להביא את הוצאת הרוח מהמפרשים לדרגת אמנות

אח, לו היינו ריק ברליו. היינו יכולים להגיד "טוב חבר'ה, מעכשיו אנחנו מפרסמים את הסטריפ מתישבאלנו והולך לקרות בו מהשבאלנו. תתמודדו."
אח, לו רק היינו טים באקלי. היינו יכולים להגיד "איזה כיף שאנחנו מתפרנסים מהקומיקס ויכולים לצייר אותו שלוש פעמים בשבוע ולא באמצע הלילה."
אח, לו רק היינו סקוט רמסומאיר. היינו יכולים להגיד "קומיקס? איזה קומיקס?"

אבל אנחנו ערן ואביב, שיש להם עבודה ולימודים וחיים שלעתים מונעים מהם למלא את חובותיהם הוי-בריבועיות. אנחנו ערן ואביב שלפעמים מנסים לעשות משהו קצת שונה ומקווים שהקהל יצטרף אלינו לבדוק אם זה יכול לעבוד. אנחנו ערן ואביב שלפעמים יום גרוע מוציא מהם את ההומור ומונע מהם להעלות סטריפ בדיוק ביום הרגיל, ואפילו יומיים אחרי. אנחנו ערן ואביב ש, עם כל הצער שבדבר, לא יכולים "להאיץ את העלילה ואולי לפרסם קומיקס ארוך יותר פעם ביום או יומיים".

כרגע, אנחנו ערן ואביב שקצת יצא להם החשק, אם לא מהקומיקס באופן כללי אז לפחות מלנסות דברים חדשים.

16 תגובות לפוסט "להביא את הוצאת הרוח מהמפרשים לדרגת אמנות"

  1. מאור הגיב:

    אל תקשיבו לחלק המעצבן של המגיבים. שילמדו להתחשב. כולנו (סליחה – רובינו) מעריכים ומבינים אם אין לכם כוח באחד מימי שבת (או ראשון או רביעי או שלישי) להמציא סטריפ ולשבת 6 שעות לצייר אותו. מה גם שהקשת נורא מגניבה ומצחיקה.
    בהצלחה!

  2. מאור הגיב:

    … אגב, הקטע על סקוט רמסומאיר הרס אותי.

  3. אולי לא נחמד להודות בזה, אבל די מעודד לגלות שקומיקסאי רשת מכל קצוות הסגנונות והז'אנרים עוברים את אותו חרא. אם זה מעודד אתכם, המגיבים אצלכם הרבה יותר אדיבים מבנענע (לא שזה כזה אתגר גדול).

  4. יוסי שגב הגיב:

    אוף נו זו לא הייתה הכוונה!
    כשהגבתי לסטריפ האחרון וביקשתי שהעלילה תרוץ יותר מהר לא התכוונתי לייאש אתכם סופית..
    להפיך! בניתם עלילה משעשעת וצירפתם דמות חדשה לחיינו ונראה כאילו הכל היה מוכן לבלאגן אחד גדול ומצחיק.
    אבל יקיריי העלילה נמרחה טיפה… ואני כמובן לא מאשים איש (blame Canada) ברור לי שזה לא קל לכתוב סטריפ בתדירות פירסום של פעם ביומיים.
    אני עצמי לא הייתי מסוגל לעדכן אפילו בלוג כי יש עליי המון עומס…לימודים…והעבודה *sniff sniff* …
    בכל אופן, אולי (ואני סתם זורק פה הצעה) עדיף לחכות עם העלילה מעט …אם המצב לא מאפשר לא חייבים בכוח.

    עלו והצליחו, לעבודה להגנה ולשלום, May the force be with you.
    😀
    יוסי, מעריץ אלמוני.

  5. ננסק הגיב:

