שני לינקים למעצב

יום חמישי טוב,

בחרתי להטריד את מנוחתכם הפעם עם שני לינקים שפונים יותר לתחום העיצוב והעבודה הגרפית מאשר לאיור פרופר, אבל שניהם מצאו חן בעיניי מספיק בשביל לשתף.

הראשון הוא Photoshop Disasters, בלוג שמציג דוגמאות מרחבי הרשת והדפוס, של ליקויים קשים בעבודה בפוטושופ. החל מהשמטות או תוספות ביזאריות של איברי גוף, דרך עיוות חוקי הפרספקטיבה וכלה בטעויות שהן פשוט כל כך מטופשות שאפשר רק להניח שהגרפיקאי עבד בעיניים עצומות ומעבר לקיר בטון. הכל מלווה בטקסטים משעשעים, גם בכותרת וגם בגוף הפוסט, שבמקרים מיוחדים גם עוזרים להבין מה לא בסדר בתמונה (הבנה מסוג "שיעזרו לי כל האלים, איך לא ראיתי את זה?!")

האתר השני הוא בלוג של מעצב אייקונים רוסי, שכותב – בין פוסט פרסומי לאחר, שהרי הוא בכל זאת מתפרנס מיצירתו –  באנגלית די רהוטה על אמנות איור אייקונים, ואפילו מראה פה ושם וידאוים (וידיואים? וידאואים?…) של תהליך עבודה. מאוד מהנה לחובבי איור בזעיר אנפין.

סוף שבוע נעים ויצירתי,
אביב.

4 תגובות לפוסט "שני לינקים למעצב"

  1. king homer הגיב:

    אלה מגניבים לאללה=)

    הראשון ממש מצחיק, והשני נורא מוכשר.
    ואכן, לשים את המילה וידאו בצורת רבים היא פעולה על סף הבלתי אפשרית…=)

  2. בהחלט אתר משעשע. נתקלתי בו כבר פעם דרך גוגל כשראיתי תמונה לא הגיונית כלשהי בחיפוש תמונות שעשיתי. באמת קשה להתעלם, אין מה לעשות.

    פיתרון: כותבים "סרטי וידאו". בדומה ל-"חוברות/ספרי קומיקס" במקום "קומיקסים" (שפשוט נשמע רע).

  3. אריאל הגיב:

    אני אישית מעדיף את הגרסה הישראלית של פוטושופ דיזסטרס – 'משטרת הפוטושופ' של נענע10
    http://net.nana10.co.il/Section/?SectionID=2653
    משעשע מאוד. לעיתים הם משאילים אייטמים מדיזסטרס, אבל נראה לי שהרוב מקוריים, יש גם מספיק דברים מקומיים והטקסטים עצמם היסטריים לרוב.

  4. אביב אור הגיב:

    בהחלט אחלה טור. מעמיק, משעשע ומגניב. סחתיין =)

כתיבת תגובה