כנס הלך, כנס בא, ואני דפיי ארימה

חשבתי לעצמי שיהיה לי קיץ באיזי, אבל איכשהו יצא שבין אנימיקס לאייקון אני עמוסה בעבודה, ואם זה לא מספיק יש לי גם שיעורי בית לחופש, שזה משהו שלא חשבתי שיחזור אחרי כיתה ח'.

בכל זאת ראוי לקחת כמה דקות בשביל לזרוק כמה מילים על הכנס שהיה והכנס שיהיה:

אנימיקס

עקב נטייתי לא לצאת מהבית במהלך אוגוסט ביקרתי באנימיקס רק באופן רשמי, כאורחת ארעית בדוכן של קומיקס וירקות. ישבתי כמה שעות במזגן ליד אנשים יקרים, ציירתי ציורים ואנשים מסביבי קנו קומיקס, וארינאה בפרט. מה יש להתלונן? הנה כמה מהדמויות שיצאו משם:

ציורים מאנימיקס 1
ציורים מאנימיקס 2
ציורים מאנימיקס 3

ממעבר זריז בחוץ ומתמונות ברשתות החברתיות מאוחר יותר נראה שהיו המון דוכנים של יצירה ישראלית, שזה נפלא. אני קניתי את שני הגליונות של "איך נפלו גיבורים", הסיפור הבלשי של עדי אלקין ויוסי גורביץ', אבל טרם הגעתי אליהם (עמוסה בעבודה וכל זה). מה הרכש שלכם מהפסטיבל? ממה אתם מרוצים?

אייקון

כבכל שנה בסוכות, ב-21-24 בספטמבר יארח אשכול פיס שליד הסינמטק את פסטיבל אייקון. כמו תמיד אפשר לצפות להמון דוכנים, תחפושות מגניבות, אירועים קהילתיים מיוחדים, הרצאות וסדנאות, סרטים והפקות מקור, כמו הרועה האחרון למשל, שמוקרן לראשונה באייקון. אני משתתפת בשני אירועים השנה: האחד הוא קומיקרב, ביום ראשון ה-22 ב-14:00, ובו אהיה חלק מצוות שופטים בתחרות קומיקס סוערת  שכולם יכולים להרשם אליה (נדרש כשרון ציור בסיסי בלבד). בשני, "לצייר בשבילי הדמיון", יהיה לי תפקיד קצת פעיל יותר, ואצייר לצד (או נגד?) אורי איילון את התרחישים והדמויות שמוחו הקודח של הקהל ימציא עבורנו.

אפשר לראות את התכניה כאן, ויש לה הפעם טריק נחמד שמאפשר לסנן אירועים לפי מה שמעניין אתכם, בענן התגיות למעלה.

תקופת חגים שמחה ונעימה, וחשוב מכך: סוף קיץ קל לכולם,
אביב

תגים: ,

2 תגובות לפוסט "כנס הלך, כנס בא, ואני דפיי ארימה"

  1. עופר הגיב:

    אני שמח לראות שמחיים את אירוע הקומיקרב.
    ללא ספק אחד הדברים שקרובים מאוד לליבי…
    ומצד שני, אייקון הראשון מזה יותר מעשור שאני לא מרצה בו.
    תחושה מוזרה…

  2. […] להזכירכם, אני גם אהיה השנה באייקון, בשני אירועים: תחרות "קומיקרב" ביום ראשון ב-14:00, ו"לצייר בשבילי הדמיון" ביום שלישי ב-12:00. אם תהיו שם, תגידו שלום! […]

כתיבת תגובה