אייקון אולימפי – הודעה מוקדמת

סוכות הולך ומתקרב בצעדי ענק, משל היה…ובכן, ענק. וכבכל שנה, עם סוכות מגיע פסטיבל אייקון, ואיתו מספר אירועים ספציפים שהרגשתי צורך להודיע עליהם מראש, כי בהמשך בטוח אשכח.

קרב קומיקס

האירוע הראשון הוא קרב מאיירים, בהשתתפות yours truly ואורי איילון. הרעיון, לפחות לפי איך שהבנתי אותו, הוא כמה סבבים, שבכל אחד הקהל מציע רעיון, ושנינו צריכים לצייר איור מתאים. המנצח מקבל כבוד ותהילה נצחיים, או כרטיסים לאירועים באייקון. משהו כזה. בכל מקרה הבנתי שזה סוג אירוע שרץ בכל מיני כנסים בחו"ל, ויכול להיות מאוד מעניין. נכון לעכשיו הוא משובץ בצהרי יום שלישי ה-18 באוקטובר, אבל מכיוון שעוד אין תכניה מסודרת הכל יכול להשתנות. כשהאתר יפתח להרשמה מוקדמת, אודיע (קרי: אשתדל לזכור להודיע).

הנחיה אולימפית

בתחום משחקי התפקידים יש השנה אירוע מיוחד, ראשון מסוגו בארץ, שלא נראה כמותו במחוזותינו, חוויה רב-חושית וחד-פעמית אודותיה תספרו לנכדיכם ונכדי-נכדיכם (עקב התארכות תוחלת החיים ההולכת ומתקרבת): הנחיה אולימפית! טובי המנחים בארץ יצטרכו ליצור הרפתקה על בסיס אלמנטים שיתגלו להם בו במקום, ולהריץ אותה לשחקנים שיגיעו לאירוע. הציונים שיתנו השחקנים ישוקללו בטכניקות מתקדמות שמפתחת נאס"א, ולבסוף יוכרז המנחה הטוב ביותר במזרח התיכון לשנת 2011. לא תרצו לקחת חלק בתקדים שכזה? החוויה האולימפית הזו תתרחש גם היא ביום שלישי ה-18 באוקטובר, החל מ-19:00. בקרוב אפשר יהיה להרשם באתר אייקון, ובינתיים אתם יכולים לאשר הגעתכם ולהשאר מעודכנים בעמוד האירוע בפייסבוק.

אירוע ההנחיה האולימפית מתאים בעיקר לשחקנים שכבר שיחקו קצת מבוכים ודרקונים ויודעים במה מדובר. אבל אייקון יהיה מלא במשחקים לשחקנים חדשים, בשיטות ישנות ומוכרות וגם חדשות ומסקרנות, כמו וורהאמר הנהדרת שערן לבטח יריץ משחקי היכרות איתה. אשתדל לעדכן בהתאם לתכניה.

עדכון: התכניה עלתה.

תגים: ,

7 תגובות לפוסט "אייקון אולימפי – הודעה מוקדמת"

  1. אופיר הגיב:

    אם השתוקקה נפשי לבוא לאייקון השנה, אז עכשיו היא יוצאת בריקודים איריים ברחבי הראש שלי….
    אני כל כך בא לאייקון השנה… ידוע לך אולי כמה למה איפה ומתי אייקון השנה? …

    • Aviv הגיב:

      לחיצה על הלינק שם למעלה, איפה שכתוב "פסטיבל אייקון", תביא תשובות – לפחות חלקיות – לשאלה הזו.

  2. ערן הגיב:

    אני לא מוצא את הקרב קומיקס בתוכנייה.
    What am I doing wrong?!

  3. zipdrive הגיב:

    לדעתי בתכנייה כבר זמינה וההרשמה המוקדמת כבר נפתחה, אבל צריך לדעת את לחיצת היד הסודית, ססמה בת 54 אותיות ותואר בפיזיקה של דרקונים כדי להזמין כרטיסים.

כתיבת תגובה