האיור השבועי #18 – פורטרט עצמי מבועת

תם האתגר, אפשר להרגיע את שרירי הפנים.

עידן
פורטרט עצמי מבועת - עידן

עמרי
פורטרט עצמי מבועת - עמרי

אביב
פורטרט עצמי מבועת - אביב

אסף קרס
פורטרט עצמי מבועת - אסף

פטרי
פורטרט עצמי מבועת - פטרי

הנושא לשבוע הבא:
#19 – "הקופסה המסתורית של סבתא"

דדליין: רביעי, 14 בינואר

ציורים אפשר לשלוח ל-avivor בג’ימייל.קום, ובבקשה תציינו גם את השם בו הייתם רוצים להופיע בבלוג (כינוי, שם מלא, שם פרטי, מה שמתאים לכם), ואפשר לצרף גם קישור לאתר עם עבודות שלכם או לבקש לקשר לכתובת אימייל. אם אין בקשות מיוחדות אני כותבת את השם שאני רואה במייל בלי תוספות.

14 תגובות לפוסט "האיור השבועי #18 – פורטרט עצמי מבועת"

  1. עידן הגיב:

    אחלה עבודות אנשים! בפוסט הקודם אביב ביקשה שניתן גם פידבקים, ואני נרתם לכך בשמחה:

    עמרי – אהבתי את פוזת הליצן המבעית (קיבלת השראה מסטיבן קינג?). הייתי הולך אולי על רקע יותר בהיר, כי הפנים דיי נבלעות בחשיכה…
    אביב – אני אישית אוהב עבודות סטייל רישום. טכניקת הקיווקוו שהצגת מרשימה, וזה מתבטא הן בצללים על הפנים והן בתלתלים! הייתי שמח לראות כאן עוד עבודות שלך בסגנון.
    אסף – שאפו! הרעיון משעשע, והביצוע הקריקוריסטי איכותי כתמיד. אני מאד מתחבר לעבודות שלך בשחור-לבן כמו זו.

    וזה גם המקום להסביר את העבודה שלי – ניסיתי לתאר מפגש ביני לבין דן, דמות הקומיקס המבוססת עלי בקומיקס My 25 Percent, אותו אני כותב מצייר. הבה ניתן לתמונות הקשות לדבר בעד עצמן.. 🙂 הפידבק לעצמי הוא ש(כרגיל) הייתי יכול להשקיע יותר ברקע, להוסיף איזה עציץ או איזה חלון… נו שויין, פעם הבאה….

  2. אביב אור הגיב:

    עידן – תודה. האמת היא שיותר מ"ניסוי בטכניקה רישומית" זה היה "הדרך הכי מהירה לרשום פורטרט כדי שאוכל להוריד כבר את היד שמחזיקה את המראה". אני מודה, הפעם התעצלתי. חבל שזה בא בדיוק אחרי המניפסט הדרמטי…

    אני אוהבת את הצבעוניות בציור שלך, היא נעימה לעין ועובדת טוב עם הקו – יש תחושה של תלת מימד אפילו בצבעים אחידים. אזור העיניים והאף בפנים שלך עשויים היטב, הפה קצת הולך יותר מדי לכיוון קרטוני, ולדעתי אפשר היה להשאיר אותו ריאליסטי יותר ועדיין לראות בלי בעיה את ההקבלה בין שתי הדמויות. הבעיה העיקרית כאן, שצופה מן השורה שלא מכיר את הוובקומיקס שלך לא יבין מה קורה (אם אתה צריך להסביר את העבודה בתגובה זה אומר שהיא לא עומדת בפני עצמה). אבל זה רעיון חמוד, ויכול לעבוד יפה בתור ספיישל באתר הוובקומיקס, למשל.

    עמרי – ברוך הבא =) כבר בירכתי אותך על אחלה עבודה במייל. הדמיון מרשים וההבעה מצוינת – אמינה וגם משעשעת. יש משהו קצת מוזר בשיניים העליונות , שנמשכות לשמאל יותר מאיפה שהיית מצפה שיסתיימו. את הרקע הכהה שהעלה עידן אפשר לעדן דוקא ע"י קצת אור אחורי על השיער, אולי בגוון כחלחל-סגלגל שיתן עוד אוירה של אימה/מסתורין.

