גיבור יומי: אלוהים לא משחק בקוביות, אבל אני כן

בדויאנט ארט יש קבוצה בשם Daily Hero, שמציעה את העמוד הנחמד הזה ליצירה רנדומלית של דמות גיבור בעזרת גלגול קוביות (ה-Daily מגיע מזה שחלק מהאתגר הוא לסיים את הדמות תוך 24 שעות מהרגע שגלגלת אותה). אני אוהבת אתגרים רנדומליים, ואפילו עוד יותר כשהם כוללים גלגול קוביות, אז ניסיתי אחד.

הדמות שגלגלתי היא Female Assassin מסוג Melee (כלומר נלחמת פנים אל פנים, לעומת מטווח רחוק כמו קשתים למשל), גמדה, שהכוח שלה נובע מאלמנט האדמה. זה מה שיצא.

Daily Hero: Earth Dwarf Assassin

אגב דמויות רנדומליות, אתמול שיחקתי בסשן ראשון של שיטת משחקי התפקידים DCC – Dungeon Crawl Classic, ותהליך יצירת הדמויות שם נפלא: כל שחקן יוצר בעזרת גלגול קוביות בין 2 ל-4 דמויות בדרגה 0, שכל המאפיינים שלהן נקבעים באופן רנדומלי לחלוטין, בלי סידור מספרים ובחירת תכונות בשביל להשיג את הדמות הכי גמישה, או הכי מתאימה להטלת לחשים. לגמרי יתכן שתצא דמות שבקושי מסוגלת להרים אבן, או אחת כל כך טיפשה שתכנס בלי היסוס לחדר עם צבא ענקי אבן חמושים ותנסה לפתח שיחה. אז כולם מפגישים את כל הדמויות שלהם במבוך הראשון, שלא מרחם על אף אחד: אם דמות לא נועדה לחיים של הרפתקה וסכנה, היא לא תצא משם בחיים. בסוף הסשן הראשון, כל שחקן בוחר מבין הדמויות ששרדו את זו שאיתה הוא רוצה להמשיך לשאר המערכה, ומעלה אותה לדרגה 1, שם באמת אפשר להתחיל לעשות בחירות ולשלוט בגורל הדמות. עקרונות של ברירה טבעית במשחקי תפקידים, זה מקסים.

תגים: , ,

3 תגובות לפוסט "גיבור יומי: אלוהים לא משחק בקוביות, אבל אני כן"

  1. ננסק הגיב:

    היא יצאה מגניב.

  2. נחמיה שטרסלר הגיב:

    אני חושב שאחד הדברים שאני אישית יותר אוהב לשחק בו, זה כמובן משחקים מעט שונים.
    יש לא מעט שולחנות משחק שאותי אישית מספקים ומעשירים לי את היום, אחד מהם זה כמובן שולחן הפיניג פונג, שולחן הכדורגל.
    עם זאת, תמיד אתגעגע לאותם משחקי D&G ישנים והפורומים המתואמים לכך.

  3. […] התחלה לאיור Daily Hero נוסף. כמו בנסיון הקודם (והמוצלח יותר) של האתגר, הרעיון הוא לגלגל כמה מאפיינים באופן רנדומלי […]

כתיבת תגובה