האיור השבועי #31 – תפסיק לשחק עם זה!…

על אף שהנושא דרש להפסיק לשחק, אתם דוקא שיחקתם אותה (מצטערת מעומק לבי, משחק המילים העלוב הזה דרש לצאת לאויר העולם). אני מקווה שחג הפסח עבר על כולם בנעימים; אני נהניתי במיוחד מהפיתה הטריה שחטפתי ברעבתנות מהמכולת אתמול. אח, חמץ יקר…התגעגעתי.

הנושא לאתגר החדש הוא לכבוד שעת כדור הארץ. לכשיגיע הדדליין יהיה בדיוק מספיק זמן להתרשם מהציורים לפני שמכבים את האורות לשעה ונהנים מקולו הנעים של החסכון.

איתמר
תפסיק לשחק עם זה - איתמר

shoze
תפסיק לשחק עם זה - shoze

תפסיק לשחק עם זה - shoze

תפסיק לשחק עם זה - shoze

FrankC
תפסיק לשחק עם זה - FrankC

עובדיה
תפסיק לשחק עם זה - עובדיה

אסף קולר
תפסיק לשחק עם זה - אסף

הנושא לשבוע הבא: #32 – "אמא אדמה"

דדליין: חמישי, 23 באפריל

איור טוב מורכב מרעיון מוצלח וביצוע איכותי; הקדישו זמן, מאמצים ויצירתיות לשני הפנים האלה, ונצלו את האתגר השבועי כדי לאתגר את עצמכם לנסות משהו חדש ולהביא את היכולות שלכם למיצוי!

ציורים אפשר לשלוח ל-avivor בג’ימייל.קום, ובבקשה תציינו גם את השם בו הייתם רוצים להופיע בבלוג (כינוי, שם מלא, שם פרטי, מה שמתאים לכם), ואפשר לצרף גם קישור לאתר עם עבודות שלכם או לבקש לקשר לכתובת אימייל. אם אין בקשות מיוחדות אני כותבת את השם שאני רואה במייל בלי תוספות.

5 תגובות לפוסט "האיור השבועי #31 – תפסיק לשחק עם זה!…"

  1. אלון הגיב:

    טוב, הפעם יש לי תירוץ טוב – הלך לי המחשב. אז אין לי איך לעבוד בינתיים.

    ולמחמאות:

    איתמר – חמוד מאוד. הצביעה השטוחה עושה לזה טוב במקרה הזה., והרעיון משעשע בלי להיות מגעיל. אולי היה שווה טיפ טיפה לשחק עם ההבעה של הילדה – אבל בקטנה. זה חמוד מאוד.

    שוז – ללא ספק הרעשה ארטילרית כבדה, במובן הטוב של המילה, והפייבוריטת שלי השבוע. שלושת האיורים מעולים, הבעיה היא שהראשון כל כך טוב שהוא מאפיל על השניים האחרים. פשוט מעולה, הזווית הנמוכה, הזיקית/יצור הדרוס בפורגראונד (היה לנו ויכוח פה מה זה בדיוק היצור הזה… אני עדיין אומר – זיקית מקורננת!), ההבעה על הדמויות, הפוזה של הבחור הרוכן והחברה שמתעצבנת עליו ברקע – והצביעה הדהויה, שמאוד תורמת לאוירה. כל הכבוד, משובח לאללה.

    האיור השני שלך גם טוב, במיוחד אהבתי את צבעוניות האדום-ירוק, אם כי קצת לא ברורה לי הסיטואציה, משהו בדמות האחורית לא היה לי ברור כל כך, אם הוא מבוהל, משוגע או סתם טמבל 🙂

    הקומיקס טוב אם כי אני חייב להעיר בהזדמנות הזו שקשה לי (ולא רק לי) עם קומיקסים שבהם קשה לקרוא את הכתוב. מומלץ מאוד להשאיר את הטקסט תמיד קריא וברור, במקרה הזה ספציפית זה לא כזה נורא – ועדיין, הייתי מעדיף טקסט בגודל אחיד. חוץ מזה, הרעיון עובר טוב והסגנון הטיפה "מקושקש" מאוד מוצא חן בעיני.

    כל הכבוד על ההשקעה המשולשת!

    פרנק סי – עבודה מושקעת ומרשימה. הצביעה איכותית ובכלל, הדמויות נראות טוב בפריים. אתה מתקדם מעבודה לעבודה, כל הכבוד בחור! אם אני להעיר על משהו (אני לא, אבל אני בשוונג) זה רק הפוזה של הידיים שלו – משהו ביד ימין (שלו) נראה קצת מוזר, אולי אורך מהופך בין הזרוע לאמה – והפוזה של כף היד שלו, שזהה בשתי הידיים, והיה נחמד לתת טיפה גיוון (גם אם הוא לוחץ על כל הכפתורים כמו ילד קטן). בכל מקרה, עבודה יפהיפיה.

    עובדיה – סך הכל חביב מאוד, לא ברור לי הקשר לנושא ולמה דווקא הדמות והסיטואציה הספציפית הזו נבחרו, אבל הג'ירפה שלך חמודה וגם מעבר הגוונים יפה, מצהוב לכתום לסגול. אולי תוכל להסביר קצת מה עמד מאחורי העבודה? אני חושב שעבודה צריכה לתקשר עם הצופה מעבר להיותה מרשימה ויזואלית, והייתי שמח לדעת מה מסתתר מאחורי כל זה.

    כל הכבוד אנשים! מי יתן והמחשב שלי יחזור לחיים עד הדדליין הבא, דווקא בא לי לעשות משהו ל"אמא אדמה".

