פוסטרון יום ראשון – 8/8

אתם יכולים ודאי לנחש שאת הציור הזה לא ציירתי היום, אלא לאורך כמה וכמה ימים – שעה פה, שלוש שעות שם. והוא גם לא ממש קשקושון. אבל עדיין, יום ראשון היום, ואני עובדת בין השאר על ציורים ל-Wandering Men שעדיין אסור לי להראות, אז אני מרשה לעצמי לרמות קצת ולא לקשקש במיוחד ליום ראשון הפעם.

זו חבורת "התפוז הסגול", החבורה המופלאה שלנו ממערכת מבוכים ודרקונים בעולם אברון, שנמשכת כבר יותר משנה בהצלחה שרק הולכת וגוברת.

The Purple Orange

אנחנו כאלה מגניבים.

אביב

תגים: , , ,

15 תגובות לפוסט "פוסטרון יום ראשון – 8/8"

  1. Defiler הגיב:

    רק ציור ? איפה ה-stats ? (;

  2. Bell הגיב:

    זה כל כך מוצלח שזה עושה לי חשק לצייר. עד כדי כך שזה הדסקטופ שלי עכשיו, כדי לתת קצת השראה.

    ובאגף הביקורת המעשית: הקומפוזיציה, גם צורנית וגם טונאלית, מצויינת בעיני. זה נראה כמו ספלאש-פייג' למודול בו הם מככבים, וממש עושה חשק לשחק אותם. ההבעה של הגברת משמאל (זו הספרנית האלפית שלך שהנחש מנסה לאכול כבר שנה באיזה ציור, נכון?) פשוט משובבת נפש – היא נראית מאושרת ונהנית מהנגינה ואיכשהוא גם קצת תמימה ועליזה. הטיפוס מימין למטה היה עלול להיראות כמו נינג'ה סטנדרטית – אבל אז יש לו את הצעיף הזה, שגם נותן משב צבע נחוץ היטב במרכז האיור וגם קושר אותו, באמצעות רוויית הגוונים, לאלפית המנגנת.

    לטיפוס למטה אני יודעת שקוראים שונאן (כי הוא חוטף מכות מאיזה פיראט בקומיקס שפרסמת פה פעם). התנוחה שלו מצויינת; הוא נראה כאילו הוא עומד לזנק, כל כולו מיליטאנטיות, אבל בגלל העור הכהה קשה לי מאד להבחין בהבעה שלו וזה חבל. ועל הגברת מימין למעלה אי אפשר לומר שום דבר רע, ובכל זאת היא קצת נעלמת כי כל האחרים בצבעים רוויים כל כך. אני מסכימה שלו הייתה גם היא באותה עוצמת רוויה הציור היה נראה קרקסי ורועש ופחות טוב, כך שמבחינת איור זה דווקא עובד – ואם לשחקן לא מפריע שהדמות שלו טיפה נבלעת לטובת דיוק-דמות ו- artistic license אז לי בטח שלא.

    • Aviv הגיב:

      תודה רבה! תמיד כיף לקרוא את התגובות שלך. לצערי ססיליה (האפורה) באמת פחות צבעונית מהדמויות האחרות, אבל אולי יכולתי לפחות לתת לשריון שלה קצת יותר קונטרסט בשביל להבליט אותה.

  3. omeran הגיב:

    חוץ ממה שבל אמרה, מה שאותי מעניין לדעת זה איך יורים בכינור-רובה-קשת הזה.
    אגב, במקרה של כינור – מומלץ בחום להשתמש ברפרנס. חלק מהעיצוב של כינור הוא בהחלט סיגנוני ויכול להשתנות, אבל חלק ממנו הוא פונקציונלי.

    • Aviv הגיב:

      ובכן, זה כינור-קשת קסום כמובן. הקשת לא צריכה מיתר בשביל לירות, היא יורה…בעזרת כוח הרצון. או במילים אחרות, כמו תמיד, שכחתי אותו.

  4. orit הגיב:

    חופשי מגניבים 🙂

  5. Defiler הגיב:

    אוקי, אז הסקה דידקטית חושפת פה Bard חצי-אלפית וכוהנת של ה-Silverflame… תעזרו לי פה.. מה עוד אני רואה כאן ?

    • Aviv הגיב:

      הטרובדורית היא אלדרינית (אם כי די דומה לבת אנוש), כוהנת דווה של הלהבה הכסופה, בן אנוש אשף-קרב (אני לא זוכרת מה שם המקצוע המקורי ולא נראה לי שהוא תורגם עדיין) ואלף אפל נוכל (כמקצוע, לא ביקורת על האופי שלו) מזנדריק.

  6. ניר הגיב:

    תמונה מגניבה בהחלט!
    הפוזות טובות (בייחוד השניים שלמטה), ההעמדה מצויינת, הכל עובד ביחד וגם כל אחד לחוד.

    מעניין אותי לדעת, ציירת כל אחד מהם בנפרד בשלמותו?
    כלומר, אם ציירת דמויות שלמות או רק מה שרואים בתמונה?

    • Aviv הגיב:

      תודה רבה. הם כולם צוירו ביחד; מדי פעם כמובן עליתי עם קווים של אחד על האחר כדי לבדוק שדברים יושבים נכון, אבל הם לא נפרדים. הם קבוצה מאוחדת ומהודקת =)

  7. מאור הגיב:

    נהדר! הכל נהדר, אבל ההעמדה פשוט מושלמת. סחתיין.

  8. Adam Goldstein הגיב:

    Sweetness! The poses, anatomy, clothing details are all well done. The only thing with the gray character is really more due to the background being the same color, but my pet peev here is the faces, if I look at the character portraits they all seem to be the same person (except the bottom left dude with the thicker jaw). I think you have a "comfort" face you fall back on, and every time you break away from that convention it's only more awesome-er

  9. […] שלי מקמפיין מו"ד 4, שכבר הראיתי כמה פעמים […]

כתיבת תגובה