So long, 2010

2010 היתה שנה טובה. חזרתי לקשר עם חברים טובים ישנים, הכרתי אנשים מוצלחים חדשים, הצטרפתי לצוות "ספק סביר" שמתהדר כבר ביותר מ-40 פרקים, והתחלתי סוף סוף לעבוד על פרוייקט קומיקס עם ערן אבירם, פרוייקט שיקח כנראה שנים אבל קורם עור וגידים (או דיו וביטים) יותר ויותר כל יום. אני מוצאת את עצמי מקווה שב-2011 יהיה פשוט more of the same, שזו אולי לא שאיפה מעוררת השראה במיוחד, אבל אומרת דברים טובים על המצב.

לצד כל הדברים האלה גם התחלתי באפריל את קשקושון יום ראשון, וזה זמן מצוין להודות לאורי ליפשיץ שהציע את הרעיון מלכתחילה. הציור השבועי הזה היה לפעמים סקיצה זריזה שהעליתי כדי לצאת ידי חובה, ולפעמים ציור שהקדשתי לו הרבה יותר זמן ממה שראוי, בהתחשב בדברים שאני באמת צריכה לעשות בזמן הזה, אבל כך או כך הוא החיה בלוג שהיה גוסס לאיטו בזמן שאני עובדת על פרוייקט ארוך טווח ברקע. יותר מזה – אם העבודה על הקומיקס מאמנת את שרירי הסטוריטלינג והאינקינג הרדומים, הרי שהקשקוש השבועי שיפר את היכולות שלי בצבע ועיצוב דמות, תחומים שהייתי מזניחה בלעדיו.

תודה לכם, הגולשים הקבועים בבבלוג, ובמיוחד למגיבים הקבועים, והנה ל-2011 מצוינת.

סיכום אמנות 2010

אביב

תגים:

3 תגובות לפוסט "So long, 2010"

  1. עידן הגיב:

    אני עוקב אחרי הבלוג כבר 3 שנים, בגילגוליו השונים, עוד מהימים שהיה מאוחסן בשרתים של Vgames.
    התוכן תמיד מעניין, למרות (ואולי בעצם בגלל) שהבלוג משנה את אופיו משנה לשנה – קומיקס, מדריכים, אתגרים שבועיים, קשקושונים – לא משנה מה, תמיד כיף לקפוץ פעם בשבוע ולהציץ.
    אז שתהיה שנה רביעית נהדרת, לפחות כמו הקודמות 🙂

  2. Aviv הגיב:

    תודה =)

כתיבת תגובה