    טוב, אחרי התגובה של Woolin בעמוד הסטריפ, אני רוצה להוסיף עוד משהו. בניגוד לרוב המגיבים, אנחנו רואים קדימה יותר מסטריפ אחד בכל פעם. את העלילה שסגרנו עכשיו יצרנו מראש במטרה להכניס דמות חדשה – ובתקווה מעניינת – כדי שנוכל לעשות דברים שלא יכולנו לעשות לפני כן. לא התכוונו לספר איזה סיפור מורכב בארבע-עשרה מערכות, אלא לבצע אקספוזיציה שמציגה את הדמות, יוצרת ציפיות לקראתה, ורוקמת יחסים בינה לבין הדמויות האחרות. מכאן והלאה אין יותר עלילה מתמשכת, ודברים יקרו כמו שקרו עד עכשיו עם הדמויות האחרות – ניצול האופי שלהן והיחסים ביניהן מתי שבא לנו ובשביל הכיף שלנו.
    קוראים נכבדים, נראה שאתם אוהבים להעיר מגוון הערות לשיפור, כמו הייתם אוסף של מבקרי קומיקס מקצועיים. אנחנו לוקחים את הערותכם בתשומת הלב הנדרשת, אחרי הכל אנחנו איננו אלופי הקומיקס המוחלטים של העולם ורק אידיוט מתעלם מעצות, אך רבים מכם לא מבינים שכדי לקיים את הסטריפ והבדיחות החד-פעמיות החביבות על כולנו, צריך לא מעט תכנון מראש וראיה הוליסטית משהו – ושכדי שדבריו שמבקר ינשאו משמעות אמיתית, הוא צריך לראות, להבין ולהעריך יותר מאשר את התוצאה הסופית בלבד.

  6. מאור הגיב:

    חבל שנגמר, נורא נהניתי… כולנו מבינים אתכם, והתגובה של WOOLIN באמת הייתה מוגזמת, אבל עדיין חבל שנגמר. היה נחמד מאד.
    חוץ מזה, שהדמות החדשה ממש מגניבה, ומה שעוד יותר מגניב הוא שעל פי הפוסט שהתפרסם כשהתחלתם את הקשת בכלל לא ידעתם שאתם הולכים לצרף דמות חדשה. או שידעתם, אבל לא ידעתם איך. זה עדיין מגניב. ויש לי שאלה – רועי (או ירון, אבל נראה לי שזה עם המשקפיים זה רועי, לא?) עדיין יהיה מאוהב בה, או שעם סיום הקשת כל האהבה תתפוגג?

  7. המשתמש הגיב:

    אני חושב שכבר הרווחתם את הזכות לסמוך על שיקול הדעת שלכם.

  8. Flame of Udun הגיב:

    מצטער, אני חייב להודות שיש מצב שהייתי אחד מאלה שהוציאו את הרוח. כתבתי ""אני נוטה להסכים, אנחנו רוצים עוד :P" ו-"באמת מבאס לחכות כל כך הרבה בשביל התקדמות כזו".
    אבל רק מתוך הרצון הרב שלי לראות את ההמשך. כמו אחרי פרק של אבודים, שאני מעוצבן על היוצרים כי "WTF?! ככה לא מסיימים פרק! וגם לא עונה!!!!" אז גם פה, אני רוצה לראות עוד. זה לא שום תלונה חס וחלילה, סתם ציון העובדה שאני מחכה לסטריפים וממשיך לבדוק באופן קבוע, 5 פעמים ביום, את הRSS של הקומיקס.
    בקיצור, התעלמו נא מהתגובות המעצבנות, זה פשוט כי אנחנו אוהבים את הקומיקס ורוצים עוד.

    נ.ב. השוויתי אתכם לאבודים 🙂

  9. שידחפו סוס עם כתם על המצח וכתם על הגב ושערה של כסף בזנב למקום שהשמש לא זורחת בו IMHO

    אפשר לחשוב לפי התגובות שהם נרקומנים שמחכים למנת הסטריפ השבועית וצריכים מינימום שבעה ריבועים בשביל להעיף את הקריז.

    אני אישית חושב שאתם מתייחסים ברצינות מדי לטוקבקים (מה, גם ל\שלי\? D: ), ואתם צריכים להמשיך עם מה שבא לכם. בא לכם עלילה? תעשו עלילה. בא לכם פאנצ'ים? תעשו פאנצ'ים.

    מיכאלאנג'לו סגר את הסיסטינה קאפלה במשך כמה שנים ולא נתן לאף אחד להכנס בכלל עד שהעבודה הייתה גמורה… רוצים לנחש מה היה קורה שם אם היו לו טוקבקיסטים?

    אני אישית חושב (כמשרבט חובבן) שהכי חשוב זו ההתמדה וההמשכיות, ולא העילאיות המדהימה של כל סטריפ וסטריפ. ככה שכל עוד \יש\ עוד סטריפ באופק, והוא סמי מעניין, זה בכלל לא משנה כמה ארוך/קצר הסטריפ הנוכחי, או אם הוא גרם לפיפי ליזול מהירכיים שלי מרוב צחוק (ע"ע מושיק עפיה במסיבת לינוקס בטכניון)

    קיצר חבל שאתם מפסיקים עם מה שזה לא יהיה שתכננתם לעשות (או מקצרים עקב דעת קהל). לדעתי רק מי ש\לא\ מתייחס לדעת הקהל יותר מדי ועושה מה שמרגיש לו נכון מצליח להגיע ממש רחוק.

