האיור השבועי #50 – חתול ואגוז

מזל טוב! האיור השבועי הגיע לחמישים, מספר עגול ונאה ומרשים ביותר! כל הכבוד לכל המשתתפים באתגר, במיוחד לותיקים שאתנו מתחילת הדרך, והרבה תודה לכולכם. הרי לכל העסק לא היתה משמעות בלי ההשתתפות שלכם.

אני מקווה שנמשיך ונאסוף אמנים חדשים לפעילות, ושכולם פה ימשיכו לדחוף את עצמם למקומות חדשים, לאתגר ולרענן את מאגרי היצירה. שיהיה לכולנו מזל טוב ועוד הרבה אתגרים בעתיד 🙂

הציורים לאתגר #50 – חתול ואגוז:
כל הציורים באתגר השבועי שייכים ליוצריהם. שם היוצר מצוין מעל העבודה.

רעות
חתול ואגוז - רעות

אייל
חתול ואגוז - אייל

יובל
חתול ואגוז - יובל

רחל
חתול ואגוז - רחל

ערן אביאני
חתול ואגוז - ערן

אביב אור
חתול ואגוז - אביב

תום
חתול ואגוז - תום

חתול ואגוז - תום

הנושא לשבוע הבא: #51 – "חגיגה אוסטרלית"

דדליין: שני, 14 בספטמבר בשעה 15:00.

ציורים שיישלחו מאוחר יותר לא יעלו לאתגר.

איור טוב מורכב מרעיון מוצלח וביצוע איכותי; הקדישו זמן, מאמצים ויצירתיות לשני הפנים האלה, ונצלו את האתגר השבועי כדי לאתגר את עצמכם לנסות משהו חדש ולהביא את היכולות שלכם למיצוי!

ציורים אפשר לשלוח ל-avivor בג’ימייל.קום. הקובץ צריך להיות JPG, ומקסימום 1000 פיקסל לגובה או לרוחב (עדיף פחות. השתמשו בכל ה-1000 רק אם הציור באמת דורש את זה). אנא ציינו את השם בו אתם רוצים להופיע בבלוג. אחרת אשתמש בשם מתוך כתובת המייל.

2 תגובות לפוסט "האיור השבועי #50 – חתול ואגוז"

  1. אביב אור הגיב:

    רעות – להפוך אותם לצמד בלשים זה רעיון מגניב, במיוחד עם הניסוח של נושא האתגר. קצת לא ברור שהאגוז הוא אכן אגוז; בגלל הזווית של המעיל אפשר אפילו לחשוב שהפרצוף שלו משתפל למעין חדק, כמו פיל קטן. שתי הדמויות והאליפסה מאחוריהם נחתכות בצורה שנראית רנדומלית, מה שגורם לכל הציור להראות פחות מתוכנן.

    אייל – החתול נמצא איפשהוא בין חתול אמיתי לקריקטורה בגלל גודל הראש והידיים הלא-חתוליות, ואני חושבת שרפרנס היה יכול לעזור לך לכוון לאחד הצדדים. הבלוטים לא ממש צומחים מהעץ ואפילו לא תלויים עליו, אלא יותר "מודבקים", כמו טפט עם דוגמא.

    יובל – אהבתי בציור שלך את הבחור המצלם. התנוחה שלו מוצלחת, הסגנון של הפנים והגוף עובד לא רע, ואני אוהבת גם את בחירות הצבעים וגם את סגנון הצביעה ה"מחופף". הבחורה קצת פחות מוצלחת בגלל שהפנים שלה לא לגמרי עובדים, והחתול מרגיש פתאום שונה לגמרי משני החבר'ה האחרים. בנוסף, על אף שהסגנון דורש רקע פשטני, אני חושבת שזה קצת פשטני ומחופף מדי.

    רחל – חמוד, וההבעה והתנוחה של החתול חמודות =) הצל לא נראה הגיוני, ועם עוד קצת עבודה עליו אפשר היה ממש להכניס את החתול ואת האגוז לסביבה תלת מימדית (הצל צריך להיות מדויק וכהה יותר באזורים שהגוף צמוד לרצפה, ולהעשות בהיר ומפוזר ככל שמתרחקים מהאזור הזה).

    ערן – העיצוב שלה כילדת אימו נורא מוצלח בעיניי =) ואהבתי את הרמיזה הקטנה להמשך הסיפור או לשניה הבאה בסצנה, בלי להאכיל בכפית.

    תום – תודה על הברכות =) הביצוע בציור הראשון מוצלח, במיוחד על טום. אני לא בטוחה שיש צורך בכיתוב…ואם כבר, אז נראה לי נכון יותר שהטקסט ה"מקורי" יהיה "חתול ועכבר", ושג'רי ימחק את המילה עכבר ויכתוב במקומה בכתב יד "אגוז". הכניסה השניה בהחלט שונה מהרגיל (אני חושבת שזה הפסל השני שיש לנו באתגר), אבל בלי לדעת מה נושא האתגר לא הייתי מנחשת שזה אגוז שהחתול יושב עליו.

  2. רחל הגיב:

    רק עכשיו שמתי לב לבקורת שלך
    תודה – הצללות זו נקודה חלשה אצלי, אני עובדת על זה

    רציתי להעיר על האיור שלך – הוא מאד מאד יפה, הדמות של החתול מקסימה ומצחיקה, והסיפור נהדר
    קצת הפריע לי שאין תחושה של חומר, בייחוד בחתול, שנראה חלק ומבריק ולא ממש פרוותי

כתיבת תגובה