בראש הגבעה – איור חדש + תהליך


(לחצו להגדלה)

1. סקיצה רנדומלית

בדומה לכמה Speedpainting שהעליתי בעבר, גם כאן התחלתי מקשקוש רנדומלי עם מברשת שיצרתי מתמונה של להבה (בקרוב קצת הסבר על יצירת מברשות). לפעמים אני הופכת את הקנבס, משחקת עם צבעוניות, שכבות ו-Modes בשביל להגיע למשהו שנראה לי מעניין, אבל הפעם ברגע שסיימתי לקשקש ולמחוק קצת ראיתי כאן איזה אוסף יצורים שנראה לי מעניין והמשכתי איתו.

סקיצה רנדומלית

2. צבע בסיסי

פתחתי שכבה חדשה ב-Mode של color, ויצרתי מעבר צבעים בסיסי בין ירוק לכחול – זה יהיה הבסיס הצבעוני לציור. המשכתי עם קצת חומים בתחתית הצוק, והחלטתי שהדמות הימנית תהיה אנושית בזמן שהשתיים האחרות יהיו יצורים כלשהם.

צבע בסיסי

3. הגדרת הדמות ראשית

"הוצאתי" את הדמות הראשית מתוך הכתמים והתחלתי להגדיר את הפוזה, הצבעים והלבוש שלו.

הגדרת הדמות ראשית

4. פיתוח דמויות

תיקנתי את היד שהציקה לי, והמשכתי ליצור המרכזי. לא היה לי מושג מה זה אמור להיות, אז פשוט הדגשתי והחלקתי את הכתמים שהיו שם עד למשהו אחיד, שמזכיר סוג של גורילה דמונית.

פיתוח דמויות

5. המשך דמויות

הוספתי את הגורילה השניה במצב קצת יותר מעורפל והמשכתי לפרט בדמויות האחרות.

המשך דמויות

4. הידוק ותוספות

הוספתי מנורת קסמים בשביל לתת קצת יותר סיפור מאחורי האילוסטרציה, ניקיתי קצת את השמיים ואת הדשא. הוספתי ברקע קצת הרים בשביל תחושת עומק וכדי שייסגרו קצת את החלק השמאלי התחתון של הציור, שגרם לעין הצופה ליפול מחוץ למסגרת.

הידוק ותוספות

5. שינוי פוזה וזווית

פטרי העיר שהפוזה של השד המרכזי קוטעת את קו התנועה שיוצרים האיש והשד השמאלי ולהצעתו שיניתי את הפוזה כדי שתזרום עם הקו הזה. בהתחלה חשבתי להשאר עם ההבעה ה-playful, אבל בפוזה המסתערת כמובן שההבעה החדשה עובדת הרבה יותר טוב, והיא גם נתנה עוד משהו מעניין לסיפור: במקום מכשף שמשתעשע עם זימון שדים, זה הופך להיות Magic Gone Wrong. בשביל לתמוך בטוויסט החדש הטיתי עוד קצת את זווית הציור לחיזוק התחושה הדרמטית.

שינוי פוזה וזווית

6. רינדור

השלב האחרון הוא מה שבוריס וולחו אוהב לקרוא לו "ואז אני מוסיף קצת פרטים" בהסברים שלו על תהליכי עבודה. אבל זה בדיוק זה – הקומפוזיציה כבר פחות או יותר יושבת לי נכון, הצבעוניות הבסיסית מוצאת חן בעיניי, עכשיו נשאר רק לשבת עם המברשת וה-Color Picker ולרנדר את הציור עד שהוא לא רק יעבוד, אלא גם יראה טוב. מעבר להוספת צבעים וטיפול בפרטים, שיניתי את יחסי הגדלים כך שהגורילה מאיימת יותר משהיתה, והשטחתי את הגבעה כדי שהאלכסון שלה יהיה חד (ודרמטי) יותר. בסופו של התהליך הוספתי שכבת Color באטימות נמוכה מאוד ושיחקתי עם צבעים שונים בשביל לאחד קצת את הצבעים בציור.

רינדור

4 תגובות לפוסט "בראש הגבעה – איור חדש + תהליך"

  1. MisterFF הגיב:

    מדהים, את פשוט מפתיעה אותי כל פעם מחדש! (:
    איך הפכת עננים בצבעים שחור לבן, לציור יפה שכזה? מדהים!
    אגב יש לי בלוג חדש, אם תירצה לבקר פעם, לא מכריח, אני עדיין
    מחפש היכן למצוא את הספר (:

  2. פוק הגיב:

    המוח שלי עף לכל הרוחות.

    זה ציור מגניב במיוחד ודרך היצירה שלו עוד יותר.

  3. king homer הגיב:

    לא להאמין שציור כזה מגניב וצבעוני יצא מתמים בשחור לבן….=)

  4. mek31 הגיב:

    הידיים של היצור צריכות להיות משוכות לאחור והגב שלו צריך להיות מקומר לקוון הידיים, זה היה יוצר תנועה יותר דרמתית.

כתיבת תגובה