משחקי הרעב – מחוז 12

"הרפתקאות משחקי הרעב", משחק הפייסבוק של חברת פנטקטיקס שמבוסס על הסרט של Lionsgate, באויר כבר יותר משבוע, והורשיתי להתחיל לטפטף קצת ארט שעשיתי עבורו. החלק שלי היה בעיקר בעיצוב ואיור דמויות, ועל שאר הארט (רקעים, חפצים, תלת מימד, ממשק) אחראים אמנים מוכשרים שעובדים עבור פנטקטיקס בארץ ובחו"ל.

התחלתי מקונספט למראה הכללי של דמות במשחק, ואז יצרתי עיצובים לראשים של כל הדמויות, לפי רפרנסים מהסרט. המראה הסופי של הדמויות שמסתובבות בעולם המשחק די שונה מהעיצוב המקורי, ובכל מקרה מכיוון שמדובר בקונספט-ארט, השאלה האם אוכל להציג אותו עדיין נבדקת.

אחרי שמיציתי את המראה של כל דמות לעיצוב ראש פשוט יחסית (הוא צריך להיות ברור על דמות קטנה שמסתובבת בעולם המשחק), עבדתי על פורטרטים בסגנון יותר painted, שיופיעו במשחק כשהשחקן נמצא באינטראקציה עם דמות אחרת, למשל כשהוא מקבל ממנה משימה. הנה ארבע הדמויות הראשונות שהשחקן פוגש במערכה הראשונה של המשחק: קטניס, פיטה, גייל ופרימרוז:

The Hunger Games Adventures: Portraits - Katniss, Peeta, Gale, Primrose

כל הארט במשחק היה צריך להיות מאושר ע"י פנטקטיקס (מן הסתם) וגם ע"י הסטודיו שאחראי על הסרט, אבל הפורטרטים של הדמויות הראשיות עברו גם את אישורם של השחקנים שמגלמים אותן, אז ג'ניפר לורנס, ג'וש האצ'רסון וחברים נוספים עברו על העבודות שלי בדרכן למשחק! קול, קול קול קול.

אפרופו אבק כוכבים: בהשקה של המשחק בהוליווד היו הדפסות גדולות ויפות של הפוסטר שציירתי (ראיתי אותן מאוחר יותר, בהשקה הישראלית). קשה לי לקחת קרדיט מלא על העבודה הזו, כי זה למעשה פיינטאובר: קיבלתי את הקומפוזיציה מוכנה, עם סמל העורבני החקיין וקטניס האמיתית בתנוחה הזו, ועבדתי מעליה בשביל להעביר את הפוסטר לסגנון הציור של המשחק, ואת קטניס לבת-דמותה הממוחשבת. זה עדיין מאוד מגניב לראות אותו כל פעם שאני פותחת את המשחק בפייסבוק.

The Hunger Games Adventures: Official Poster

המשחק מתעדכן בתוכן חדש כל הזמן, אז לכו לנסות אותו!

www.playthga.com

אביב

תגים: , ,

5 תגובות לפוסט "משחקי הרעב – מחוז 12"

  1. zipdrive הגיב:

    יפה. אז *את* זאת שמשחקת במשחק הזה בפייסבוק?
    😉

  2. מאור הגיב:

    קול, קול, קול, קול!!!!

    ציורים נפלאים, אהבתי במיוחד את השמאלית התחתונה ברביעייה.

  3. שי הגיב:

    O_O

    נייס וואו זה אדיר וואו נייס.

  4. […] בלון דיבור בלוג איור וקומיקס של אביב אור לגלריה שלי  |  אודות English « משחקי הרעב – מחוז 12 […]

  5. […] להרפתקאות משחקי הרעב. עדכונים קודמים אפשר לראות כאן […]

כתיבת תגובה