    מחבב + מרחוק,
    הקטור הקטר

  10. דור הגיב:

    מה, יש RSS לקומיקס?

  11. יונתן גרינברג הגיב:

    אני מבין את מה שאת אומרת אביב אבל בבקשה, בבקשה ממכם אל תתיאשו מהקשת! כי אף פעם אי אפשר שכולם יהיו מרוצים ובתור יוצרים אם תתיחסו לכל מילה לא תגיעו לשום מקום.
    אז תמשיכו. (ובשורה התחתונה כבר הוכחתם שמה שאתם עושים מצחיק ומוצלח).

  12. איתי הגיב:

    רק עכשיו ראיתי את ההודעה על פרסום הסטריפים — אני לא חושב אם זה יהיה אכפת למישהו מתי ייתפרסמו הסטריפים, ואם זה יהיה פעם, פעמיים או אף פעם בשבוע (וכבר היו מצבים כאלה פה ושם). תפרסמו מתי שבא לכם, אתם לא חייבים לאף אחד שום דבר.

  13. Chaotic הגיב:

    אני מאוד אהבתי את הניסיון לשנות. הרעיון להכניס קשת סיפור היה נהדר והביצוע נחמד מאוד עד עכשיו. זה מוסיף קצת נופך לדמויות ואני אוהב את זה מאוד, באופן אישי.
    תמשיכו לעשות מה שאתם חושבים לנכון, כי בסופו של דבר, חשוב שתציירו את הקומיקס גם בשביל עצמכם ולא רק בשבילנו.

    ממני אליכם: פווו גדול למפרסים.

  14. טל הגיב:

    יש תוכנה שנקראת מאנגה סטודיו
    שאני חושב שאת תמצאי אותה נורא שימושית, בייחוד בציור סטריפים קצרים
    היא גם נהדרת עם הוואקום, כדאי לנסות…

  15. megalodon הגיב:

    איך אומרים ב-Ynetית: יאללה, יאללה…

    בסטריפים של נענע אנשים שורפים את המאייר על המוקד, ולא משנה אם זה מצחיק או לא.

    בגיימר אף אחד לא בדק או חשב, פשוט הרסו ותקפו.

    מספיק לקרוא כתבה אחת של Ynet ולראות את הישראלי המכוער והמתלהם שתוקף כל דבר שזז מול העיניים שלו כמו איזה דג פירנה מרושע, וחבריו (הפירנאות, כמובן) מריחים את הדם ומסתערים גם כן.

    אז קיבלתם כמה "הצעות לשיפור". בקושי. אף אחד לא מתלונן כלפיכם כמעט בכלל, רק מלטפים לכם את האגו. בכלל, לדעתי אתם מקבלים כל כך מעט ביקורת בעיקר בגלל שאין לכם יותר מדי קוראים, לצערי, כנראה בגלל שהקהל של Vgames הוא מצומצם למדי, אחרת לכל אחד ואחד היה מה להגיד, והרבה. אם הייתם באתר עמוס תנועה הייתם שוחים פה בביוב אינטרנטי מדי דקה.

    ומה לעשות – ה"קשת סיפורים" הזו, אפעס, לא הייתה משהו. סורי. אם אתם לא רוצים תגובות, תסירו את היכולת להגיד מהקומיקס, בדיוק כמו שעושים ריק ברליו וטים באקלי שבאמת לא שואלים אף אחד ו(סליחה על הביטוי) לא משתינים לכיוון של אף אחד. סקוט רמסומאיר לא נחשב, אני לא סובל אותו, אבל זה לא קשור. אם אתם שמים את התגובות, תתקשחו ותעמדו בהן. באמת שרובן אוהדות, ולא תמיד בצדק, אבל רוב האנשים פה רוצים בטובתכם ואתם צריכים לשמוח, לא להתבאס, כי זה אומר שאם הקהל המעריץ שלכם אמר שלדעתו זה כנראה לא כל כך מוצלח, אז כנראה שזה באמת לא כל כך מוצלח ואתם צריכים לחשוב שוב.

כתיבת תגובה