    אסף – עבודת עפרון נהדרת. אזור העיניים והאף עובדים מצוין לדעתי; הסנטר, הלסת והצוואר קצת נמשכים למטרה בצורה משונה, אבל יש משהו נחמד בהבעה שזה יוצר. קצת מפריע לי שהעיניים לא מתמקדות בתולעת – הזזה קלה של העין הרחוקה מאתנו עשויה לפתור את זה. קריקטורה מגניבה מאוד בכל מקרה.

  3. king homer הגיב:

    אחלה עבודות=) אהבתי מאד.

    האמת היא שכן ציירתי משהו לשבוע הזה. אז קצת חבל לי על השעתיים שהלכו לי על הנסיונות לצייר את עצמי/ ליצור הבעה מספיק מבועתת, אבל התוצאה הסופית היתה פשוט מחפירה ןמזוויעה – ופשוט בלתי ניתנת לשליחה. ובדרך כלל לא מפריע לי לשלוח דברים שלא נראים לי.
    אני הולך לשבת עכשיו בחדר מדרגות, כעונש.

    …ובכל זאת, אולי חבל שלא התאפסתי על עצמי היום וניסיתי לצייר עוד פעם. לא נורא.
    אהבתי את הנושא לשבוע הבא. מאווווווווווד מעניין.

  4. לא הכנתי משהו השבוע כי… אני מצייר את עצמי גם ככה כל הזמן לאחרונה. מספיק עם זה כבר.

  5. Mek31 הגיב:

    למה אף אחד לא הגיב לציור המופרה של פטרי? הוא מגניב וגורם לי לחשוב על סיוטי לילה שונים…

  6. Mek31 הגיב:

    מופרע*

  7. אסף קרס הגיב:

    כי הוא עלה לבד אחרי כולם

    ככה התגנב לו בשקט

  8. בטטה הגיב:

    LOL!
    תמיד חשדתי שיש לו רק ארבע אצבעות בכל יד!

    …זה מסביר הכל.

  9. shoze הגיב:

    הי. גם הפעם עבודות יפות ואני מאוד אוהבת את הגישות השונות של כל אחד לנושא שבגדול הוא די ברור ולא כ"כ ניתן לפרשנות.

    עידן – יש משהו מאוד אולד סקול באיור שלך. הצביעה השטוחה וההצללה הקווקוית וקוי ההפתעה הקומיקסיים נותנים פה תחושה נוסטלגית שאני מאוד אוהבת ולאחר שהסברת עליו (ואני מסכימה עם אביב בקשר לזה שהציור לא עובר בלי הקונטקס התחבירי) יש לו ערך מוסף מגניב מאוד.
    בקשר לרקע אגב, באמת לא יזיק שם עציץ כמו שאמרת אבל הדבר שלי מפריע לי זה הקוים הישרים של הדלת והרצפה. הם מאוד SHIFT+CLICK ולוקים בטאץ' האישי שיש לשאר הליין-ארט. אולי כדאי קצת להאניש אותם ולהוסיף קצת הצללה מקווקוות.

    עמרי – וולקאם! אתה תוספת מצויינת לפאנל האומנים הנכבדים המשתתף באתגרים 🙂 מבין כל התמונות אני חושבת שהדיוקן שלך פונה לכיוון הריאליסטי ביותר ואפילו שאני לא יודעת איך אתה נראה אני בהחלט מאמינה שזה מאוד קרוב למה שמצוייר פה. אמנם אני חושבת שלקחת את ההבעה קצת לכיוון הפסיכי מאשר המבועת אבל הי, same same 🙂
    אם אני צריכה להצביע על פגם אנטומי כלשהו הייתי אומרת שיש קצת נטייה של תוי הפנים ימינה (האף ועין שמאל) בזמן שנראה שהראש עצמו משמאיל מעט. אבל זה ממש בקטנה.
    גם הזוית והטיית הראש מוסיפות הרבה ומועברות בצורה מוצלחת מאוד אבל התאורה והצבעוניות טיפה רכות מדי בשביל ציור כ"כ דרמטי. מסכימה עם אביב שבק-לייט צבעוני די מתבקש פה. כמו כן אולי כדאי קצת להמשיך ולרמוז על כתפיים וצווארון חולצה (וגרוגרת :)) כדי שיראה יותר כמו פריים של דמות קיימת מאשר ראש מרחף.

