משחקי תפקידים בסוכות

אוהבים משחקי תפקידים? כן! כאאאן! כאאאן!!!

כמדי שנה במהלך סוכות מתרחש פסטי‏בל אייקון למדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים. יש מיליון אירועים, ומכיוון שלא אוכל להגיע כנראה לאף אחד מהם לא השקעתי זמן במעבר מדוקדק על התכניה, אבל אתם יכולים לעשות את זה כאן. (שיהיה בהצלחה עם זה.) חלק נכבד ממשחקי התפקידים בפסטיבל יהיו בניצוח אגמא"ר. מה זה אגמא"ר, אתם תוהים? ובכן…

אגודת מגלי הארצות

בשנה האחרונה קמה בישראל אגודת מגלי הארצות, הסניף המקומי של ה-Pathfinder Society. פאת'פיינדר הוא משחק תפקידים שולחני בעולם פנטזיה שמתורגם בימים אלה לעברית, והראיה הגדולה ביותר למוצלחות שלו היא היקף הפעילות המטורף של השחקנים – עם תמיכה רשמית מצד החברה. האגודה הישראלית כבר העמידה כנסים, הריצה משחקים, ארגנה מפגשים למנחים ושחקנים ועוד. זה מופלא בעיניי לראות אנשים קמים ופועלים למען תחום שקרוב לליבם, ואני מקווה שהמאמצים שלהם יעזרו להפיץ את פאת'פיינדר ומשחקי תפקידים באופן כללי בארץ.

באייקון הקרוב הולך להיות מתחם שלם של מגלי הארצות עם מספר משחקי פאת'פיינדר לאורך הפסטיבל, שביניהם קו מקשר גובליני באופיו. לכבוד האירוע, ציירתי ליהודה חלפון, אחראי האירועים של אגמא"ר, את נחום הגובלין המסכן. מה, לא תושיטו יד?

נחום הגובלין של אגמא"ר

על כתפי גמדים – צריח הברקת

מיד לאחר שנגמר סוכות, יש אירוע משחקי תפקידים שונה לגמרי. "על כתפי גמדים", הפודקאסט הישראלי למשחקי תפקידים בהנחיית ערן אבירם ואורי ליפשיץ, התחדש בכתובת ועיצוב חדשים לאתר. על העיצוב האתר והלוגו אחראי יואב אבירם; על התמונה הראשית – yours truly.

על כתפי גמדים

כדי לממן את השינויים – ואת המשך פועלו של הפודקאסט – הגמדים יוצאים בקמפיין מימון המונים מעניין: ב-18 באוקטובר הם יערכו מרתון משחק תפקידים של 12 שעות ברצף שישודר בשידור חי, במהלכו הקהל יוכל לתרום לקמפיין המימון כדי לעזור לדמויות השחקן, או לחילופין כדי להקשות עליהן. כמו משחקי הרעב, רק קטלני יותר. עקבו אחרי הגמדים בפייסבוק בשביל עדכונים לגבי המרתון, לינקים מעניינים בנושאי משחקי תפקידים, וכדי לדעת מתי יוצאים פרקים חדשים של "על כתפי גמדים".

הנחיה אולימפית

תחרות ההנחיה האולימפית רצה בפעם השישית השנה באייקון, ביום שני ה-13/10 בשעה 18:00, והפעם בנושא גיבורי על! לפי עמוד הפייסבוק של האירוע נראה שנשאר מקום למנחה אחד, אז אם אתם מנחים שרוצים לבחון את יכולותיכם מול שורה של מנחים מן…ובכן, מן השורה הראשונה, וחשוב מכך: מול קהל שחקנים רעבים שיהרסו את כל תכניותיכם, זה המקום בשבילכם! גם בשביל שחקנים זה יופי של אירוע: מנחים מצוינים מריצים לכם הרפתקה משלושה מרכיבים סודיים שקיבלו שעה קלה לפני תחילת התחרות, והם צריכים לזכות בלבכם ובנקודות שלכם בשביל להיות זכאים לתואר הנכסף. הרשמו עכשיו!

שתהיה תקופת חגים שמחה ומלאת הרפתקאות,
אביב

תגים: , ,

2 תגובות לפוסט "משחקי תפקידים בסוכות"

  1. איתמר הגיב:

    הנחיה אולימפית 6

כתיבת תגובה