עמוד אחרון ל-POW + מקדילו בצבע

במקור בעמודים 2 ו-3 היתה חלוקת פאנלים אחרת, שיצרה חלוקה הגיונית יותר של כל הסיפור. תוך כדי העבודה הוספתי פה וקיצרתי שם ויצא שחלק מהתוכן שהיה אמור לחכות לעמוד 3 נכנס ל-2 ולא הייתי בטוחה אם יש צורך בעמוד נוסף בשביל לסיים. עכשיו כשסיימתי אותו, מצד אחד אני חושבת שאולי אפשר היה להשאר עם שני עמודים, ומצד שני אפשר היה להוסיף עמוד רביעי. או לפחות עוד פאנל מסכם בעמוד הזה. אבל הדדליין לתרגיל הזה הוא היום אז אני נותנת למגבלות הטכניות להחליט עבורי.

ועוד משהו מסוף השבוע – הנה המקדילו בצבע + תהליך.

5 תגובות לפוסט "עמוד אחרון ל-POW + מקדילו בצבע"

  1. ננסק הגיב:

    אני יודע שאת נורא אוהבת להוציא את עיקר הזמן הפנוי שלך מחוץ לעבודה על מני תרגילים וציורים משותפים, אבל ממש חבל לי שאת לא מפנה את רובו כדי לעשות איזה פרויקט קומיקס מקיף יותר. אני חושב שהציורים שלך מצוינים, אבל עם כל אהבתי לאומנות הציור, תמיד אהבתי יותר קומיקס, ואת יודעת לעשות אותו כמו שצריך. בטח גם לא חסרים לך רעיונות להתחיל לגבש, אז אולי… ככה, מדי פעם…?

  2. אביב הגיב:

    אני מאוד רוצה להתחיל אחד כזה, אבל בשביל קומיקס מקיף צריך עלילה, צריך תסריט, צריך הרבה דברים שאני לא מבינה בהם כלום. יש לי משהו שערן אביאני כתב בזמנו שהבטחתי לו שיום אחד אני אתחיל לעבוד על זה, ואני מקווה שהיום הזה קרוב. בינתיים פשוט הרבה יותר קל להתחיל פרוייקט שאני יודעת שתוך שבוע מקסימום אסיים.

  3. KamiMesenger הגיב:

    בעיני הציור של הארמדיל מהמם בסוף. גימור נהדר.

    אני די מסכים עם מה שכתבת לגבי העמוד האחרון של הקומיקס. הוא יכול לעמוד בפני עצמו, להיות סיום או המשך. בסופו של דבר יתכן אפילו שהוא לא הכרחי, כי הוא לא מוסיף לנו הרבה מעבר למה שכבר ידענו בסוף העמוד הקודם.
    אם היה עוד עמוד אחר כך שהיה מראה את אחד החיילים… נהרג למשל, והחייל השני נשאר מבולבל והמום עוד יותר- יתכן והסצינה הייתה מקבל יותר משמעות, אבל כאמור, אילוצים טכניים.

    כל זה לא סותר את העובדה שהסיפור מועבר טוב ובאופן מעניין וכל מה שכתבתי על העמודים הקודמים תופס גם לגבי העמוד הזה: סטוריטלינג מצויין, עיצוב דינאמי ואמין ושימוש מצויין בדיו ליצירת אווירה.

    אני מסכים עם ערן שנחמד לראות אותך עושה קומיקס, אבל אני כן חושב שהמיומנות שלך עולה עם כל ציור, וכאשר תחזרי (בתקווה) לעסוק בקומיקס באופן מסודר, כל הנסיון הנרכש הזה יבוא לידי ביטוי בעבודות שלך.

  4. ננסק הגיב:

    אז תעשי קומיקס של שבוע, ממש כמו התרגיל הזה. אבל לא בתור תרגיל, אלא בתור משהו שבא לך – לא כתרגיל אומנותי, אלא בשביל הכיף. נגיד, על מישהי שמתפטרת מהעבודה עם הרבה רעש וצלצולים (http://www.youtube.com/watch?v=pVKnF26qFFM) , ומצטרפת למחתרת האנטי-גרפית, שם הם יוצאים לרסס לוגואים צודקים ונכונים על גבי כל שלטי החוצות המכוערים של החברה המטופשת. תוך כדי הרג אנשי החברה, כמובן.
    לא יותר משלושה-ארבעה דפים, וזה עובד סבבה גם בלי מילים בכלל.

  5. king homer הגיב:

    העמוד האחרון מרשים ביותר, והמקדילו משגע!=)

    ויאללה, אני מת לראות אותך עושה עוד קומיקס… אם יש לך ביד משהו שערן אביאני (המוכשר עד אימה)… אני מחכה בכיליון עיניים=)
    (ומקווה שזה יגיע יותר מהר מהמדריך לצביעה – סתם).

כתיבת תגובה