  2. FrankC הגיב:

    איתמר- נראה נחמד מאוד ומשעשע אפילו כפי שכבר צויין.
    מה הסיבה מאחורי הזוהר הזה? לא שזה מפריע, אבל אולי אני מפספס פה משהו…

    שוז- בהחלט סחתיין על 3 העבודות, הגדלת את מגוון העבודות לאתגר זה.
    הראשון פשוט מעלה מבחינת מה רואים בסצינה, ונקודת המבט הזו ממש שואבת את הצופה פנימה.
    השני גם כן טוב והקומיקס קורע.

    עובדיה- המשחק עם הצבעוניות מעניין ויפה, אולם גם אני כמו אלון לא כל כך בטוח שהבנתי
    את הקשר. בכל אופן ציור מושקע וטוב.

    אלון- המון תודה!
    בהחלט מה שעבר לי בראש זה ניסיון לעשות אותו כמו ילד היפראקטיבי קטן
    שמשתעשע בללחוץ על כל מה שהוא רואה. ואני בהחלט מסכים עם 2 ההערות שציינת ,
    זה מרגיש לי באמת קצת משעמם פוזת הידיים הזהה.

  3. יואב הגיב:

    שוז – אני חושב שהטקסט בקומיקס מגניב לחלוטין. אני מסכים עם אלון שכתב לא אחיד ולא ברור בקומיקס זה ממש לא לעניין, אבל אני חושב שפה הכתב ברור, ובאותה "אווירה" כמו הקומיקס. אני ממש שומע את הקול המחוספס של באטמן דרך הכתב הזה.
    הדבר היחיד שהייתי מנסה, זה אולי כתב שונה קצת בשביל רובין – כתב שפתאום לא קשור לסיטואציה, כמו שהפעולה שלו לא קשורה. כתב כזה נקי יותר, שיתאים לדיבור של רובין.
    אבל זה בקטנה. אני אהבתי.

    עובדיה – כאילו.. כאילו.. אהה.. כאילו.. פאק.. זה הזוי ברמות הג'ירף הזה. עם האור בעיניים, והאש המוזרה במנורה.. לא יודע איך זה קשור ל.. לחיים, אבל אותי זה תפס 🙂

  4. רחל הגיב:

    אההה הבנתי!! (נראה לי)
    הג'ירף בלע את הפנס??

  5. shoze הגיב:

    נראה שבחרתי שבוע טוב להפציץ בהגשות 🙂

    איתמר – חמוד. אלון פחות או יותר סיכם הכל רק הרשה לי להוסיף טיפ לעתיד – הימנע מאפקטים זולים של פוטושופ כשאתה מאייר. אין להם שום סיבה עלילתית והם גם לא מדברים בשפה של הציור.
    אני לא אומרת שאתה חייב להחרים אותם מהארסנל שלך אבל אלה פתרונות עיצוב גרפיים מאוד ולא מתחברים עם הסגנון שלך.

    פרנק – סחתיין. גם רעיון מוצלח וגם ביצוע מרשים. האמה הימנית שלו באמת ארוכה מדי והזוית שלה לא הכי טבעית, אבל זה בקטנה. ואם כבר מדברים על ידיים אז האגודל ביד השנייה ממוקם גבוה מדי. נראה כאילו יש לו אצבע מיותרת. תמיד כשאתה מצייר דברים שאתה יכול להשיג להם רפרנס בלי להתאמץ הרבה, כמו למשל זוג ידיים, אז לא יזיק להעיף מבט בקצה הזרוע השלך 🙂
    אבל אלה באמת זוטות, הציור מצויין. תמשיך ככה תיכוניסט מוכשר שכמותך.

    עובדיה – לא הבנתי. אבל הסגנון מעניין ומקורי. בהחלט מסקרן אותי לראות עוד עבודות שלך.

    אלון – שמחה שנהנית 🙂 אין לי מושג מה היצור הדרוס אבל זיקית מקורננת נשמע לי טוב, נלך על זה.
    הציור שני הוא מעורפל גם מבחינתי. כל מיני חצאי רעיונות לא סגורים: מישהו לוחץ על כפתורים בכור גרעיני, נוסע סורר שהתפרץ לקוקפיט ומנסה להטיס מטוס/צוללת בעוד הקפטן איכשהו נעול בחוץ, אלמוני חסר הכשרה מפעיל עגורן שבקצהו מיטלטל פועל חסר מזל… לא הצלחתי לחשוב על דרך טובה להעביר אף אחת מהסצינות האלה בפריים אחד אז החלטתי לוותר על הסיפור ופשוט לזרום. סה"כ רציתי לעשות ציור מושקע שיכסה כל מיני נושאים שאני לרוב נמנעת מהם: עומק של פריים, פרספקטיבה, איכות קו וצבעוניות…. הממממ… רשימה די ארוכה…

    ובקשר לקומיקס – ה"קישקושיות" היא לא בחירה עיצובית. זה באמת ברמת סקיצה. פשוט אהבתי את הרעיון והייתי חייבת לנסות לצייר את זה. היה מאוד כיף לצייר את 2 החבר'ה האלה ולנסות לקלוע להבעות ולתנוחות שלהם וזה זרם לי טוב אז החלטתי לזרוק על זה קצת צבע ולתקוע כמה בלוני דיבור. אל תייחסו יותר מדי חשיבות לכתב היד המחופף שלי, באמת שלא חשבתי על הרבה מעבר לזה שיתאימו לבלונים. אבל אני מבטיחה שאם אני יעשה עוד קומיקס אני אקפיד על אחידות גודל הטקסט 🙂

כתיבת תגובה