזה מסגרת מפרידה, אז קצת מפתיעה אותי ההערה. שמתי את המסגרת כי היא מוסיפה עניין לקומפוזיציה ותורמת לעומק ולהפרדה בין הסצינה ו"מאחורי הקלעים" וגם בגלל הגלימות הכהות. אבל בשורה התחתונה זה "כי ככה בא לי". אני עובדת המון עם אינטואיציה וזורמת עם מה שבא לי לראש כי סה"כ אלה ציורים בשביל ההתנסות והכיף אז למה לא? 🙂
    ואל תדאג אני עושה הפסקות ארוכות תוך כדי ושותה הרבה נוזלים 🙂 לך לנוח ומקווה שתרגיש יותר טוב עד לדד ליין הבא.

    עובדיה – שמע, כבר הגבתי לך בעבודות קודמות שיש לך סגנון מאוד מיוחד ואחלה יכולות עיצוב דמות ורנרינג לפנים אבל מה לעשות שהעבודות שלך ממש לא ברורות מבחינת "מה לעזאזל קורה שם?". את כל ההגשות שלך עד עכשיו, שלא נוגעות ישירות לאפיון דמות, אני יכולה לסכם ב"לא הבנתי". סיפור או סיטואציה ברורים היו מרימים את העבודות שלך בעוד כמה רמות למעלה. באמת חבל שהן נופלות דווקא על קונספט כי הן באמת כ"כ מצויינות מהבחינה הויזואלית.
    אפשר לדעת מה היה הרעיון מאחורי?

    אביב אור – תודה 🙂 עכשיו שאני מסתכלת על הציור אחרי הפסקה של כמה ימים אני באמת רואה את זה. צבעוניות ותאורה הם הנושאים שאני הכי מתקשה איתם ולמען האמת אני לא ממש רואה את האור בקצה המנהרה (סליחה על מישחק המילים אבל לא יכלתי להתאפק). אולי אני אחזור ואנסה לתקן את זה אחרי שיפלו לי עוד כמה אסימונים.

  5. יואב הגיב:

    שוז – אהבתי מאוד. מאוד מאוד אפילו.
    זה מלא אווירה, זה חכם, מסוגנן ועשוי מעולה. כל הכבוד.
    המסכות האלה.. כל הכבוד.

    אביב – רעיון נחמד, וקו יפה. קצת מפריע לי שמה שמסתיר את קרמיט האמיתי זה קיר בטון, שאין קהל או במה, ושהוא יושב ברקע לבן.
    זה מרגיש כאילו איירת רעיון מגניב שהיה לך בראש, ולא איירת איור. לא שיש משהו רע ברעיון מגניב, אבל אם הוא היה בתוך סיטואציה זה היה יכול להקפיץ את זה.

    עובדיה – אתה חולה בראש. הסגנון שלך פשוט לא מהעולם הזה. מסכים עם מה שנאמר – אם היינו מבינים את הרעיון, זה היה יותר מגניב.

    אה, ושוז – ברכות על האתר. הוא נראה מעולה (או שהאתר כבר ישן, וזה אני שלא מעודכן…?).
    החלפת הצבעים בגלריה – מאוד חכם.

כתיבת תגובה