מצגת לחברת סיידקיק

בשבועות האחרונים עבדתי על פרוייקט לחברת סיידקיק, שמפיקה ומפיצה משחקים ששולטים בהם בעזרת תנועה, כמו עם מכשיר הקינקט המגניב של אקסבוקס. הם רצו לשפצר את המצגת הרשמית של החברה, שאמורה למשוך משקיעים ומשתפי פעולה עסקיים למיניהם, וצריכה להיות מושכת ומיוחדת מספיק בשביל לעשות את העבודה.

בהתאם לשם החברה ולמיתוג שלה, הוחלט ליצור דמותג ("דמות-מותג". מדהים אילו מילים לומדים כמעצבים) של גיבור על שילווה את המצגת ויציג את יכולות החברה דרך קומיקס. הצעד הראשון היה לעצב את הדמות, ושלחתי ללקוח שלושה עיצובים מהירים.

דמותג סיידקיק - עיצצובים

הלקוח בחר את האופציה הראשונה וביקש לנפח מעט את השרירים (בכל זאת, גיבור על), והשלמתי אותה כך:

דמותג סיידקיק - דמות סופית

זה כבר היה שרירי מדי, והלקוח ביקש לתקן גם את הרגליים – בצדק, כי במבט נוסף הוא נראה לי מעוות להפליא – אז שלחתי תיקון:

דמותג סיידקיק - דמות סופית מתוקנת

הצעד הבא היה לב המצגת: שלושה פאנלים שמראים מה החברה עושה, בצורה קומיקסית מגניבה. במקור השקף הזה היה אמור להופיע פעמיים בצורות קצת שונות, אז קשקשתי שני כיוונים שונים:

קומיקס סיידקיק - סקיצה 1 קומיקס סיידקיק - סקיצה 2

ובסוף הוחלט לצמצם את העניין לקומיקס בודד, כי באמת שאין טעם לחזור על אותו רעיון בוריאציה טיפה שונה. עשינו חיבור של שני הרעיונות, ויצרתי את הסטריפ (לבקשת הלקוח הפאנל האמצעי חסוי. מסתורי!):

קומיקס סיידקיק - עפרון
קומיקס סיידקיק - אינק
קומיקס סיידקיק - סופי

אז לב המצגת מוכן, ועכשיו הגיע הזמן להוסיף לה פנים: דמות הסיידקיק שתככב בשקף השער. רצינו לתת לו פוזה דינמית, כי הרי זה הרעיון מאחורי משחקים בשליטת תנועה. אז ניסיתי כמה פוזות שהלכו ותפסו כיוון לפי הערות הלקוח:
דמות שער - פוזות 1דמות שער - פוזות 2דמות שער - פוזות 3

ובסוף הלכנו על הבחור החביב הזה:

דמות שער - סופי

ורגע לפני הסוף הוספנו סיידקיק מעונב, שידבר על התכנית העסקית של החברה (ניסינו אחד עם כובע סטייל שנות החמישים, אבל הסכמנו שזה לא כל כך עובד בהקשר הזה):

סיידקיק עסקי - סקיצות סיידקיק עסקי - סופי

וזהו!

הלקוח כבר סיפר שהשינויים שהכניס במצגת מרשימים את הלקוחות/משקיעים, וכולי תקווה שסיידקיק (הגיבור) יתרום לסיידקיק (החברה), כי הם עושים דברים מגניבים להפליא.

אביב

תגים: , , ,

6 תגובות לפוסט "מצגת לחברת סיידקיק"

  1. רד פיש הגיב:

    אם לגיבור קוראים סיידקיק, האם יש לו סיידקיק שנקרא Hero?

  2. אוג הגיב:

    כרגיל, אני הכי אוהב את הפוסטים של העיצוב הגרפי והתהליכים בעבודה עם לקוחות. יצא ממש מגניב

  3. שחר הגיב:

    הפוזה האמצעית בשורה העליונה, והפוזה השמאלית בשורה האמצעית (*בודק אם לא התבלבלתי…*) הכי מוצלחות לדעתי. מצחיק איך גיבורי על משתנים יחד עם הטכנולוגיה. לסופרמן היה תא טלפון ציבורי, ולסיידקיק יש סמארטפון..

  4. שרון אלזוב הגיב:

    "דמותג"? מה רע ב"קמע" הוותיק?
    מצאתי בדף השיחה של הערך בוויקיפדיה דיון מאד מעניין על המונח הזה: http://he.wikipedia.org/wiki/שיחה:דמותג
    ה"סנובי" שם שכנע אותי, גם אני חושבת שרוב מי שמשתמש בשם "דמותג" זה בעקבות הערך הזה ממש, אבל נראה שהוויקיפדים יכולים להיות אנשים די עקשנים לפעמים..

כתיבת תגובה