    אביב – לקחת את זה לכיוון רציני לגמרי. הבעת האימה שלך אמינה לגמרי בלי טיפת הומור או קריצת עין בניגוד לשאר העבודות פה. ולמרות שאת מתוודה פה בלי בושה שחיפפת (ואפשר לראות את זה בעיקר בהצללת המצח), יש פה עבודה איכותית של מישהו שמבין מה הוא עושה. הפורטרט המוצלח, התאורה הנמוכה, המונוכרום עם טיפה טאץ' כחול לבן להדגשת העיניים והצל הגאוני מאחור שמוסיף גם סביבה וגם דרמה בכלום עבודה – כולם פשוטים יחסית לביצוע (וכמובן אני מתכוונת יחסית אליך ולפטרי ולשאר אלילי ציור למיניהם) אבל ביחד יוצרים תמונה מרשימה שמוכיחה את ההבנה שלך ביצירת פריים מוצלח. סחתיין.

    אסף – תמיד טוב לראות את הרישומים שלך ואני מצטרפת לכל מה שאביב אור אמרה. היא כיסתה בסה"כ הכל חוץ מהערה קטנה (מאוד) שמפריעה לי – השקע שבין האף לפה. אולי זה רק המסך שלי אבל נראה שקצת הגזמת עם ההצללה באיזור החשוך ואין מספיק הגדרה באיזור המואר ונראה כאילו השקע מתחיל אבל לא נגמר.

    פטרי – מקסים! קריקטורה עם המון אופי וצבעוניות עשירה ואפילו סיפור 🙂 והוא בטח עשה את בחצי שעה בין פוסט 3 ל-5…..
    נקודות בונוס על הצנזורה 🙂

  10. ג'ק הגיב:

    SHOZE – זה לקח 25 דקות, ואני מודה שמיהרתי. כהרגלי בקודש לאחרונה אני פשוט לא מוצא את הזמן, המוזה, והיכולת להשקיע בהשתגעות כמו שהייתי רוצה. ואני רוצה, רק שלא יוצא.
    וכמו שהבחינו אסף קרס וMEK31 – הציורון שלי נכנס באיחור מה, כי הוא הוגש באיחור מה.

    בטטה – 4 אצבעות לי יש וזנב קטן. זה מה שהאל הטוב נתן. 😉
    איפה הפורטרט שלך יא ט'אנדר? הא?

    עבודות נהדרות גבירותיי ורבותי.
    מגניב לראות אתכם כמו שאתם רואים אתכם.

    הסיבוב הבא הולך להיות קשה…

    פ.

  11. ג'ק הגיב:

    SHOZE – זה לקח 25 דקות, ואני מודה שמיהרתי. כהרגלי בקודש לאחרונה אני פשוט לא מוצא את הזמן, המוזה, והיכולת להשקיע בהשתגעות כמו שהייתי רוצה. ואני רוצה, רק שלא יוצא.
    וכמו שהבחינו אסף קרס וMEK31 – הציורון שלי נכנס באיחור מה, כי הוא הוגש באיחור מה.

    בטטה – 4 אצבעות לי יש וזנב קטן. זה מה שהאל הטוב נתן. 😉
    איפה הפורטרט שלך יא ט'אנדר? הא?

    עבודות נהדרות גבירותיי ורבותי.
    מגניב לראות אתכם כמו שאתם רואים אתכם.

    הסיבוב הבא הולך להיות קשה…

    פ.

  12. Mek31 הגיב:

    אני מבקש, זה Mek31 לא MEK31 יש הבדל בצורה שבה אני כותב אותם.
    ואני בדקתי את הבלוג באיחור, מבחינתי הציור תמיד היה שם.

  13. MisterFF הגיב:

    אביב, אני באמת ממליץ לך לאתגר הבא, לעשות אתגר כזה שאף פעם לא עשיתם, נגיד תעשו כולכם בסגנון המנגה היפנית, לדעתי זה יהיה ממש יפה, ומאוד מעניין!

    *אהמ רמז* תציירו לי את הינטה היוגה (מנארוטו) ^^

  14. בטטה הגיב:

    וול, פט, אם כבר דוחפים אותי לתרץ…

    אין לי תירוץ. נורא רציתי לעשות משהו לשבוע הזה ספיציפית,אבל נפל על שבוע עמוס קצת יותר מבדר"כ – ואז בין העבודה והברבורים בזמן הפנוי שכן היה פשוט שכחתי מזה עד שהזמן עבר. =(

כתיבת תגובה