רוצים ציורים?

דמויות

יום ההולדת שלי מתקרב, ומכיוון שאני כזו נשמה נדיבה, אני מחלקת לכם מתנות! אם אתם חושקים בציור מקורי של הדמות החביבה עליכם, בשבוע הקרוב יש שתי דרכים שתוכלו לזכות באחד:

1. יום הקומיקס חינם

מוזיאון הקומיקס בחולון חוגג את Free Comic Book Day ביום שבת הבא (4/5). לפי עמוד האירוע הלקוני משהו באתר המוזיאון, צפויות פעילויות עם יוצרי קומיקס ומדריכי המוזיאון, חוברות במחירים מיוחדים ועוד. ערן ואני נהיה שם עם האוגדן של ארינאה, ונצייר לכל מבקר ציור זריז של הדמות החביבה עליו. אני אומרת זריז, כי לפי מה ששמעתי משנים קודמות האירוע עמוס במבקרים, ואם מקדישים יותר מדי זמן לכל אחד היקום קורס לתוך עצמו או משהו כזה. אז תבואו מוכנים! זו גם ההזדמנות האחרונה בזמן הקרוב לקנות את האוגדן של ארינאה ישירות מאתנו במחיר מיוחד (65 ש"ח) לעומת 75 ש"ח שהוא צפוי לעלות בחנויות.

2. הרועה האחרון

כבר הזכרתי את קמפיין המימון לסרט הפנטזיה הישראלי "הרועה האחרון". בזמן שעבר מהפוסט ההוא החבר'ה הספיקו לשלש את סכום היעד שלהם, ואחרי שקיבלו כתבה בויינט השבוע, בטח כבר יותר מזה. הצטרפתי לשבוע האחרון של מאמצי המימון עם תמורה למשקיעים 250 ש"ח: ציור של דמות לבחירתכם בעפרון או דיו ממוחשב. זה כמובן יהיה מושקע ומפורט יותר מהסקיצות המהירות שאנחנו מציירים בכנסים, ונשארו רק עוד 2 הזדמנויות כאלה, אז אם יש איזו דמות שתמיד רציתם לראות מצוירת, זה בונוס הולם לתמיכה – השווה בפני עצמה! – בפרוייקט קולנוע ישראלי. הקמפיין מסתיים ב-4/5, אז מהרו להשקיע!

ל"ג בעומר לוהט,
אביב

תגים:

3 תגובות לפוסט "רוצים ציורים?"

  1. דבימון הגיב:

    יש סיכוי שתהיו גם באנימיקס השנה?
    לחבר'ה דתיים שרוצים גם, יש קצת בעיה להגיע בשבת.. , תחשבו עלזה… בבקשה!

    • Aviv הגיב:

      אני מסכימה, זה די מבאס שהפעילות של המוזיאון היא בשבת. היו לנו כמה וכמה דוכנים שאפשר היה להגיע אליהם בחודשים האחרונים, ולצערי כרגע אני לא יודעת אם נשתתף באנימיקס. אם זה יקרה כמובן שאפרסם גם כאן.

  2. […] כבר כמה פעמים את הרועה האחרון, סרט המסע הפנטזי הישראלי […]

כתיבת תגובה