ציורים ומשחקים

הנה שני דברים שעשיתי לאחרונה.
הראשון הוא עוד חוליה בשרשרת ה"החלפות", הפעילות הבלוגית בשודי פדודי. זו הדמות הקודמת, והנה הפרשנות והתוספת שלי:

בנוסף סיימתי עוד עמוד (שלקח הרבה הרבה יותר מדי זמן) מאקס-מן #192, שאת התסריט שלו הורדתי בשביל להתאמן קצת. מסתבר שיש לי את החוברת עצמה בבית, כחלק מאוגדן "X-Men SuperNovas"! נמנעתי מלקרוא את החוברת כדי שהעבודה שלי לא תושפע מהחלטות האמן המקורי (כריס בצ'אלו המגניב), אבל הצצתי בחוברות הקודמות והתאמתי את התלבושות לקו הזמן. יצא טוב, כי הבגדים השחורים של קאנונבול נותנים יופי של חלוקת טונים בעמוד.

לילה לבן בטקטיקה

אם יש ביניכם חובבי משחקים, אולי תרצו להגיע ללילה הלבן בחנות המשחקים "טקטיקה" בדיזנגוף סנטר. חוץ מהרצות D&D מהדורה רביעית משמונה בערב ועד השעות הקטנות של הלילה, יהיה שם גם מגוון גדול של משחקים שולחניים שאפשר לשחק לבד או עם מנחה צמוד, והכל בחינם. אם עד היום הכרתם רק מונופול, שווה לקפוץ ולראות איזה עולם שלם של משחקי קופסה קיים שם בחוץ.

תגים: , , ,

4 תגובות לפוסט "ציורים ומשחקים"

  1. shoze הגיב:

    טוב לראות שאת ממשיכה עם הקומיקס! אינקינג והעמדה וכו' flawless כרגיל. פריימים דינמיים ועשויים היטב. אהבתי בעיקר את הפאנל הפתוח למטה עם הגופה של "שן-חרב" או איך שלא קוראים לו (לא עקבתי אחרי אקס-מן הרבה מעבר לסדרת הטלויזייה בשלהי ה-90. נראה שהחבר'ה היו די עסוקים מאז) בפרונט והעלייה של "שחורי" על הפריים מעל ואת הפנים של רוג בפאנל 2.
    פריים 3 מרגיש קצת חלש מבחינה בימויית. מרגיש לי קצת סטטי, כאילו מרוב שניסיתי שיהיה ברור לנו מה קורה שם הלך לאיבוד חלק מהאקשן, סה"כ יש פה בחור שעף דרך קיר ונראה לי שזה אמור להיות נקודת השיא של הדף. גם אין כ"כ הובלה טובה של העין – זה עובד טוב בהתחלה, מהחבורה משמאל לרוג לשן-חרב, לשן חרב בפאנל מתחת שמוביל באלכסון לכיוון רוג (סחתיין! ). וגם המעבר בין הפאנל 3 ל-4 עם הפגיעה בקיר לראש של שחורי מתחת והלאה לרוג ושן-חרב המעולף. הכל זורם סבבה. אבל במעבר בין 2-3 זה מקרטע… נכון שאפשר להגיד שעוברים מהרגליים בקשת אל הראש אבל איכשהו לא עובד לי.
    סה"כ אבל נראה מדהים. ההערות שלי באמת בקטע הבחנתי יותר. את עושה פה עבודה נהדרת ואני מחזיקה לך אצבעות שתצליחי לסיים. יהיה מעניין לעשות השוואה בין שלך לבין הפרק האמיתי.

  2. king homer הגיב:

    מעולים=)

  3. צ'אקי הגיב:

    אביב?

    רציתי לשאול איך צבעת את הדמויות שלך ושל דייב אם זה כמו שכתבת במדריך שלך או בדרך אחרת?
    אם תוכלי להסביר על זה, זה יהיה אחלה…

    תודה ותמונות גדולות (:

  4. אביב אור הגיב:

    שוז – סליחה שלקח לי כל כך הרבה זמן לענות. תודה רבה על התגובה והביקורת! אני דוקא אהבתי איך שפאנל 3 יצא, אבל זה טוב לשמוע דעה של מישהו נוסף – הרי כשמואהבים במשהו לא רואים את כל הבעיות בו =)

    על אף שהבטחתי שלא אסתכל בחוברת עד שאסיים, בטעות יצא לי להציץ בפרשנות של באצ'אלו לעמוד הראשון והשני, והוא לקח את החלוקה לפאנלים (ואפילו לעמודים) בתסריט באופן מאוד חופשי. כנראה שזו זכות שמגיעה עם מספיק ותק והערכה בתעשיה.

כתיבת תגובה