שתי המלצות לפתיחת השבוע

1. דרמוט פאוור, קונספט ארטיסט שעשה עיצובים וארט להמון סרטים הוליוודיים, ביניהם הארי פוטר, צ'רלי בממלכת השוקולד ובאטמן מתחיל. הוא אחד מהאנשים האלה שטובים בהכל שמוציאים אותי מדעתי.

2. ג'ייסון צ'אן, שכבר הזכרתי את שמו במסגרת פוסט המדריכים תחת "אלוהים אדירים איך הוא עושה את זה". הוא מצליח לשלב טכניקה ריאליסטית עם המון סגנון, שזה מופלא בעיניי: זה לא ההיפר-ריאליזם שמוציא לך את העיניים לשתי שניות ונעשה משעמם רצח בשניה הבאה, אלא יצירה מלאת חיים ומעניינת שקשה להפסיק להסתכל עליה. יש לו גם בלוג שנפתח לפני כמה חודשים ומתעדכן לעתים די רחוקות, אבל עדיין שווה להציץ בו.

 אגב, אני מוכרת את הסינטיק שלי. הוא בן שנה וחצי, במצב טוב, והמחיר הוא בסביבות 5000 ש"ח, בערך חצי ממחירו באריג'נט. אם מישהו מעוניין או מכיר מישהו שמעוניין, אפשר לפנות אליי ב-avivor שטרודל ג'ימייל.קום.

3 תגובות לפוסט "שתי המלצות לפתיחת השבוע"

  1. king homer הגיב:

    השני נהדר. את הראשון קצת פחות אהבתי, אולי כי יש בסגנון שלו משהו קצת פחות מוצלח (אם כי העיצובים שלו נראים נהדר על המסך הגדול=)), ואולי כי הוא באמת פחות טוב…

    הציורים של הראשון נהדרים, ואני בהחלט מבין למה קנית טיוטוריאל שלו=)

  2. KamiMesenger הגיב:

    תודה על הלינקים!

    גם אני כאמור אהבתי יותר את "ג'יסון 'איך לעזאזל הוא עושה את זה' צ'אן".

  3. אביב הגיב:

    אני לא חושבת שאפשר להשוות בין השניים. פאוור עושה קונספט ארט: עיצובים, סטוריבורד, רקעים, ספידפיינטינג בשביל לקבוע צבעוניות או אוירה בסצנה וכו'. ג'ייסון צ'אן מצייר ציורים, מההתחלה עד הסוף. אני יכולה להבין איך קל יותר להתחבר לציור גמור ומרונדר שמספר סיפור בזכות עצמו, אבל בהחלט אי אפשר להסיק מזה שג'ייסון צ'אן הוא אמן טוב יותר מדרמוט פאוור.

כתיבת תגובה