סקיצומיות

העדכון האחרון מלונדון: מצאתי עבודה! הצטרפתי לסטודיו הסופר-מגניב Chucklefish שאחראי על המשחק סטארבאונד, שעוד לפני שיצא באופן רשמי כבר מכר מעל למיליון עותקים וצבר ביליוני מעריצים (בהנתן 1 עותק = כאלף מעריצים; זה נשמע סביר מתמטית). עד שיסתדרו עניינים לוגיסטיים כאלה ואחרים אני עובדת מהבית, ונתקלת בבעיה שלא חשבתי שאצטרך להתמודד איתה כאן: השמש משתקפת על מסך המחשב ומסנוורת לי את החיים. שמש? In London?? ובכן, כן. מסתבר. כולי תקווה שבקרוב אעבור לעבוד מהמשרד, שודאי יהיה מתחת לאדמה או מצופה בעופרת, ולא אתקל בבעיות פוטו-סוריאליסטיות שכאלה.

בנוסף כולי תקווה שאוכל עוד מעט להראות לכם משהו מגניב מצ'אקלפיש, אבל עד אז הנה כמה קשקושים ל-Sketch Dailies, קבוצה חדשה שמצאתי בטוויטר, שמספקת נושא חדש לציור כל יום ומכילה כמויות מרשימות של אמנים צייצנים. מומלץ לעקוב גם אם לא משתתפים אקטיבית בשביל מלא אמנות יפה, משעשעת ומעוררת השראה כל יום (יש גם קבוצת פייסבוק לנמנעי טוויטר). הנושאים, לפי הסדר: Honey badger, Aphrodite, mermaid.

Sketch Dailies: Honey badger

Sketch Dailies: Aphrodite

Sketch Dailies: Mermaid

תגים:

3 תגובות לפוסט "סקיצומיות"

  1. רון הגיב:

    מזל טוב על העבודה החדששה! השמש הזאתי… אפילו בלונדון היא לא עוזבת אותך?
    בכל מקרה בהצלחה בעבודה ובתור אחד שקנה את המשחק Starbound אני לא יכול לחכות לראות איך תוכלי לתרום למשחק המדהים הזה. יכול להיות שפספסתי אבל יצא לך לעשות "אומנות פיקסלים" לפני כן?

    • Aviv הגיב:

      תודה רבה!
      לא יצא לי להתעסק בפיקסל ארט כמעט בכלל, אבל כנראה שרוב העיסוק שלי בסטודיו יהיה בפרוייקטים אחרים שהם מתחילים לעבוד עליהם. כרגע אני עושה קצת אמנות "מסביב" למשחק עצמו, ומקווה שאוכל להראות משהו מזה בקרוב.

  2. גירי הגיב:

    אחלה סקיצות! אהבתי מאד את אוסף האפרודיטות 🙂
    בינתיים מציעה לך לבדוק איך אפשר לחסום את השמש – בחדר העבודה הביתי שלי יש לי בעיה דומה ופשוט מיקמתי כמה פוסטרים על אדן החלון כך שאפשר לשחק איתם ולחסום את האור. כמובן שתריס או וילון עושה עבודה טובה יותר, אבל אם זה מקום שכור אולי חבל להשקיע.

כתיבת תגובה