תחילת דרכו של אל המלחמה הטורורגי

שנה אזרחית טובה!

אני מאחלת לכולנו שנה רגועה הרבה יותר מאיך שהתחילה, יצירתית ופוריה, מוצלחת, מעניינת ומספקת. אני מצטרפת לתלונה הקצרה של רינת פרימו ב-Ynet, ולאיחוליה לשנה טובה יותר למאיירים בארץ, ולצד זה מקווה שנמשיך למצוא עניין ואתגר באיורים השבועיים שלנו, שאמנם לא מתוגמלים בצ'ק שוטף+90, אבל טומנים בחובם ערך מוסף של הנאה, למידה וחקירה של גבולות חדשים.

הנה הצצה קטנה לתהליך המחשבתי איתו התחלתי את "אל המלחמה הטורורגי".

כשניגשתי לצייר גיליתי שאין לי מושג מיהם (או מהם) בעצם הטורורגים, ואולי יהיה מעניין להחליט את זה לפני שאני ניגשת לעצב את הפנתאון שלהם. הנה כמה רעיונות לטורורגים, שבסופו של דבר לא באו לידי ביטוי:

טורורגים

אחרי שהיו בידיי כמה טורורגים נאים, גיליתי שזה לא מקדם אותי בשום צורה לקראת האיור, אז זנחתי אותם ועברתי לסקיצות ורעיונות לאיור עצמו.

אל מלחמה טורורגי - סקיצות

הרעיון הראשון שלי היה גם זה שבסופו של דבר הבאתי לידי ציור גמור, אבל ניסיתי לזרוק עוד כמה בשביל שהבחירה לפחות תראה מושכלת ואובייקטיבית. הסקיצה הימנית תחתונה (אלת פריון, אהבה, חקלאות או כל דבר פציפיסטי אחר מתגנבת להיכלו של אל המלחמה ומרססת כתובת היפית על הפסל שלו) נראתה לי כמו משהו שיכול לעשות איור די מרשים, אבל דורש הרבה השקעה בסביבה, אבן, טקסטורות, תאורה…דברים שאני לא טובה בהם, בקיצור. הרעיון מאחורי השמאלית העליונה שעשע אותי, אבל לא הרגשתי שהוא יוביל לאיור מעניין או מאתגר במיוחד, והסקיצה האחרונה היתה סוג של נסיון לצאת ידי חובה עם עיצוב דמות/יצור.

את הרעיון שנבחר התכוונתי ליישם בסגנון פיינטרי, ואחרי שעתיים ארוכות של נסיונות רינדור כושלים החלטתי לוותר על האתגר הפעם ולחזור לסגנון הקומיקס בו אני קצת יותר מנוסה. הנה התהליך בקצרה. פירוט על השלבים אפשר לקרוא אצל המכשף האורבני, זה בערך אותו התהליך.

אל מלחמה טורורגי - תהליך

חשוב: התקנתי ממש עכשיו פלאג-אין מגניב לוורדפרס שפותח את התמונות בממשק JS במקום בעמוד דפדפן חדש. אני חושבת שזה נוח ונאה יותר, והזמן ומבחן השימושיות יגידו אם זה נכון. בינתיים אם מישהו לא מצליח לראות את התמונות בגדול תגידו לי, אולי הפלאג-אין לא תואם את כל הדפדפנים כמו שצריך.

סוף שבוע מצוין,
אביב.

7 תגובות לפוסט "תחילת דרכו של אל המלחמה הטורורגי"

  1. king homer הגיב:

    אצלי הוא עבד מצויין בכרום ובאקספלורר=)

    ממש מגניב התהליך הזה. אהבתי מאד אתצ התוצאה הסופית.

  2. ליאור הגיב:

    מעולה.
    וגם הפלאגין עובד מצוין.

  3. עובד מעולה בפיירפוקס

  4. תומר ארזי הגיב:

    עובד מצויין ב-ff.
    ד"א, מזל"ט על הקומיקס בידיעות אחרונות!
    אני לא יודע אם זה חדש, אבל היום (חמישי) ראיתי אותו בפעם הראשונה, ובלי לקרוא מי צייר ישר ידעתי שזה את, הסגנון שלך פשוט מיוחד.
    הש/ל עושה לו עוול, אבל אני מניח שצריך להתפשר לפעמים…

  5. king homer הגיב:

    …באיזה קומיקס מדובר?=)
    ויש מצב להעלות אותו לבלוג?=)

  6. אביב אור הגיב:

    אני שמחה שהפלאג-אין עובד, מלוא הכבוד ליוצריו.

    תומר – תודה רבה. השחור-לבן באמת מבאס, במיוחד לאור העובדה שאת העמוד הזה צבעתי במיוחד מתוך כל החוברת שהיא רק ליינארט, ובכל זאת הציגו אותו במונוכרום. אפשר לראות את העמוד הצבעוני בבלוג של קומיקום.

  7. king homer הגיב:

    חמוד לאללה=)
    אהבתי את הצבע.

כתיבת תגובה