Failed Perception Check – המשך

המשך עבודה. מישהו מכיר מקום טוב לקנות בו עיניים חלופיות?

Failed Perception Check - WIP

וכמה אמנים ספרדים ששווים הצצה:

דייויר קבררה. לצערי אין לו יותר מדי ציורים בבלוג, אבל כל אחד שווה כמה אלפי מילים. תראו את הפוסט הראשון והשני…אפשר למות מכמות הסגנון שמשולבת כל כך יפה בטכניקה ריאליסטית. הילדה וטוטורו נראים כמעט כמו פסלי פלסטלינה בקטן.

אוסקר חימנז. מרשימת החברים של קבררה, אני רק מקצרת לכם את הדרך. הפוסט הכי עדכני מציג טכניקת עבודה מדהימה בשחור לבן, והוא רק נהיה מנוול יותר ככל שממשיכים לנבור. כל האמנים האלה שעושים הכל, וטוב….לעזאזל איתם.

גאמוסינו חאבי (המערכת לא מתחייבת על איות נכון של השמות. הספרדים האלה פסיכים). סטייליזציה מטורפת, קו מקסים, וממש נחמד לראות את הציורים שלו בשלבים השונים של העבודה.

9 תגובות לפוסט "Failed Perception Check – המשך"

  1. king homer הגיב:

    האמנים נהדרים, תמיד כיף לראות עבודות של עוד אמן מוכשר במיוחד, והציור שלך פשוט מצויין. הצבעוניות מצויינת והתאורה בהחלט מכניסה לאווירה. מצויין לגמרי.

  2. אני עזרא הגיב:

    פשוט קסם…
    מסכים עם הומר, הצבע בהחלט משנה את האווירה.
    ממש אהבתי איך הנחש יוצא מתוך הרקע הכהה, כאילו לא מורגש עד שלב מסוים
    (טוב, אצל הבחורה הוא ממשיך להיות לא מורגש)

  3. king homer הגיב:

    היי אביב, יש לי שאלה קטנטונת – את עובדת עם מברשות סופט אדג' כשזה מתחת לליינארט? כי גם ה"בתהליך" של אלדרין, וגם הקטע של הפרחים בציור הזה בתחתית התמונה, די משדרים "סופט אדג'"…. לא יודע…

    דרך אגב, כשזה יהיה גמור, יש מצב לאיזה GIF או משהו? (בתקווה שככה קוראים לאנימציה הזאת…).

    לילה טוב, מאור.

  4. אביב הגיב:

    king homer – רק הסקיצה נעשתה עם מברשת קשה. כל השאר – ה"מילוי" של הצבע מתחת וכל הרינדור – נעשה עם מברשת רכה. במשך הרבה זמן נמנעתי מהן ובסוף נכנעתי, ואין ספק שהן הרבה יותר נוחות לעבודה: הרבה יותר קל ליצור מעברי צבע חלקים והציור לא יוצא נוקשה כל כך. ובמקומות שצריך גבולות חדים, אפשר להקטין את המברשת עד שהקצוות שלה בקושי פלאפיים.

  5. שחר לנגבהיים הגיב:

    ואחת שאני אהבתי –
    http://www.ligermagic.com/

  6. MisterFF הגיב:

    כולם היו טובים, אבל במיוחד אהבתי 2 ציורים של דייויר הציור של טוטורו =^^= ואת הציור של הילדה שיושבת על כסא ואיזו מכונה מעופפת מוזגת לה קפה, הרעיון פשוט גדול (:

  7. MisterFF הגיב:

    ושלך ניראה מעולה! אבל לפי העבודות שלך אני שם לב שהעבודה עוד לא גמורה סופית, את מתכוונת להמשיך אותה?

    וסליחה שאני מפצל הודעות, רק אם היה פה כפתור עריכה או משהו…

  8. אביב הגיב:

    MisterFF – כן, זה בתהליך.

  9. Defiler הגיב:

    רק לצורך העניין – Perception Check – אשר הייתה ידועה ב-3.5 פשוט כ-Notice – כוללת את כלל החושים 🙂 אבל זה אני נהיה קטנוני במקום להתפעם מהעבודה המצויינת שלך. תאווה לעיניים.

כתיבת תגובה