רענון לבלוג, ומדבקות חדשות

לא נגעתי בעיצוב של הבלוג כבר שנים (מהתקופה שרזולוציות מסך עדיין נשקו ל-1024x768px, ולמתוח אתר על פני יותר מ-800 פיקסל נחשב לתעוזה מחוצפת), אז הגיע הזמן לתת לו רענון קל. השינויים לא דרמטיים: קצת יותר רוחב בצדדים ופונט גדול יותר – זה מגיע עם הגיל – ותמונת כותרת שצוירה בעשור הנוכחי.

עדכנתי גם את עמוד האודות, שהזכיר לי שפעם הייתי בת 27 וגרתי ברמת גן, והוספתי כפתור לעד ארבעה שחקנים, הוובקומיקס של ערן ושלי שקיים כבר כמעט שנה ועדיין לא קיבל שום קישור מהבלוג שלי. יופי, אביב.

אלה לא חדשות סופר מרגשות בזכות עצמן, אז בשביל שהפוסט ירגיש שיש לו משמעות, הנה כמה חבילות מדבקות שאיירתי לוייבר לאחרונה. מי שעוקב אחרי העבודה שלי לאפליקציה בטח מכיר את הדמויות של פרדי וחברים, אבל מדי פעם יוצא לי לעצב דמויות חדשות, והנה שלוש מהן; החבילה הרביעית היא לאחת משותפי ה-Public Chats של וייבר (החביבה עליי), 2Forks.

Becky Viber Pack   May Viber Pack

Jade Viber Pack   2Forks Viber Pack

יש לנו מגוון שותפים ב-Public Chats: מבלוגרי אוכל ובריאות, דרך מוזיקאים ודוגמניות, ועד לפוליטיקאים ואנשי רוח מכל מיני מדינות שיקח לי כמה דקות למצוא על המפה. כך קורה שמדי פעם מגיעות אליי בקשות לחבילות מדבקות כחלק מהחוזה של השותפים המצ'וטטים עם וייבר, ומדי פעם הן…שונות ממה שאני רגילה לעבוד עליו. הנה שתי דוגמאות: חבילה לסדרת הריאליטי ItGirls עבור ערוץ הצ'אט של HOT, ואחת לערוץ של פורטל הספורט One. אני עכשיו הרבה יותר בקיאה באופנה, ספורט וסלנג ישראלי משאי פעם הייתי, או רציתי להיות.

ItGirls Viber Pack   One Viber Pack

תגים: ,

כתיבת תגובה