ציורים מפה, ציורים משם

כשיש עמוד פייסבוק קל מאוד לזרוק בו ציורים, ואז לשכוח להעלות אותם לבלוג. קל כל כך, עד שזה קרה כמעט עם כל הציורים האלה. היתרון הוא שעכשיו יש פוסט אחד גדול, צבעוני ומתנצל עם כולם.

שתי עבודות בהזמנה (פחות או יותר). הראשונה היא דמות לבקשת אחד התורמים הגדולים במרתון EDF, שרצה שילוב בין איה מפו הדוב למרווין ממדריך הטרמפיסט לגלקסיה עבור תמונת הפרופיל שלו; השניה היא ציור ליום הולדתו של אורן מנדזיצקי, בן זוגה של לי להב, שקיבל ממנה ומחבריה המאיירים אוסף ציורים מבוססי סדרות טלויזיה בכיכובו. לי בחרה עבורי את פיירפליי – בחירה שהיתה גם נפלאה וגם נהדרת – והיא זכתה להופיע כאינרה לצד קפטן אורנולדס.

ציור למרתון EDF

קפטן אורנולדס ולינרה

עמודי עיצובי דמויות וקשקושים בהשראת סדרת הספרים The Dresden Files, סדרה כיפית לאללה שמכילה כבר 15 ספרים ועוקבת אחרי קוסם/בלש בשיקגו שמתבררת כהרבה יותר על-טבעית משהכרנו אותה.

The Dresden Files - Dresden & Murphy character designs

The Dresden Files - character designs

ועוד שלושה איורים לקבוצת Sketch Dailies בטוויטר, שנותנת כל יום נושא, וכל האינטרנט האמנותי וחבריו מציירים את האינטרפטציה שלהם אליו, החל מקשקוש קצר ועד ליצירות פאר מרונדרות לעילא. הנושאים שכאן הם זהבה; רפונזל וטרזן; וקפטן אמריקה, הגבירה מהאגם וחד-קרן. טכנית אני מניחה שאמורים להגביל כל ציור לנושא אחד, אבל הייתי מפספסת כל כך הרבה טובים אם הייתי דבקה בזה.

Sketch Dailies: Goldilocks Sketch Dailies: Tarzan & Rapunzel Sketch Dailies: Captain America, Lady of the Lake & Unicorn

 

אביב

תגים: , , ,

2 תגובות לפוסט "ציורים מפה, ציורים משם"

  1. אורית הגיב:

    וואוו הציור של הגבירה מהאגם ושות' מעלף… אחד היפים.

  2. אורן הגיב:

    פאאק, מי הגאון שחשב על שילוב בין איה ומרווין?! הופרדו בלידתם.

כתיבת תגובה