Afternoon Magic, איור מסוף השבוע

אתגר עיצוב הדמות #118 של קונספטארט היה בניהולם של שני חבר'ה מאיזו חברת משחקים קטנה. הבריף היה "Female Adventurer" עבור קאבר למשחק חדש (הרפתקה לדיאנדי4, לפי מה שהבנתי), והמנצח היה זוכה לראות את העבודה שלו על הקאבר וגם באיזה פרס כספי נחמד (תשלום על עבודת פרילאנס, למעשה). פחות משבוע אחרי שהתחיל הוא נעצר, כנראה בשל אי-הבנה בין חברת המשחקים לאחראי האתגר ב-CA, אבל הדמות והציור כבר נבנו לי בראש, אז החלטתי ללכת על זה בכל מקרה. זה מסביר את הפורמט הגבוה והריקנות למעלה שאמורה להכיל את כותרת המשחק. עבדתי על זה כל אתמול בלילה, מה שעושה את היום בעבודה סוג של סיוט, אבל התוצאה נחמדה.

8 תגובות לפוסט "Afternoon Magic, איור מסוף השבוע"

  1. פט הגיב:

    אני מת על זה. הכל עובד כ"כ יפה. הצבעים חיים והדמות עשויה מצוין.
    מוכשרת שלי. 🙂

    פ.

  2. KamiMesenger הגיב:

    עבודה יפה ומושקעת. הציור בנוי טוב, אהבתי את המשחק בצבע ובשקיפות של חלקים שונים בציור, כמו רוח הציפור והשרוולים השקופים. עבודת הצללה מצויינת.

    אולי משהו שצץ לי עכשיו, אנחנו רגילים ממך כבר לרמת ליטוש מאוד גבוהה על כל ציור, ואולי היה מקום ללטש קצת גם כאן, את הכנפיים של הציפור למשל (נוצות מסתיימות באופן קצת יותר חד בדרך כלל) ואולי לעשות להן קצת פייד (glowing כבר יש).
    הבחורה מעוצבת מאוד נחמד, כולל אביזרים נלווים ותלבושת, אבל ההבעה שלה נראית לי קצת לא ממוקדת.

    אפשר אולי היה למקד את המבט שלה יותר או ליצור הבעה מעט (באמת מעט!) יותר מוקצנת.

    חשבתי גם על אפשרות ליצור השתקפות של הציפור בעיניים שלה (ויכול להיות שזה יהיה תלוי בשינוי עוצמת האור המוקרנת מהציפור או מהאש מה שיצור שינוי בתאורת הציור)

    בסך הכל עבודה מוצלחת נוספת לרפרטואר שעלתה לך בכמה שעות שינה… 🙂
    תודה אביב ששטפת לנו את העיניים! יום טוב!

  3. king homer הגיב:

    משגע=)

    זה פשוט נהדר. הצבעים, הפרטים, הרקע. עם הכפות ידיים יש לי קצת בעיה, לא יודע למה, אבל הציור הוא מרשים ומאד עובד. אהבתי במיוחד את הפנים שלה.

    ושאלה קטנה לסיום: מתי נראה את הגרסה הסופית של העמודים מהפוסט הקודם…?=)

  4. ננסק הגיב:

    פשווווט אחלה.
    במהדורה 4, אגב, היא בבירור מכשפה שכרתה ברית עם פיות.

  5. שחר לנגבהיים הגיב:

    יפהפה, אבל בחייך – שריון עור, מגיני ידיים ממתכת ושרוולי משי?
    טוב שהיא הרפתקנית – מעצבת אופנה היא לא תהיה.

  6. אביב הגיב:

    פט – תודה בייבי 🙂

    KamiMessenger – תודה. אני חוששת שאולי אתה רגיל לרמת ליטוש גבוהה מהציורים המשותפים שלי ושל פטרי, הוא בדרך כלל מביא אותם לגימור הרבה יותר מרשים ממני. הרבה פעמים יוצא לי לסיים משהו, לדעת שיש עוד כל כך הרבה מקומות שאפשר לשפר אותו, ופשוט לא להצליח באותו רגע לגלות מהם, בין אם מחוסר אנרגיה או בגלל שהסתכלתי כל כך הרבה זמן על הציור שכבר איבדתי את היכולת לשפוט אותו. מסכימה עם נוצות הציפור וההבעה שלה, ובהחלט אפשר למצוא עוד דברים שאפשר לקחת צעד אחד רחוק יותר. אני מניחה שאני צריכה ללמוד להניח ציור בצד ליום-יומיים לפני שאני מכריזה עליו כגמור.

    king homer – תודה רבה. דוקא כפות הידיים הן הדבר החביב עליי בציור 🙂 האינק לעמוד הראשון כבר גמור, ברגע שיהיה לי את השני אעלה את שניהם. לא יודעת אם הם יגיעו לצבע.

    ננסק – כמובן שזו היתה הכוונה! אגב, כל אחד יכול לפרסם כל חומר שהוא רוצה בהתבסס על מהדורה 4? כמו עם ה-SRD של המהדורה הקודמת?

    שחר – ההסטוריה של אמנות הפנטזיה שזורה בלוחמות ברבריות שבחרו לצאת לקרב עם עקבים וביקיני, אז שרוולי משי ומגיני ידיים ממתכת עובדים מבחינתי בסדר. אם לבטוח בזכרונות מעומעמים מהרפתקאות דיאנדי, כשאתה מוצא זוג מגיני ידיים +1, אתה לא דואג אם הם מתאימים לתיק ולגוון השפתון.

  7. ננסק הגיב:

    משהו כזה. אף אחד עוד לא בטוח מה וויזארדס רוצים מאיתנו בתחום הזה, אבל ההרפתקה + מפה שאנחנו עושים בכל מקרה אינם למכירה, כך שמותר לנו לעשות מה שבא לנו.

    שחר, אביב לגמרי צודקת בעניין הזה: אם הבונוס יותר גבוה, *שום גורם אחר לא משנה*. אני חושש שאתה משחק פחות מדי מו"ד! וההרפתקנית הזו נותנת רושם חמוד כל כך, שהביגוד שלה מתאים לה מאוד. ובטח יותר מאשר הדיפולט. (צ'יינמייל ביקיני, כאמור).

  8. שחר לנגבהיים הגיב:

    כן, אבל אביב צודקת – היא באמת לא התאימה את השפתון שלה ללבוש. ודווקא עקבים היו אולי עוזרים לה – תראה איזה גב שפוף יש לה. זו יציבה זו? ובחיי, אם היה לי שיער כמו שלה אני הייתי מתייחס אליו בכבוד…
    *מרביץ לעצמי בראש, מפסיק לדבר ככה*

כתיבת תגובה